تزریق بوتاکس دیسپورت به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

چروک‌های دور و زیر چشم که با نام خطوط پنجه کلاغی مشهور هستند را می‌توان با تزریق فیلر یا ژل و بوتاکس درمان کرد. در این ویدئو دکتر لیلا فرد در مورد تزریق بوتاکس دیسپورت به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و فواصل تکرار این درمان توضیح می‌دهند. 

چین و چروک چشم، در کجا اتفاق می‌افتد؟

چروک‌های ریز گوشه‌ی چشم که معمولا موقع خندیدن ظاهر می‌شوند، شامل 2 بخش است:

  • ناحیه‌ی پنجه کلاغی‌های گوشه چشم
  • زیر چشم

در صورتی که شما با چنین خطوطی در اطراف چشم خود روبرو شدید، باید از روش‌های درمانی برای از بین بردن این خطوط، کمک بگیرید.

علت بروز چین و چروک دور چشم

علت اصلی بروز چین و چروک در اطراف چشم، نازک شدن پوست در اثر از دست دادن کلاژن یا افزایش سن است. وقتی پوست کاغذی و نازک شود، چروک ‌های عمیقی زیر چشم ایجاد می‌شوند. بهترین درمان برای این نوع از چروک‌ها، تزریق بوتاکس دیسپورت در ناحیه زیر چشم است. بوتاکس می‌تواند خطوط ایجاد شده را در طول مدت درمان، پُر کرده و از بین ببرد.

بهترین روش درمانی برای اطراف چشم

کسانی که پکیج کامل پیشانی، خط اخم و گوشه چشم را هر 5 الی 6 ماه تکرار می‌کنند، برای این ناحیه باید مدت مان کوتاه‌تر را در نظر بگیرند. تکرار تزریق هر 2.5 ماه به مدت 5 دوره، بهترین روش برای از بین بردن این خطوط است. افزایش مدت زمان به بیش از 2.5 ماه، اثر ترمیمی و درمانی بوتاکس را کاهش می‌دهد. شما هیچوقت نباید اجازه ندهید که این فاصله به 5 تا 6 ماه برسد.