چطور بدون جراحی زاویه سازی صورت را انجام دهیم؟

تاثیر فک خوش حالت و زاویه‌دار را در زیبایی چهره دست کم نگیرید، فک زاویه‌دار یک عنصر کلیدی برای زیباتر کردن چهره به حساب می‌آید. جراحی فک عمل سنگینی برای زاویه سازی فک به شمار می‌آید و بسیاری علاقمند نیستند که صورت‌شان را زیر تیغ جراحی ببرند. روش‌های دیگری هم وجود دارد که فرم دلخواه فک در چهره ایجاد شود. در ادامه همراه ما باشید تا با جزییات این روش از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

زاویه سازی فک چیست؟

زاویه دار کردن صورت در ناحیه‌ی خط فکی از آن دست اقدامات زیبایی‌ست که تأثیر زیادی در حالت چهره‌ی شما بر جای می‌گذارد. اگرچه زاویه سازی فک صورت با روش‌های جراحی تا پیش از این متدوال بوده اما در حال حاضر با تزریق ژل و فیلر و بدون جراحی هم می‌شود همان نتیجه را روی صورت به دست آورد.

زاویه سازی فک با فیلر همگام با اصلاح برجستگی گونه، یکی از کارهایی است که تأثیر زیادی در حالت و فرم صورت دارد. این نوع فرم دهی در هر شخص باید با توجه به مختصات چهره خودش و بسیار دقیق و حساب شده انجام بگیرد. این تزریق در لیفت کناره صورت و لیفت نواحی شل شده کنار گوش نیز موثر است.

آیا زاویه سازی فک عوارض دارد؟

زاویه سازی فک به خودی خود عوارضی ندارد، مادامی که توسط پزشک حاذق و با استفاده از مواد مرغوب انجام شود. در واقع اگر این زاویه‌سازی متناسب با نیاز چهره‌ی ما نباشد و به صورت اغراق شده انجام بگیرد، به صورت حالت مصنوعی و غیرعادی خواهد داد.

دکتر لیلا فرد:

گاهی در انجام این کار زیاده‌روی می‌شود و صورت حالت مردانه و ذوزنقه‌ای پیدا می‌کند. مراقب باشید این کار بسیار ظریف است و باید با اندازه‌گیری درست و با فیلر مناسب انجام بگیرد وگرنه حالت صورت مصنوعی و غیرعادی می‌شود.

از چه نوع فیلری برای زاویه سازی فک استفاده می‌شود؟

به طور کلی تزریق فیلر در مرکز پوست دکتر فرد با استفاده از فیلرهای تاپ برند و مرغوب (با کمترین عوارض) انجام می‌گیرد. برای زاویه سازی فک از فیلر رستیلین، بلوترو یا ژوویدرم که از فیلرهای تاپ برند و بسیار با کیفیت هستند، استفاده می‌شود.

آیا زاویه سازی فک درد دارد؟

به طور کلی تزریق فیلر، اقدام دردناکی نیست. با این وجود، ناحیه‌ی مورد تزریق چند دقیقه قبل از تزریق با کرم املا بی‌حس می‌شود.

زاویه سازی فک با فیلر چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق فیلر در ناحیه‌ی فکی حدودا بین 9 ماه تا یکسال ماندگاری دارد.

آیا زاویه سازی فک دوران نقاهت دارد؟

در صورت کبودی ژل موضعی ضد کبودی و قرص ضد کبودی بسیار موثر است و بعد از تزریق آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 

سوالات پُرتکرار

از چه فیلری برای زاویه سازی صورت استفاده می‌شود؟

برای زاویه سازی صورت از فیلرهای برند رستیلین، بلوترو یا ژوویدرم، استفاده می‌شود.

زاویه سازی صورت درد دارد؟

تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت، دردناک نیست. با این وجود، ناحیه‌ی مورد تزریق چند دقیقه قبل از تزریق با کرم بی‌حس می‌شود.

زاویه سازی صورت با فیلر چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق فیلر در ناحیه‌ی فکی حدودا بین 9 ماه تا یکسال ماندگاری دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *