معیارهای تشخیص مراکز زیبایی معتبر

بوتاکس دیسپورت و تزریق ژل و فیلر از آن دست اقدامات زیبایی‌ست که محبوبیت زیادی در بین زیباجویان پیدا کرده است. اگرچه نتایج تزریق بوتاکس و فیلر بسیار شگفت‌انگیز است، اما باید بدانید این نتایج تنها در صورت استفاده از بوتاکس و فیلر مرغوب و پزشک متبحر به دست می‌آید. اما چه معیارهایی می‌تواند ما را در انتخاب بهترین مرکز زیبایی برای این اقدامات زیبایی کمک کند؟ در ادامه همراه ما باشید تا با این معیارها از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

معیارهای تشخیص مراکز زیبایی معتبر

آنچه در تزریق فیلر و بوتاکس اهمیت کلیدی دارد، حفظ حالت طبیعی چهره و مصنوعی نشدن آن است. اما چطور می‌شود نگران غیرعادی شدن چهره در اثر انجام این اقدامات نبود؟ یعنی چه راه‌هایی وجود دارد که بفهمیم داریم در جای درست و امن کار درست و امن انجام می‌دهیم؟ در ادامه به معرفی این معیارها می‌پردازیم:

فیلر
در انتخاب فیلر و بوتاکس مرغوب دقت کنید
  • دقت به نمونه کار پزشک

وقتی وارد جایی می‌شوید و تیپ و فرم چهره افراد حاضر در آن مرکز زیبایی، نمونه کارهای پزشک و حتی چهره عجیب‌وغریب پرسنل و منشی‌ها را می‌بینید، حتی اگر هیچ صحبتی هم با پزشک‌تان نکنید در همان قدم اول می‌توانید بفهمید دیدگاه زیبایی شناسی پزشک شما چه سمت و سویی دارد. آیا دیدگاه این است که عروسک تحویل بدهند یا اینکه در عین جوان‌تر شدن، باوقار و شیک و زیبا بود.

  • دقت به چهره پزشک

گاهی اوقات (البته نه همیشه) می‌توانید به چهره خود پزشک‌تان هم دقت کنید (البته اگر خانم باشند). یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید دیدگاه زیبایی‌شناسی پزشک‌تان را ارزیابی کنید توجه به چهره خود پزشک است.

  • تبحر و هنر پزشک

طب زیبایی همانطور که از اسمش پیداست تلفیقی از علم طب و هنر زیبایی‌شناسی است، پس هر دو این مولفه‌ها باید در پزشک زیبایی شما با هم و همزمان وجود داشته باشد تا شما بتوانید با اعتماد و آرامش کار درست و امن را انجام بدهید. یعنی هم در علم طب عالم، آگاه، باتجربه و متبحر باشند و هم هنرمند و دارای دیدگاه زیبایی‌شناسی ناب و اصیل.

 

دکتر لیلا فرد:

این را بدانید که پزشک شما باید سال‌ها تحصیل کند، دانش و مهارت کسب کند و تجربه به دست بیاورد تا تبدیل به یک پزشک حاذق شود اما دیدگاه زیبایی شناسی ناب و اصیل را باید در وجودش به صورت ذاتی داشته باشد و پرورشش بدهد. این بخش هنری طب زیبایی اصلا و ابدا اکتسابی نیست و کاملا ذاتی است.

در نهایت تلفیق این دو بخش یعنی علم، تبحر و تجربه در طب به اضافه هنر ناب و اصیل خروجیش می‌شود چهره‌هایی اصیل، زیبا، طبیعی، جوان‌تر و شاداب‌تر بدون اینکه همه شبیه هم باشند ( مانند عروسک‌های کارخانه‌ای).

  • بررسی قیمت

در نهایت از طریق بررسی هزینه‌ها و قیمت مواد مرغوب می‌توانید انتخابی درست داشته باشید.

چرا باید نوع بوتاکس و نوع فیلر تزریقی برای ما مهم باشد؟

زیبایی و سلامتی‌، گنج‌های جایگزین نشدنی زندگی شما هستند. بوتاکس نامرغوب، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. فیلرهای با کیفیت پایین هیالورونیک که تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را ندارند، می‌توانند علاوه بر غیرطبیعی کردن صورت شما، گرانول، آلرژی، عدم جذب یکنواخت و عدم قرینگی ایجاد کنند. همیشه به نوع بوتاکس و فیلر تزریقی دقت کنید. شما فقط یک چهره دارید و قدر زیبایی و جوانی‌تان را بدانید.

در تزریق فیلر و ژل به چه نکاتی دقت کنیم؟

چهره شما مانند یک پازل از اجزای مختلف تشکیل شده است. برخی نواحی مانند خط خنده، خط اخم، پیشانی و زیر چشم تکه‌های مهم پازل هستند که با افزایش سن از دست خواهند رفت. فیلرها یا همان ژل‌های هیالورونیک اسید جایگزین تکه‌های از دست رفته پازل چهره شما می‌شوند.
نکته مهم این است که با چه موادی، چگونه و توسط چه کسی این جایگزینی صورت بگیرد تا چهره‌ای طبیعی، خوش فرم، جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشیم. حتما به کیفیت ژل هیالورونیک و در عین حال تبحر و تجربه پزشک‌تان برای انجام اقدامات طب زیبایی بسیار دقت کنید. شعار همیشگی من و اعتقاد قلبی من این است:

دکتر لیلا فرد:

اگر پزشک شما، حاذق و باتجربه باشد و از مواد مرغوب استفاده کند، فقط تکه‌های از دست رفته پازل جایگزین خواهد شد و نه چیزی اضافه‌تر. در واقع شما خودتان خواهید بود اما ده تا بیست سال جوان‌تر و شاداب‌تر.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *