جوانسازی دست با تزریق فیلر

آیا می‌دانستید که دست‌ها اولین قسمتی هستند که خبر پیری پوست را اعلام می‌کنند؟ حجم چربی روی دست‌ها بسیار ناچیز است، به همین خاطر وقتی کلاژن پوست دست تجزیه می‌شود، ظاهر دست‌ها به سرعت تغییر کرده و علائم پیری پوست مشخص می‌شوند.
با افزایش سن، تولید کلاژ پوست کم می‌شود. این مسئله منجر به تجزیه‌ی پروتئین‌های ضروری پوست می‌شود و همراه شدن این دو عامل باعث می‌شود پوست دست به مرور زمان پیر شود و رگ‌های روی دست‌ها برآمده‌تر به نظر برسند.
به هر روشی که شکل ظاهری پوست دست را اصلاح و علائم پیری را به حداقل برساند جوانسازی دست می‌گویند. بدیهی است که جوانسازی دست روش‌های گوناگونی دارد. در این ویدئو دکتر لیلا فرد در مورد تزریق فیلر برای جوانسازی دست توضیحات بیشتری ارائه خواهند داد.

 

 

مزایای جوانسازی دست با تزریق ژل یا فیلر

برای از بین بردن گودی‌ها و جوانسازی پوست دست و انگشتان، می‌توان از فیلر استفاده کرد. استفاده از فیلر یا ماده‌ی هیالورونیک پر کننده، به بهبود ظاهر دست و کاهش علائم چین و چروک دستان و انگشتان کمک می‌کند. یکی دیگر از اقداماتی که به عنوان مکمل حتما باید در پلن مراجعه کنندگان اینچنینی باشد، استفاده از پروفایلو یا هیالورونیک نان-فیلر است. هیالورونیک نان فیلر پروفایلو، ساختار رشته‌ای دارد و باعث حجم دهی نمی‌شود. پروفایلو می‌تواند کلاژن‌سازی را به شدت تحریک کند. علاوه بر آن، پروفایلو روی آبرسانی عمقی پوست اثر می‌گذارد. حتی پروفایلو باعث افزایش طول عمر و ماندگاری فیلر دست می‌شود. بنابراین، تزریق پروفایلو می‌تواند مکملی برای جوانسازی پشت دست با تزریق فیلر باشد.

پروفایلو دوبار و به فاصله‌ی یکماه تزریق می‌شود. برای هر دست، از سرنگ‌های 2 سی سی استفاده می‌شود. یکماه بعد از تزریق اول، همین مراحل تکرار می‌شود که ماندگاری اثرات کلاژن سازی را تا یکسال، بالا می‌برد. علاوه بر آن، در طول این یکسال کلاژن سازی فعال می‌ماند و همواره انجام می‌شود. همچنین تزریق پروفایلو می‌تواند عمر فیلر جوانسازی پوست دست را بیشتر از از 9 تا 12 ماه بکند.

مراحل جوانسازی دست با تزریق فیلر

برای انجام این کار، مراحل زیر دنبال می‌شود:

  • تمام بخش‌هایی که چربی، کلاژن و الاستینش را از دست داده، پیدا می‌کنیم
  • تمامی این بخش‌ها با هیالورونیک مرغوب و با استفاده از تکنیک کنولا پُر می‌شود

گودی‌های پشت دست را می‌توان با فیلر پُر کرد اما فیلر تاثیری روی الاستیسیتی و قوام پوست ندارد. برای درمان الاستیسیتی و قوام پوست دست باید از پروفایلو کمک گرفت. در مورد کسانی که دستانشان تیرگی و لک هم دارد، حتما به عنوان مکمل، درمان لیزر جوانسازی غیر تهاجمی هم پیشنهاد می‌شود.