درمان‌های جوانسازی پوست برای داشتن پوستی با طراوت

برای داشتن پوستی شاداب آماده هستید؟ در کلینیک دکتر فرد با روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می‌توانید پوستی صاف‌ و بی‌عیب و نقص داشته باشید! آیا تا به حال در مورد این ضرب المثل چیزی شنیده‌اید؟ “بدون رنج، گنج حاصل نمی‌شود” ما به شما کمک می‌کنیم که بدون درد، زیباترین ظاهر خود را به دست بیاورید! از طریق فناوری‌های پیشرفته ما در درمان‌های پوستی که نیازی به جراحی ندارند، می‌توانید به پوستی بی نقص و رویایی دست پیدا کنید.

جای جوش و آکنه

جای جوش نه تنها می‌تواند در چهره و صورت، بلکه در هر جایی ظاهر شود. برخی از افراد از شیوع آکنه در ناحیه پشت و قفسه سینه رنج می‌برند و متأسفانه، تقریباً در همه موارد پس از بهبودی، جای زخم باقی می‌ماند. برای رسیدن به پوستی بی عیب و نقص، دو روش جوان‌سازی پوست وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در نظر بگیرید: لایه برداری پوست با لیزر و لایه برداری شیمیایی. هر دوی این روش‌ها می‌توانند به طور موثری جای جوش‌ها را کمرنگ‌تر کنند، و از آنجایی که این روش‌ها بدون جراحی هستند، نیاز نیست زمان زیادی را برای بهبودی اختصاص دهید. بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، می‌توانید بعد از یک تا دو روز بعد از درمان به فعالیت‌های روزمره خود برگردید.

رگ‌های عنکبوتی

رگ‌های عنکبوتی (در مقایسه با رگ‌های واریسی) ممکن است دردناک نباشند اما همچنان ناخوشایند هستند. با درمان رگ‌های عنکبوتی از طریق لیزردرمانی رگ‌ها، دیگر از پاهای خود خجالت نکشید. درمان شگرف و انقلابی ما به اسم AccuVein، به طور موثری رگ های عنکبوتی را تنها در چند جلسه کوتاه از بین می‌برد. بعد از تکمیل درمان AccuVein، دیگر مجبور نخواهید بود آن رگ‌های ناخوشایند را دوباره ببینید!

چین و چروک، خطوط ریز، و افتادگی یا شل شدن پوست

همان‌طور که از قبل گفتیم، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که زیباترین حالت خود را به نمایش بگذارید، به این معنی که نه تنها عیب‌های پوستی بدن شما را اصلاح می‌کنیم، بلکه مشکلات پوستی ناحیه صورت‌تان را نیز درمان می‌کنیم.
برای چین و چروک، خطوط ریز، افتادگی غبغب، شل شدن پوست اطراف گردن، افتادگی ابروها و چین‌های بینی، ما درمان‌های سفت‌کننده پوستی مختلفی را به‌طور خاص برای این نواحی هدف در نظر گرفته‌ایم. از کاهش چین و چروک با لیزر گرفته تا فیلرهای پوستی و بوتاکس، ما درمان مناسبی را برای عیوب خاص پوست صورت شما داریم.

پاها، بازوها، و پشتی صاف و بدون مو

آخرین مورد اما نه کم اهمیت ترین آن، حذف موهای زائد است. روش لیزر موهای زائد ما در مقایسه با فرآیند معمول و خسته کننده و دردناک تراشیدن، اپیلاسیون یا کندن موهای زائد اثرات ماندگارتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. اصلاً در مورد رشد موهای زائد نگران نباشید، سریع تلفن را بردارید و با کلینیک ما تماس بگیرید! این درمان همچنین برای موهای زیر بغل و همچنین موهای پشت و سینه توصیه می‌شود.
آیا آماده‌اید که پوستی بی عیب و نقص داشته باشید؟ پس همین حالا با شماره 714-754-1985 با ما تماس بگیرید تا جلسه ای را برای جوان‌سازی پوست شما تنظیم کنیم!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *