چگونه در 70 سالگی مثل 30 سالگی خودمان باشیم؟

کیست که دلش نخواهد همیشه صورتی جوان و شاداب داشته باشد؟ اگر شما هم به دنبال راز و رمز «اکسیر جوانی» هستید، باید بگوییم این «دُرِ نایاب» آنقدرها هم که فکر می‌کنید «نایاب و دور از دسترس» نیست. در این مطلب سعی کردیم راه‌های مراقبت از پوست و جوان بودن در هر سن‌وسالی را با راهنمایی‌های دکتر لیلا فرد به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید بدانید چطور در 75 سالگی 30 ساله به نظر برسید با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

پوست جوان؛ مصداق بارز پر طاووس و جور هندوستان؟

حتما شما هم با دیدن بازیگران مطرح سینمای دنیا این سوال را از خود پرسیده‌اید که این پوست صاف و جوان از کجا می‌آید؟ بازیگرانی مانند مریل استریپ، جولیا رابرتز، جنیفر آنیستون و کیت بلانشیت از جمله همین بازیگران هستند که انگار بالا رفتن سن هم روی پوست آن‌ها تأثیری ندارد. چه مراقبت‌هایی باید انجام داد تا پوست خود را از گذر زمان مصون نگاه داریم؟ پیش از آن که به سراغ جواب این سؤال برویم، باید یک اصل کلی در مورد مراقبت‌های پوستی را به شما گوشزد کنیم. به طور کلی مراقبت‌های پوستی باید طبق اصول علمی انجام شود و تنها در این صورت است که شما به نتیجه‌ی دلخواه خود خواهید رسید. بنابراین کیفیت را فدای کمیت نکنید، چرا که پوست شما بسیار حساس است و در صورت استفاده از مواد نامرغوب یا روش‌های نادرست ممکن است دچار آسیب‌های غیر قابل بازگشتی شوید.

راه جوان‌تر ماندن از سن شناسنامه‌ای چیست؟

چطور می‌شود خودتان باشید اما چند دهه جوان‌تر از سن شناسنامه‌ای‌تان به نظر برسید؟ آیا ممکن است که در 50 سالگی 20 یا 30 ساله به نظر برسید؟ باید بگوییم بله. چنین چیزی کاملا امکان‌پذیر است. زیبایی طبیعی و مسن‌تر شدن با حفظ شاخص‌های اصلی چهره‌ی خودمان به نحوی که مصنوعی نشویم امکان‌پذیر است، اما پیش‌شرط‌هایی دارد. اولین قدم برای وارد شدن به این مسیر طولانی داشتن برنامه‌‌ای دقیق است. استفاده از مواد مرغوب و تکنیک‌های درست هم قدم‌های بعدی هستند که شما را به صورتی جوان و مصون از گذر زمان می‌رساند. بنابراین به گفته دکتر لیلا فرد با این 3 قدم می‌توانید جوانسازی پوست را انجام دهید:

  1. داشتن برنامه زیبایی اختصاصی: برنامه زیبایی اختصاصی خودتان را داشته باشید. یعنی بدانید چه کاری برای شما لازم است و چه کاری را اصلا نباید انجام بدهید. این برنامه را پزشک شما باید پس از ویزیت و معاینه برای‌تان طراحی کند.
  2. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت: به مواد مصرفی دقت کنید. فیلر و بوتاکس باید باکیفیت، مرغوب و درجه یک باشند.
  3. مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه: در انتخاب پزشک‌تان دقت کنید. علاوه بر تبحر و تجربه، دیدگاه زیست‌شناسی پزشک هم اهمیت زیادی دارد. به عبارت دیگر پزشک شما باید در وهله اول یک هنرمند واقعی باشد و بتواند زیبایی اصیل چهره را از زیبایی غیرواقعی و مصنوعی افتراق بدهد.

 

Voir cette publication sur Instagram

 

Every one of us has unique facial features that make each of us special and recognizable. When considering getting cosmetic procedures and treatment, it’s vital to focus on having our facial features enhanced but not dramatically changed. Having an accurate beauty plan for your skin’s needs and conditions is key! 🗝 The beauty plan📝will be your roadmap towards natural beauty, based on your needs and desired outcome, as well as your health status, taste, age, and your face form and shape. By consulting with your physician👩🏼‍⚕️ or derm👨🏽‍⚕️ and combining the right products🧪and the right procedures💉, this beauty plan improves both the health and beauty of your skin. ✨ • • • در چهره تك تك ما، نشانى از لطف و زيبايى پروردگار وجود دارد. براى حفظ اجزاى كليدى و شاخص هاى فردى چهره مون، كه گنج زيبايى اختصاصى ما هستند، بايد برنامه داشته باشيم. اگر ميخواهيم جوانتر و شاداب تر باشيم،اما حالت طبيعى چهره ما عوض نشه، لازمه كه اقدامات درمانى طب زيبايى رو بر اساس يك #برنامه_زيبايى_اختصاصى، اجرا كنيم. بايد، قدمهاى علمى، اصولى و درست برداريم و از كيفيت مواد و تخصصص و تجربه پزشكمون و همينطور ديدگاه زيبايى شناسى كه پزشك ما، بر اساس اون ديدگاه، برنامهزما رو طراحى ميكنه، مطمئن بشيم. #دكتر_ليلا_فرد #زيبايى_اختصاصى#drleilafard #rejuvenation #aginggracefully #beauty #beautyclinic #clinic #skincare #skin #style #lifestyles #skincareroutine #beautybloggers #facial #fillers #cheekfillers #lipinjections #beauty #face #skin #beautybloggers #lifestyle #style #facial #facialrejuvenation #faceandbody #health #care #healthcare #healthylifestyle #healthy #healthyliving

Une publication partagée par Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) le

برنامه زیبایی اختصاصی دقیقا چه معنایی دارد؟

اولین قدم در اقدامات طب زیبایی مانند هر کار دیگری داشتن برنامه است. برای اقدامات زیبایی با هدف جوان و طبیعی ماندن هم به برنامه نیاز داریم، برنامه‌ی زیبایی که کاملا اختصاصی باشد و منحصرا برای شما طراحی شده باشد. برنامه‌‌ی زیبایی اختصاصی را تنها پزشک شما و بعد از بررسی‌های دقیق می‌تواند به شما ارائه دهد. برنامه زیبایی اختصاصی هر چهره با چهره دیگر متفاوت است، چرا که نیازهای چهره‌ی شما با دیگری کاملا تفاوت دارد و این موضوع باید در جلسه معاینه و ویزیت سنجیده شود. بعد از مشخص شدن این نیازها مجموعه‌ای از اقداماتی که برای شما مناسب است طراحی می‌شود. این اقدامات می‌توانند شامل تزریق بوتاکس دیسپورت، تزریق فیلر و تعیین حجم مورد نیاز هر کدام در نواحی مختلفی باشد که پزشک شما تشخیص داده است. بعد از تعیین اولویت‌بندی‌ها و در نظر گرفتن تمام موارد گفته شده، برنامه‌ای جامع و کامل که برنامه‌ی زیبایی اختصاصی نامیده می‌شود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در همین رابطه بخوانید: برای داشتن پوستی سالم‌تر و صاف‌تر، به فکر جوانسازی پوست باشید!

آیا لیفت پوست عوارض دارد؟

اقدامات درمانی که برای لیفت پوست انجام می‌شود، به خودی خود عوارض ندارد. دکتر لیلا فرد در مورد عوارض احتمالی این روش‌ها چنین گفته‌اند:
مهم‌ترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که همواره اقدامات درمانی پوستی را با بهترین و با کیفیت‌ترین مواد شروع کنید. هر مسیری غیر از این باعث اتلاف وقت و هزینه شما می‌شود. در نتیجه‌ی این اقدمات نادرست نه تنها زیباتر نمی‌شوید بلکه عوارض و مشکلاتی روی چهره شما باقی می‌ماند که گاهی کاملا جبران‌ناپذیر هستند.
بنابراین سعی کنید در انتخاب پزشک و مرکز درمانی که قصد مراجعه به آن دارید دقت زیادی داشته باشید. می‌توان گفت ریسک این عوارض تا حد زیادی با مراجعه به پزشک متخصص معتبر به صفر خواهد رسید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *