فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل

بریا کسانی که بیش از حد عرق می‌کنند بوتاکس می‌تواند یک راهکار عملی مفید و کاملاً بی‌دردسر باشد. بوتاکس زیربغل می‌تواند مانع از فعالیت غذذ تعریق زیر بغل شود. همین کار می‌تواند به کاهش بوی بدن هنگام ورزش یا فعالیت‌های سنگین یا در محیط گرم، کمک کند. اثر بخشی تزریق بوتاکس زیر بغل بسیار بالاست و عوارض آنچنانی هم ندارد. از این رو، می‌توانید تزریق بوتاکس زیر بغل در تهران، به دکتر لیلا فرد، مراجعه کنید.

در این فیلم تزریق بوتاکس زیر بغل توسط دکتر لیلا فرد را مشاهده می‌کنید. تزریق بوتاکس دیسپورت برای کاهش تعریق زیربغل یک روش علمی بسیار مؤثر و ایمن است. این تزریق هر ۶ ماه یکبار تکرار می‌شود و برای افرادی که از تعریق زیاد این ناحیه رنج می‌برند، واقعا نجات بخش است.

دکتر لیلا فرد:

به طور سنتی، به بوتاکس به عنوان یک درمان طبی-زیبایی نگاه می‌کنیم. اما کاربردهای بسیار جالب و موثری مانند رفع انواع سردردها، درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، لیفت نوک بینی، درمان خنده لثه‌ای، کاهش باندهای عضلانی گردن، لیفت پوست گردن رفع و دردهای ناشی از دندان قروچه برای بوتاکس، وجود دارد. اگر هر یک از موارد فوق، شما را آزار می‌دهد، جهت معاینه، ویزیت و ارزیابی نیاز به تزریق بوتاکس با بخش پذیرش، هماهنگ شوید.