اصلاح چانه با فیلر هیالورونیک چه اثراتی دارد؟

به نیمرخ‌تان دقت کردید؟ علاوه بر فرم بینی، چه چیزی نظرتان را جلب می‌کند؟ علاوه بر فرم بینی که در نیمرخ بسیار تأثیرگذار است، از فرم چانه هم نباید غافل شد. اگر چانه دچار دفرمیتی یا عقب رفتگی باشد، نمایه صورت دچار اشکال می‌شود. خوشبختانه اصلاح این مشکل با تزریق فیلر هیالورونیک و بدون نیاز به جراحی قابل انجام است. در این مطلب همراه ما باشید تا با فیلر چانه و اثرات آن از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

استاندارد زیبایی چانه چیست؟

زاویه چانه نقش مهمی در زیبایی چهره ما و حتی موزون سازی چهره ایفا می‌کند. درواقع، زاویه بین تیغه بینی و خط چانه از شاخص‌های مهم زیبایی خصوصا از نیمرخ به‌حساب می‌آید. اگر به نیمرخ چهره‌ی خود دقت کنید، متوجه اهمیت فرم چانه در زیبایی صورت‌تان می‌شوید. زاویه‌ی استاندارد بین لب، بینی و چانه از نیمرخ حدودا باید بین 125 تا 130 درجه (در خانم‌ها) باشد.

قبل و بعد اصلاح برجستگی چانه
اصلاح برجستگی چانه با تزریق فیلر توسط دکتر لیلا فرد

دفرمیتی چانه چگونه ایجاد می‌شود؟

دفرمیتی ناحیه چانه (عقب رفتگی، گودی و عدم قرینگی) گاهی به دلایل مادرزادی (عدم قرینگی بافت نرم یا استخوان) و یا از دست رفتن کلاژن و الاستین بافت در اثر افزایش سن رخ می‌دهد. بنابراین این عوامل عبارتند از:

  • دلایل مادرزادی
  • افزایش سن
  • از دست رفتن کلاژن و الاستین پوست
  • کاهش وزن شدید

اصلاح چانه چگونه انجام می‌شود؟

خوشبختانه با وجود روش‌های غیرتهاجمی مانند تزریق ژل و فیلر، دیگر برای اصلاح چانه نیازی به روش‌های بعضا خطرناک جراحی نیست. تزریق فیلر چانه به‌ویژه فیلرهای تاپ برند و مرغوب موجب اصلاح دفرمیتی چانه به صورت بسیار طبیعی می‌شود.

دکتر لیلا فرد:

با استفاده از فیلر هیالورونیک هم می‌توانیم قرینگی را به ناحیه چانه بازگردانیم و هم پروفایل صورت را بهتر و مناسب‌تر کنیم.

فیلر چانه چه اثراتی دارد؟

اصلاح برجستگی چانه در بهبود نمایه (پروفایل) صورت از نیمرخ بسیار تاثیرگذار است. پروفایل (نمایه کلی) صورت شما با تغییر فرم و اندازه چانه تغییر می‌کند. این تغییر مثبت، کل اجزای چهره را در بخش میانی و پایینی تحت تاثیر قرار می‌دهد. اثرات تزریق فیلر چانه عبارتند از:

  1. برجسته تر شدن لب پایین: فرم لب پایین را بهتر می‌کند.
  2. حمایت و پیشگیری از افتادگی گوشه‌های لب و خط بغض (ماریونت): به بهبود خط بغض (ماریونت) کمک می‌کند.
  3. کشیده تر شدن صورت و کانتورینگ (اصلاح پروفایل صورت): صورت را کشیده‌تر می‌کند.
  4. بهبود خط فکی و پنهان شدن غبغب: برجستگی غبغب را کمتر می‌کند.

ماندگاری فیلر چانه چقدر است؟

ماندگاری فیلرهای مرغوب و تاپ برند بین 6 تا 9 ماه است. البته اثرات کلاژن‌سازی آن‌ها ممکن است تا 5 سال باقی بماند، به همین دلیل تدریجا نیاز به فیلر کمتر می‌شود.

نمونه‌هایی از تزریق فیلر چانه اجراشده توسط دکتر لیلا فرد

در نمایه (پروفایل) صورت از نیمرخ، فرم و اندازه چانه، نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. برای مراجع عزیزم در طی 2 جلسه، 2 سی‌سی فیلر هیالورونیک برای فرم‌دهی و رفع عقب رفتگی چانه تزریق شده است.

اصلاح برجستگی چانه با تزریق فیلر هیالورونیک
قبل و بعد اصلاح برجستگی چانه با تزریق فیلر هیالورونیک

به اصلاح فرم چانه و نمایه (پروفایل) صورت از نیمرخ دقت کنید. در این مراجع هم با تزریق فیلر هیالورونیک فرم چانه اصلاح شده است.

شما هم دچار عقب رفتگی یا دفرمیتی چانه هستید؟ آیا از روش درمانی تزریق فیلر چانه کمک خواهید گرفت؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *