هر آنچه باید درباره اقدامات موزون‌سازی چهره بدانید

چه سوالاتی درباره موزون سازی چهره، لیفت صورت، تزریق فیلر، تزریق بوتاکس و… از پزشک خود دارید؟ دکتر لیلا فرد در این ویدیو به سوالات زیادی در این زمینه پاسخ می‌دهند، شما چه سواالاتی دارید؟ از دکتر فرد بپرسید.

زیبایی اختصاصی به چه معناست؟

زیبایی اختصاصی به این معناست که پزشک زیبایی با در نظر گرفتن سن، استخوان بندی صورت، نیاز و سلیقه فرد، پلن و جدول زیبایی را طرح ریزی کند. عبارت پزشک بدون امضا هم با همین ویژگی تعریف می‌شود. پزشک زیبایی نباید همه مراجعین خود را به یک شکل، زیبا کند. بلکه باید برای هر فرد، با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه او، برنامه بچیند.

آیا زیبایی به معنای کاری نکردن است؟

یک تفکر اشتباه در تمامی انسان‌ها و خصوصاً خانم‌ها، وجود دارد که برای داشتن صورت طبیعی، باید کاری نکنیم. در صورتی که اتفاقات زمان مانند پیری و بالا رفتن سن، باعث بروز تغییرات در چهره می‌شود. اگر بخواهیم شادابی و جوانی پوست را حفظ کنیم، می‌توان از اقدامات درمانی و ترمیمی کمک گرفت. در استفاده از مواد هم باید تنها به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده رفت که عوارضی برای فرد نداشته باشد.

چرا کسانی که کار زیبایی انجام می‌دهند، مایل به فهمیدن بقیه نیستند؟

این مسئله را می‌توان از دو جهت بررسی کرد. اولین دلیل، می‌تواند به خاطر فرهنگ عمومی جامعه باشد. گویی که اگر ما کار زیبایی انجام داده باشیم، انگار نقص یا ایرادی داشتیم. دلیل دیگر هم وسواس‌ها و حساسیت‌های فردی است.

مقررات و قوانین مرکز زیبایی دکتر لیلا فرد

  • در این مرکز، بدون معاینه و ویزیت، هیچگونه کار زیبایی روی صورت و پوست شما، انجام نمی‌گیرد
  • جعبه و باکس تمام مواد مورد استفاده در کار شما، به شما داده می‌شود تا بتوانید از آن به عنوان مدارک پزشکی، استفاده کنید