چرا بوتاکس دیسپورت تزریق کنیم؟

خطوط پیشانی‌تان عمیق شده و به فکر تزریق بوتاکس افتاده‌اید؟ آیا انواع برند بوتاکس را می‌شناسید و می‌دانید کدام نوع برای شما بهترین است؟ بوتاکس دیسپورت یکی از معتبرترین برندهای بوتاکس است که تفاوت‌های چشمگیری با سایر برندهای موجود در بازار دارد. در این مطلب همراه ما باشید تا با مزایای بوتاکس دیسپورت از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

بوتاکس چه تأثیری روی صورت ما دارد؟

بوتاکس ترکیباتی دارد که موجب فلج موقتی بعضی عضلات می‌شود. این مکانیسم موجب بهبودی خطوط صورت از جمله خطوط پیشانی و گوشه‌ی چشم می‌شود. اثرات درمانی بوتاکس علاوه بر مهارت پزشک شما، به میزان مرغوب بودن نوع بوتاکس تزریقی هم بستگی دارد. بنابراین بهتر است انواع بوتاکس را بشناسید تا بتوانید بهترین نتیجه را از تزریق آن بگیرید.

انواع بوتاکس

بوتاکس‌ها انواع مختلفی دارند و تحت برندهای مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. آنچه که در مورد این برندها اهمیت دارد، داشتن تأییدیه از سازمان‌های مربوطه مانند سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است. بعضی از این برندها عبارتند از:

بوتاکس دیسپورت
بوتاکس دیسپورت یکی از معتبرترین انواع بوتاکس است
  • دیسپورت ایپسن انگلیس
  • زئومین آلمان
  • بوتاکس آلرگان آمریکا

این سه برند تأییدیه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دارند. از میان این 3 برند، زئومین آلمان و دیسپورت انگلیس در ایران موجود است، اما مدتی است که عرضه زئومین در بازار کمتر شده.

بوتاکس دیسپورت

چرا بوتاکس دیسپورت؟

بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس یکی از معتبرترین انواع برندهای بوتاکس است که هم تأییدیه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا را دارد و هم به تأیید وزارت بهداشت ایران رسیده است. بوتاکس دیسپورت تفاوت‌های چشمگیری با بوتاکس‌های نامرغوب و چینی موجود در بازار دارد.
بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس 2 ویژگی منحصربه‌فرد دارد:

  • مصنوعی نکردن چهره: تزریق بوتاکس دیسپورت بسیار متعادل و ملایم روی عضلات تأثیر می‌گذارد. بنابراین بخشی از خطوط و حرکات دینامیک پیشانی را باقی می‌گذارد و فرم و حالت چهره را مصنوعی نمی‌کند.
  • عدم تغییر در حرکات سایر عضلات: به دلیل آنکه دقیقا در همان نقطه تزریق تأثیر می‌گذارد و اثرات آن در سایر نقاط پخش نمی‌شود (حساب شده و دقیق اثر می‌کند) حرکات سایر عضلات را تغییر نمی‌دهد. یعنی حالت خنده، نگاه و فرم گونه‌ها موقع صحبت کردن و غذا خوردن تغییر نمی‌کند.

دکتر لیلا فرد:
متأسفانه تغییر حالت صورت به دلیل انتشار دارو، عارضه‌ی مهم و شایع بوتاکس‌های متفرقه است و بسیاری از مراجعان به دلیل همین عارضه ناشی از بوتاکس‌های متفرقه و تجربه‌های قبلی از تزریق بوتاکس می‌ترسند.

تغییرات مثبت را در مراجعان دکتر فرد ببینید:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard on

  • در عکس اول از شدت گره ابروها در حالت اخم کاسته شده اما حالت طبیعی ابروها حفظ شده است.
  • در عکس دوم خطوط افقی هنگام بالا دادن ابروها کمتر شده اما همچنان برخی از خطوط باقی مانده‌اند و حالت طبیعی پیشانی را حفظ کرده‌اند. در واقع پیشانی صاف، براق، ماسکه و کشیده نشده است.
  • در عکس سوم، حالت عادی پیشانی را در استراحت عضلات قبل و بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت می‌بینید.
  • در 2 عکس آخر باز شدن خطوط پنجه کلاغی و بهبود افتادگی پلک را از نیمرخ می‌بینیم. نکته مهم این است که به هیچ عنوان فاصله ابرو و کره چشم، بیش از حد عادی بالاتر نرفته است و صرفا کمی از افتادگی و پف پلک کاسته شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *