همه آنچه باید در مورد موزون سازی چهره بدانید

تقارن و توازن! دو شاخصی که همه‌ی ما دوست داریم در چهره‌ی خود ببینیم و از آن لذت ببریم. شما هم به تقارن چهره‌ی خود دقت می‌کنید؟ اگر شما هم از عدم تقارن چهره‌ی خود رنج می‌برید، با اقداماتی همچون تزریق فیلر و تزریق بوتاکس دیسپورت می‌توانید بدون پذیرفتن ریسک جراحی، توازن را به چهره‌ی خود برگردانید. در این مطلب همراه ما باشید تا همه چیز را درباره موزون سازی چهره از دیدگاه دکتر لیلا فرد بدانید.

قرینگی یا ناقرینگی: مسأله این است!

تصویر آینه‌ای صورت همه ما به گونه‌ای‌ست که تفاوت آشکار در فرم چشم‌ها، خط خنده، طرح لبخند، اندازه گونه و چانه‌مان را به‌خوبی نشان می‌دهد. عدم قرینگی جزیی از ذات عضلات و پوست ماست، اما گاهی نامتوازن بودن اجزای چهره به دلایلی رخ می‌دهد که فراتر از عدم قرینگی طبیعی، چهره را ناموزون و نامتقارن می‌کند.
رژیم‌های یویویی، لاغری ناگهانی و یا افزایش سن طبیعی موجب می‌شود بعضی قسمت‌های صورت کلاژن و الاستین خود را از دست بدهند. علاوه بر این، به‌تدریج رد و پای چروک‌های پیشانی و خطوط پنجه کلاغی صورت هم نمایان می‌شوند. این مشکلات دست به دست هم می‌دهند تا صورت خسته و تکیده به نظر برسد. پس با توجه به این مشکلات، چه باید کرد؟

موزون سازی چهره و لیفت غیرجراحی: کلید حل مشکل

موزون سازی چهره به مجموعه‌ای از اقدامات طب زیبایی گفته می‌شود که در مجموع موجب لیفت چهره بدون جراحی می‌شود. این اقدامات هم شامل تزریق فیلر هیالورونیک می‌شود و هم تزریق بوتاکس در نواحی مشخص.

در واقع، تشخیص نواحی نیازمند تزریق و تبحر و تخصص پزشک معالج، در این روش اهمیت زیادی دارد. فیلر عمدتا در نواحی مشخصی تزریق می‌شود که گاهی 5 نقطه صورت و گاهی 8 نفطه آن را در بر می‌گیرد.

8 نقطه حیاتی برای تزریق فیلر عبارت است از:

1. شقیقه
۲. خط خنده
۳. میانه گونه
۴. ماریونت
۵. رأس گونه
۶. کناره صورت
۷. خط فکی
۸. دور چشم

موزون سازی چهره موجب مصنوعی شدن آن نمی‌شود؟

در مورد تمام اقدامات زیبایی، همواره این نکته را به یاد داشته باشید که اگر این اقدامات درست و اصولی و مطابق با نیاز چهره شما انجام شود، نه تنها موجب مصنوعی شدن چهره نخواهد شد، بلکه شما را به بهترین حالت چهره خودتان می‌رساند.

دکتر لیلا فرد:

آنچه که برای من به عنوان پزشک شما اهمیت دارد، حفظ شاخص‌های طبیعی صورت شماست. من به هیچ عنوان گونه‌های پف کرده، لب‌های زیادی برجسته، بینی‌های عروسکی و سربالا و فرم‌های عجیب و غریب صورت را زیبا نمی‌دانم و تمام تلاشم، حفظ حالت طبیعی چهره شماست. در واقع شما باید خودتان باشید، ۱۵-۱۰ سال جوان‌تر و شاداب‌تر.

پروفایلو: درمانی مکمل برای موزون سازی چهره

یکی از راهکارهای علمی و عالی برای افزایش ماندگاری فیلرهای هیالورونیک و حفظ فرم طبیعی چهره در طول زمان، استفاده از اسکین بوسترهای هیالورونیک (مغذی های پوست) مانند پروفایلو است.

دکتر لیلا فرد:

در این مراجع عزیزم، تاثیر آشکار و درخشان تزریق فیلر هیالورونیک را پس از گذشت دوسال، در نواحی دور چشم، خط اشکی، رأس گونه، میانه گونه، خط خنده و ماریونت می‌بینید. در عین حال به هیچ وجه شاخص های طبیعی چهره ایشان برهم نخورده است.

ماندگاری اثرات موزون سازی چهره

ماندگاری فیلرهای هیالورونیک ۱۲-۹ ماه است اما به دلیل تحریک کلاژن سازی توسط فیبروبلاست‌های پوست، با تزریق بار دوم ماندگاری بیشتر می‌شود.

جوانسازی صورت با تزریق فیلر
زیبایی اختصاصی، در طی یک روند درمانی، قابل دستیابی است.
برای مراجع عزیزم، مسیر درمان مشکلات پوستی و جوانسازی، درطول یک دوره ۸ ماهه، طی شد.

دکتر لیلا فرد:

با تزریق فیلر هیالورونیک در نواحی رأس گونه، میانه گونه و چانه توازن و تناسب بین اجزای چهره برقرار شد. چهره‌ای لطیف‌تر، زنانه‌تر و جذاب‌تر با بینی که کوچک‌تر به نظر می‌رسد و بهبود گودی دور چشم، اصلاح میانه و رأس گونه، حاصل این تزریق‌ها بوده است.

جمع‌بندی

در این مطلب با نکات کلیدی در مورد موزون سازی چهره آشنا شدیم. اگر شما هم احساس می‌کنید به این روش درمانی نیازمند هستید، کافی‌ست از دکتر لیلا فرد وقت ویزیت و معاینه بگیرید تا نیازهای صورت‌تان بررسی و مطابق با آن‌ها برنامه‌ی زیبایی اختصاصی شما طراحی شود.

 

سوالات پُرتکرار

موزون سازی چهره، باعث مصنوعی شدن صورت نمی‌شود؟

در صورتی که موزون سازی چهره با روش‌های اصولی انجام شود، چهره‌تان مصنوعی نخواهد شد.

ماندگاری اثر موزون سازی چهره چقدر است؟

ماندگاری فیلرهای هیالورونیک، 9 تا 12 ماه است.

برای موزون سازی چهره در کدام نقاط، تزریق انجام می‌شود؟

شقیقه، خط خنده، میانه گونه، ماریونت، رأس گونه، کناره صورت، خط فکی و دور چشم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *