تزریق هیر فیلر جهت درمان ریزش مو

تزریق هیر فیلر یا مزونیدلینگ مو یک درمان عالی و مؤثر با مجموعه هیالورونیک اسید و آمینو اسیدها است که در یک سرنگ یک سی سی، تجمیع شده‌اند. استفاده از هیر فیلر می‌تواند تاثیر به سزایی در کاهش ریزش مو و درمان آن داشته باشد. برای کسانی که کاهش حجم و تعداد موی زیادی را تجربه کرده‌اند، مزونیدلینگ مو، انتخاب بسیار خوبی است.

میزان تزریق هیر فیلر

در هر جلسه به تناسب میزان و شدت کم مویی و ریزش مو، از ۱ تا ۳ سرنگ آماده (۱ سی سی) هیر فیلر، استفاده می‌شود. تعداد و حجم سرنگ را پزشک زیبایی شما تشخیص می‌دهد و نباید در مصرف آن، خودسرانه عمل کنید. بهترین کار و روش این است که طبق یک پلن و برنامه درمانی با جلسات متعدد و با فاصله، عمل کنید. این کار می‌تواند میزان نتیجه گیری و اثربخشی درمان را افزایش دهد.

هدف از تزریق هیر فیلر و مزونیدلینگ مو

مزونیدلینگ مو، با اهداف زیر انجام می‌شود:

  1. کاهش ریزش مو
  2. افزایش رشد مو
  3. بهبود ضخامت ساقه موها

نکات مهم در تزریف هیر فیلر

یقینا تزریق فیلر، ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای اینکه بهترین نتیجه را از اقدامات زیبایی صورت گرفته برای خود بگیرید، باید به نکات زیر هم توجه کنید:

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل دوره‌ی درمان مزونیدلینگ مو، ۶ تا ۸ جلسه و فواصل آن‌ها هر ۲ هفته یا هر یک ماه یکبار است.
  • درد بسیار بسیار کم و با پماد بی حسی موضعی قابل تحمل است. ۲۴ ساعت بعد از تزریق، می‌توانید بدون مشکل و با خیال راحت حمام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به گفته‌های دکتر لیلا فرد در مورد درمان موثر کم‌پُشتی و ریزش مو خانم‌ها با تزریق هیر فیلر مراجعه بفرمایید.