همه آنچه باید در مورد لیفت غیرجراحی بدانید

پوست ما همیشه جوان نمی‌ماند! این را شمایی که این مطلب را برای خواندن انتخاب کردید، بهتر می‌دانید. از یک سنی به بعد پوست دچار افتادگی و از دست دادن قوام بافتی می‌شود و دیگر خبری از زیبایی جوانی نیست. اگر این موضوع شما را آزرده کرده، بگذارید همین‌جا خیال‌تان را راحت کنیم و بگوییم این مشکل قابل درمان است، آن هم بدون نیاز به جراحیو تنها با تزریق فیلر. در این مطلب همراه ما باشید تا با همه‌ی دانستی‌های ضروری در مورد لیفت غیرجراحی از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

لیفت غیرجراحی چیست؟

لیفت غیرجراحی مجموعه‌ای از روش‌های طب زیبایی‌ست که بدون نیاز به جراحی موجب لیفت صورت می‌شود. هدف از لیفت غیرجراحی بهبود قوام پوستی، رفع چروک‌ها، پر شدن گودی‌ها و تحریک طبیعی کلاژن‌سازی‌ست. این اهداف با کمک تزریق فیلر هیالورونیک مرغوب عملیاتی می‌شود و بدون هیچ عارضه‌ای شما را به رویای لیفت پوست صورت می‌رساند.

لیفت غیرجراحی با فیلر مستلزم تسلط پزشک معالج شما بر آناتومی صورت و تبحر کافی در تزریق فیلر است. ناگفته نماند که نیاز چهره‌ی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و نمی‌توان یک اقدام مشابه را برای همه تکرار کرد. این مساله همان چیزی‌ست که در برنامه زیبایی اختصاصی مطرح می‌شود. دکتر لیلا فرد مبدع برنامه زیبایی اختصاصی باتوجه به نیاز هر چهره برنامه‌ای مدون جهت لیفت و رفع مشکلات قوام پوستی به مراجع ارائه می‌دهند که منحصر به اوست.
نکته‌ی مهم‌تر در روش لیفت غیرجراحی با فیلر توجه به نوع و کیفیت فیلر تزریق شده است که در همین مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. پیش از توضیح نوع فیلر، به 2 روش لیفت غیرجراحی شناخته‌شده اشاره می‌کنیم که برحسب نیاز چهره‌ی شما ممکن است بخشی یا تمام آن به‌کاربرده شود.

روش لیفت 5 نقطه‌ای (FPL) چیست؟

در روش لیفت 5 نقطه‌ای (FPL)، 5 نقطه‌ی کلیدی صورت برای تزریق فیلر انتخاب می‌شود. پرشدن گودی صورت در این نواحی 5گانه موجب لیفت آن و لیفت صورت بدون نیاز به جراحی می‌شود. این 5 ناحیه عبارتند از:

  • دور چشم
  • خط خنده
  • رأس گونه
  • خط اشکی
  • ماریونت (خط بغض)

روش لیفت 8 نقطه‌ای (EPL) چیست؟

در روش لیفت 8 نقطه‌ای (EPL)، 8 نقطه‌ی کلیدی و مهم برای تزریق فیلر در صورت انتخاب می‌شود. تزریق فیلر هیالورونیک در این نواحی موجب لیفت غیرجراحی صورت می‌شود. نواحی مورد تزریق در این روش شامل نواحی زیر می‌شود:

تزریق فیلر چگونه موجب لیفت صورت می‌شود؟

تزریق فیلر هیالورونیک از طریق پر کردن گودی‌های صورت و تحریک کلاژن‌سازی اثر خود را بر لیفت صورت برجای می‌گذارد. البته هر فیلری این تاثیر را ندارد و تنها فیلرهای مرغوب هستند که می‌توانند چنین تأثیری داشته باشند.
حالا وقت آن است که به قولی که در ابتدای مقاله دادیم عمل کنیم و توضیح دهیم که چگونه فیلرهای مرغوب را از فیلرهای غیرمرغوب تشخیص دهیم؟ درواقع فیلرهای نامرغوب با پوست ما چه می‌کنند که باید به‌سراغ فیلرهای مرغوب برویم؟

فیلرهای مرغوب چه ویژگی دارند؟

فیلرهای مرغوب و تاپ برند درآزمایشگاه‌های بالینی ساخته می‌شوند و ترکیباتی بسیار شبیه به پوست انسان دارند. فیلرهایی مانند ژوویدرم، رستیلین، بولترو و استایلیج ازجمله‌ی همین فیلرهای تاپ برند هستند که نتایج شگفت‌انگیزی در صورت به ارمغان می‌آورند. در واقع فیلرهای مرغوب:

  • گلوله نمی‌شود.
  • جابه‌جا نمی‌شود.
  • آلرژی و حساسیت ایجاد نمی‌کنند.
  • ضایعه سفت غیرقابل جذب (ندول) ایجاد نمی‌کنند.
  • کلاژن‌سازی سلول‌های پوست را تحریک می‌کنند.

آیا لیفت غیرجراحی با فیلر کبودی دارد؟

لیفت غیرجراحی با فیلر کبودی مختصری دارد که حدودا 7 تا 10 روز باقی می‌ماند. این بازه‌ی زمانی بسته به متابولیسم بدن شما گاهی بیشتر یا کمتر خواهد شد.

ماندگاری لیفت غیرجراحی با فیلر چقدر است؟

ماندگاری فیلرهای هیالورونیک تاپ برند و باکیفیت 6 تا 9 ماه است و گاهی تا یک سال هم ادامه پیدا می‌کند.

دکتر لیلا فرد:
ماندگاری محدود فیلرهای هیالورونیک تاپ برند یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. ضمنا اثرات کلاژن‌سازی آن‌ها تا 2 سال باقی می‌ماند.

نمونه‌هایی از لیفت غیرجراحی اجرا شده توسط دکتر لیلا فرد

نمونه اول:

لیفت غیرجراحی با فیلر

در 3 ناحیه راس گونه خط اشکی میانه گونه تزریق فیلر هیالورونیک انجام شده است. برای رفع شلی و افتادگی پوست، لیفت با تزریق فیلر در نواحی انتخاب شده درمان ارجح و اساسی است.

نمونه دوم:

لیفت غیرجراحی با تزریق فیلر
یک سال پس از تزیق فیلر

برای این مراجع عزیزم در 3 ناحیه راس گونه، خط اشکی، میانه گونه، خط خنده و ماریونت تزریق فیلر هیالورونیک انجام شده است. برای رفع شلی و افتادگی پوست، لیفت با تزریق فیلر در نواحی انتخاب شده درمان ارجح و اساسی است.

شما هم از افتادگی پوست خود یا گود شدن خطوط صورت‌تان شکایت دارید؟ آیا تابه‌حال از روش تزریق فیلر استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید و سوالات‌تان را از ما بپرسید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *