سلبریتی‌هایی که اقدامات زیبایی انجام داده‌اند (قسمت دوم)

احتمالا پوست شفاف و درخشان سلبریتی‌ها برای شما هم جذاب و در عین حال حسرت‌انگیز است. در قسمت اول این مجموعه سلبریتی‌هایی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از اقدامات طب زیبایی، درخشندگی و شادابی را مهمان پوست خود کرده‌اند. در قسمت دوم هم قصد داریم شما را با تعدادی دیگر از سلبریتی‌ها آشنا کنیم که اقدامات طب زیبایی تأثیر شگفتی در چهره‌ی آن‌ها داشته. با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا با راز و رمز این زیبایی از نگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

ادل (Adele)

ادل از محبوب‌ترين خوانندگان عصر ماست. این محبوبیت نه تنها به دلیل صداى زيبا و نافذش به دست آمده، بلكه با به ظهور رساندن زيبايى درونی خود با پشتكار و تلاش بیشتر و بیشتر شده. ادل صورت بسيار زيبايى دارد كه البته با برنامه‌هاى زيبايى جامع و كامل، زيباتر شده و همچنين قلب مهربان و درونى آرام و دلپذير دارد. آنچه ما را زيبا مي‌كند، فقط صورتمان نيست بلكه زيبايى قلب و روح بسيار مهم‌تر و جاودانه‌تر است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


ادل زيبا و دوست داشتنى با صداى مسحور كننده‌اش، بالاخره براى حفظ سلامتي‌اش تصميم به کاهش وزن گرفت. تأثير كاهش وزن شديد بر روى بافت نرم صورت و ايجاد چروک‌هاى شديد، به هيچ عنوان زيبايى واقعى اين هنرمند بزرگ را كم نكرده است. حالا سوالى كه در ذهن همه‌ی ما به وجود آمده اين است كه آيا امکان دارد اين تغييرات برگشت‌پذير باشند و چهره زيباى ادل، مثل قبل شاداب‌ و پر طراوت‌ شود؟ آیا امکان دارد این تغییرات به نحوی اعمال شود که خود ادل باشد و حالت و شاخص‌هاى اصلي چهره‌اش تغيير نكند؟ پاسخ اين سوال، قطعا بله است. با تكنيك‌هاى درست و علمى، استفاده از مواد مرغوب و با كيفيت، مي‌توان بافت نرم از دست رفته در نواحى خط خنده، ماريونت، گونه‌ها و دور چشم را بسيار طبيعى و عالى جايگزين كرد. روش‌هاى تحريک‌كننده‌ی ساخت كلاژن مانند استفاده از هيالورونيك‌هاى خالص (بوستر) و بسيارى تكنيک‌هاى ديگر هم براى برگشت بافت از دست رفته، موثرند. حالا صبر مي‌كنيم و تغييرات تدريجى و مثبت صورت زیبای ادل را خواهیم دید.

کیت میدلتون (Kate Middelton)

تغييرات چهره كيت ميدلتون 38 ساله در اين دو عكس به وضوح مشخص است. این تغییرات به دليل اقداماتی درست و حساب شده در زمینه طب زیبایی اتفاق افتاده كه آن‌ها را مورد به مورد نام می‌برم.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

  • تزريق بوتاكس در ناحيه پيشانى كه باعث صاف شدن چروک‌هاى ناحيه پيشانى شده است. علاوه بر آن، بوتاكس گوشه چشم، چروک‌هاى پنجه كلاغى را باز كرده و بوتاكس ناحيه بينى هم براى رفع جمع شدن بينى هنگام خنده (خنده خرگوشى) تزريق شده است.
  • جوانسازى و فرم‌دهى لب‌ها خصوصا لب بالا كه كاملا باريک بوده
  • مزوتراپى و ميكرونيدلينگ و لايه بردارى كه موجب داشتن پوستى شفاف‌تر و سالم‌تر شده است.
  • اصلاح خطوط عميق دور چشم و خط خنده با تزریق ژل و فيلر مناسب

کورتنی لاو (Courtney Love)

کورتنی لاو 55 ساله، خواننده و هنرپیشه‌ی مطرح آمریکایی است که علی‌رغم افزایش سن با مراقبت‌های زیبایی از پوست خود محافظت کرده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

دکتر لیلا فرد:

وقتى اين تغييرات عالى را علي‌رغم بيست و هفت سال افزايش سن در کورتنی لاو ميبينم، واقعا به مراقبت‌‌هاى خوب و برنامه‌ريزى شده در طب زيبايى دوباره و دوباره اعتقاد پيدا مي‌كنم.

روى اقدامات تزريق ژل و بوتاكس يا اصلاح چانه خیلی متمركز نمي‌شوم. آنچه كه براى من در مقايسه‌ی این دو عكس جالب است، كيفيت خوب پوست و حتى شادابى و طراوت بيشتر آن با وجود افزايش سن است. مراقبت‌هاى در سطح عالى و با برنامه، چنين نتایج شگفت‌انگيزى دارند. زيبايى و طراوت پوست مثل سلامتى، خانواده و عزيزانمان یک گنج بزرگ است. قدر داشته‌هایمان را بدانيم و از آن‌ها مراقبت كنيم.

میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)

میشل سال گذشته شصت ساله شد. چهره‌ی دوست داشتنى و بازي‌هاى تأثيرگذار او در فيلم‌هاى ماندگار بسیاری در خاطرمان مانده. ميشل حتى در شصت سالگى هم جذابيت و زيبايى اصيلش را حفظ كرده.

دکتر لیلا فرد:

بايد بگویم پزشک پوست و زيباييش واقعا دست مريزاد دارد، چون تمام اجزاى كليدى چهره‌اش را به خوبى مد نظر قرار داده و حفظ كرده

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


(Key Facial Feautures) اين اجزاى كليدى كه مشخصه صورت ميشل فايفر به حساب مي‌آیند، شامل فرم لب، گونه‌ها و خط فكى بى‌نظير و زيباى او می‌شود. حفظ اجزاى كليدى در چهره‌ی ما باعث می‌شود به همان شكلى كه هستيم پير شویم. عملا چهره‌ی ما تبديل به شخص دیگری نمی‌شود و حتى اگر مثل ميشل فايفر، چروک دور چشم و كمى گودى خط خنده داشته باشيم، باز هم در شصت سالگى همچنان با وقار و زيبا خواهيم درخشيد. معناى زيبايى اختصاصى دقیقا همین است؛ اینکه خودمان باشيم، با مختصات كليدى چهره خودمان و در هر سنى زيبا و با وقار.

بلا حدید (Bella Hadid)

فارغ از اينكه انواع جراحى پلاستيك براى بلا حديد این مدل مانکن آمریکایی انجام شده، اما نكته‌ی بسيار مهم تناسب اجزاى چهره، رعايت مقياس طلايى و طبيعى بودن فرم لب‌ها و گونه است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

دکتر لیلا فرد:
آنچه كه نهايتا ما را زيباتر مي‌كند، داشتن تناسب و حفظ فرم طبيعى چهره است، نه لب‌هاى زيادى حجيم و گونه‌ها يا ابروهاى غير عادى.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *