درباره دکتر لیلا فرد

افتخار داریم، ارمغان سلامت پوست را که ره‌آورد سال‌ها تجربه ارزشمند و پشتوانه علمی کارآمدمان است، به حضورتان تقدیم داریم. تلاش خالصانه ما احیا سلامتی، جوانی و طراوت پوست شماست. در همین راستا صادقانه خود را به ارائه مفیدترین خدمات با بالاترین استانداردها و متعاقبا بهینه‌ترین اثرات درمانی و زیبایی متعهد می‌دانیم. ما در این مرکز به تکریم مراجعین گرانقدرمان پایبندیم و هیچ‌گاه با ایشان تنها در قالب یک «مورد پزشکی» گذرا برخورد نخواهیم کرد؛ بلکه در گام نخست با معاینه و مشاوره و با تشخیص نوع پوست و بررسی مشکلات نهفته و نیز با اعمال موثرترین راهکارهای علمی و تجویز معتبرترین داروهای بهداشتی درمانی، همچنین بهره‌مندی از دستگاه‌های پیشرفته و در نهایت بازبینی‌های مراقبتی مستمر قطعا در تامین آرامش و رضایت خاطر شما عزیزان سربلند خواهیم بود.

الهام‌بخش من در کاربرد روش‌های علم پزشکی زیبایی با نگاهی هنرمندانه و جامع، ره‌آورد سال‌ها تجربه و نیز بهره‌مندی از محضر اساتیدی است که در سال‌های اخیر، تعاریف جدیدی از علم پزشکی مبتنی بر هنر زیبایی‌شناسی ارائه کرده‌اند. تلاش من بر این است که از اقدامات و روش‌های تکراری و معمول پرهیز کنم، زیرا به هیچ عنوان اصرار ندارم در چهره مراجعان رد و اثر ثابتی از خود بر جای بگذارم. در اینجا، مراجعان گرانقدر، باتوجه به سلایق و خصوصیات فردی چهره‌شان و نیز به تناسب سن و موقعیت شغلی و اجتماعی‌شان، پیشنهادهای متفاوتی با روش‌های متفاوت، برای سلامتی و زیباتر شدن، دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال؛ روش تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی یک خانم میانسال که مدیر یک مدرسه است و از عینک استفاده می‌کند، با آقای مسنی که مدیرعامل یک شرکت معظم است، کاملا متفاوت است. همچنین پر کردن خط خنده در خانم جوانی که اخیرا به دنبال کاهش وزن شدید دچار این عارضه شده است، با پر کردن همین خط در یک خانم مسن که درجات شدیدتری از شلی و افتادگی پوست دارد، کاملا متمایز است.

استفاده از متدهای خاص برای هر فرد، درباره تمام روش‌های نوین علم پزشکی زیبایی صادق است و قرار بر این نیست که از اصول ثابت علمی به شکلی ثابت و با روشی یکسان برای همه استفاده کنیم. در صورتی که نتوانیم هنر زیبایی‌شناسی و اصول علم پزشکی را برای زیباتر شدن تلفیق کنیم، حاصل کار، مراجعین بی‌شماری خواهد بود که به محض پا گذاشتن به عرصه‌های مختلف جامعه یا شرکت در مهمانی و جمع خانوادگی، همگی با هم به امضا آن پزشک تبدیل خواهند شد. همه گونه‌ها، همه لب‌ها، همه بینی‌ها و پیشانی‌ها و نیز همه خطوط چهره‌ها یکسان و مانند هم می‌شوند؛ به شکلی که پس از مدت زمان کوتاهی خصوصیات ثابت چهره همه مراجعان که حالا شبیه به هم شده‌اند، ناخودآگاه بیننده را به یاد نام پزشک‌شان خواهد انداخت. قطعا برای خوانندگان جالب است اگر بگویم به کرات خود من، به عنوان یک پزشک زیبایی، در مهمانی یا باشگاه‌های ورزشی، یک خانم 60 ساله، خواهر 50 ساله و دختر خانم 35 ساله ایشان را که به لحاظ موقعیت شغل و اجتماعی نیز متفاوت بوده‌اند دیده‌ام که چهره‌ای یکسان و مثل هم با گونه و لب‌های برجسته، بینی مشابه و پیشانی صاف و بدون اخم داشته‌اند. چنین پدیده‌ای کاملا به دور از اصول و مبانی علم نوین پزشکی زیبایی و نیز مغایر با هنر زیبایی‌شناسی چهره است.