عکس مهاجرت و جا به جایی فیلر لب

دو دلیل مهم مهاجرت و جا به جایی فیلر لب و برجسته شدن پشت لبها پس از تزریق فیلر، استفاده از تکنیک نامناسب و فیلر نامرغوب است. در گالری تصاویر زیر عکس جا به جایی فیلر لب در یکی از مراجعین عزیز را مشاهده می‌کنید. ایشان به دنبال تزریق فیلر لب در مرکز دیگری، حدود ۸ سال قبل دچار برجستگی و پف آلودگی پشت لب‌ها شده‌اند.

 

 

دلیل جابه‌جایی فیلر در لب چیست؟

استفاده از مواد فیلر نامرغوب، تکنیک تزریق فیلر اشتباه و نامتخصص بودن پزشک، می‌تواند باعث به وجود امدن عوارض و مشکلاتی برای مراجعه کننده شود. در صورتی که فیلر به مکان اشتباه یا تکنیک اشتباه تزریق شود، امکان جابه‌جایی آن در طول زمان وجود دارد. همچنین اگر کار در یک محیط غیربهداشتی، با مواد اولیه و فیلرهای نامرغوب و غیراستاندارد و توسط فرد بدون تخصص تزریق شود، احتمال به وجود آمدن عارضه، بیشتر می‌شود.

توضیحات دکتر لیلا فرد:

همانطور که مشاهده می‌کنید در این مراجعه کننده‌ی عزیزم ارتفاع فیلتروم (فاصله لب تا بینی) به دلیل مهاجرت و جابه‌جایی فیلر لب افزایش یافته است. این ارتفاع در خانم‌ها به صورت طبیعی حداکثر ۱۱ میلی‌متر است. ضمنا در هنگام صحبت کردن و جمع کردن لب‌ها حجم ژل به وضوح دیده می‌شود. درمان این مشکل، تزریق هیالاز است. البته امیدوارم فیلرشان هیالورونیک اسید بوده باشد (که هیالاز بر آن مؤثر است). متاسفانه حتی نام فیلرشان را هم نمی‌دانستند. اگر فیلر غیر هیالورونیک اسید باشد (مانند الانسه که ماندگاری طولانی‌تری هم دارد)، متاسفانه هیالاز بر آن مؤثر نخواهد بود.