لیفت صورت به شیوه غیرجراحی چطور انجام می‌شود؟

از افتادگی صورت رنج می‌برید و از طرفی تمایلی به اقدامات جراحی هم ندارید؟ پس خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب دکتر لیلا فرد درباره‌ی جدیدترین روش‌ لیفت صورت بدون جراحی یعنی «لیکویید لیفتینگ» توضیحاتی ارائه می‌کنند.

لیکویید لیفتینگ چیست؟

لیکویید لیفتینگ، در واقع مجموعه‌ای از روش‌های طب زیبایی‌ست که به صورت غیرجراحی موجب لیفت صورت می‌شود. «لیکویید لیفتینگ» اصطلاح بسیار جدیدی است که به معنای لیفتینگ با تزریق ژل و فیلر یا همان هیالورونیک اسیدها به علاوه‌ی اقدامات غیرجراحی مانند آراف فرکشنال است. در واقع با استفاده از این روش، هم کلاژن‌سازی تحریک می‌شود و هم صورت لیفت، بدون اینکه جراحی صورت بگیرد.

کدام نواحی صورت با این روش لیفت می‌شود؟

همانطور که گفته شد «لیکویید لیفتینگ» به مجموعه‌ای از اقدامات زیبایی اشاره دارد که در کنار هم موجب لیفت صورت می‌شوند. در این روش، نواحی گود شده مثل خط خنده، خط ماریونت و خط فکی با تزریق فیلر پر می‌شود. از طرفی در بخش‌های شل شده رادیوفرکوئنسی یا آراف فرکشنال صورت می‌گیرد تا در کنار تزریق فیلر موجب لیفت کلی صورت و فرم‌دهی آن می‌شود.

دکتر لیلا فرد:

لیکوئید لیفتینگ یک اصطلاح کلی است و در هر شخص، هر سن و هر فرم صورت اقدامات خاص خودش را می‌طلبد و باید دقیق و حساب شده برنامه‌ریزی بشود.

آیا لیکویید لیفتینگ تأثیر پیشگیرانه هم دارد؟

لیکویید لیفتینگ یا لیفت غیر جراحی در واقع همان اصلاح افتادگی‌ها با ژل یا فیلر و بوتاکس است. استفاده‌ی به موقع و به جا از فیلرهای بسیار مرغوب و درجه یک دنیا مثل ژوویدرم، رستیلین، استایلیج و بلوترو، نه تنها نقش درمانی برای بهبود گودی خط خنده، ماریونت و سایر نواحی صورت دارد، بلکه در پیشگیری از افتادگی و افزایش قوام پوست هم تأثیر به سزایی دارد.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

اهمیت زمان طلایی (Golden Time) در لیفت صورت

دکتر لیلا فرد:

بسیار مهم است که زمان طلایی (Golden Time) را در مراقبت از چهره‌مان از دست ندهیم. برخلاف تصور بسیاری که فکر می‌کنند زمان مناسب برای اقدامات زیبایی بعد از 40 یا 50 سالگی است، سن عامل مهمی در این مورد به شما نمی‌رود، بلکه زمان برزو علائم مهم است. به عنوان مثال ممکن است یک فرد 45 ساله هنوز نیازمند تزریق بوتاکس پیشانی نباشد، چون اخم کردن و بالا بردن ابرو ازحالت‌های مهم ابراز احساسات چهره‌اش نیست؛ بنابراین چروک هم پیدا نکرده. گاهی هم شاهد چروک‌های عمیق افقی در پیشانی و خط اخم عمیق در یک خانم 27 ساله هستیم. پس نکته مهم سن نیست بلکه، زمان شروع علائم است. وقتی علائم گودی، چروک و افتادگی شروع می‌کنند به ظاهر شدن، هر چه زودتر درمان را شروع کنید تا نتایج عالی‌تر و طبیعی‌تری بگیرید. به خاطر داشته باشید که همیشه پیشگیری بر درمان و درمان زودرس بر درمان دیرهنگام ارجح است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *