اصلاح گودی و تیرگی دور چشم با فیلر هیالورونیک

درباره درمان مشکلات دور چشم مانند گودی و تیرگی، مطالب زیادی در پست‌های قبلی نوشته‌ایم. در این پست به یک نکته مهم آموزشی اشاره می‌کنیم و آن میزان توقع ما از نتیجه درمان در جلسه اول تزریق است. با دیدن عکس قبل و بعد تزریق‌های فیلر چشم، می‌توانید میزان اثربخشی این فیلر را، ارزیابی کنید.

میزان تزریق فیلر چشم

همواره در جلسه اول حداکثر از یک سی سی فیلر چشم مرغوب استفاده می‌کنیم و هیچگاه بیش از 60-70% از گودی را پر نمی‌کنیم. دو دلیل اساسی برای این کار وجود دارد:

  1. در طول هفته‌های آینده پس از تزریق، فیلر آب جذب می‌کند و باید فضایی را برای آب جذب شده در نظر بگیریم تا از پف آلودی جلوگیری شود.
  2. اگر گودی خط اشکی و دور چشم در حالت استاتیک یا بدون حرکت کاملا پر شود، در حالت خنده و صحبت کردن (حالت دینامیک) ممکن است برجستگی ایجاد شود.

بنابراین بلافاصله پس از تزریق ممکن است شما بخشی از گودی را ببینید که همچنان باقی مانده است و این میزان از گودی باقیمانده متضمن نتیجه عالی و بی نقص در هفته های بعد است.

در همین رابطه بخوانید: همه چیز درباره فیلر دور چشم

مدت زمان لازم برای تکمیل درمان با تزریق فیلر چشم

۱-۲ ماه پس از تزریق اول، شما معاینه می‌شوید و ممکن است برای تکمیل نتیجه نیازمند تزریق سی سی دوم باشید. گاهی برای بهبود گودی و تیرگی باقیمانده به شما توصیه میک‌نم به جای تزریق سی سی دوم از تزریق جالپرو و لیزرهای غیرتهاجمی بهره ببرید. این موضوع بستگی به قوام پوست شما و فرم و شکل استخوان دور چشم (اوربیت یا حدقه) شما و عوامل دیگری دارد که در معاینه مشخص می شود.

تصاویر قبل و بعد تزریق فیلر چشم

به عکس‌های مراجع عزیز که بلافاصله بعد از تزریق فیلر گرفته شده است توجه کنید.