BDLA چیست و چه کاربردی دارد؟

لب‌های جوان و شاداب زیبایی چهره شما را دو چندان می‌کند. اگر از فرم لب‌های‌تان راضی نیستید یا دوست دارید متفاوت‌تر به نظر برسند، وقت آن است که با تکنیک BDLA آشنا شوید. لب‌های شما با این تکنیک با حفظ حالت طبیعی جوان و شاداب می‌ماند. در ادامه همراه ما باشید تا با فیلر لب از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

فیلر لب چیست؟

فیلر لب به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که موجب زیبایی لب شما خواهد شد. در این روش معمولا از تزریق فیلر برای رسیدن به اهداف فرم دهی کمک گرفته می‌شود. در فیلر لب، هدف صرفا حجیم‌تر شدن و بزرگ‌تر شدن لب‌ها نیست، گاهی هدف از تزریق فیلر لب، صرفا بازگشت جوانی و شادابی و فرم‌دهی مجدد لب‌های بالا و پایین است.

فیلر لب با چه روشی انجام می‌شود؟

فیلر لب معمولا با تکنیک تزریق فیلر انجام می‌شود. همانطور که در مقالات پیشین در مورد فیلر توضیحات مبسوط دادیم، تنها فیلر مرغوب است که می‌تواند ما را به هدف دلخواهمان برساند. فیلرهای هیالورونیک (از برندهای مرغوب)، نزدیک‌ترین شباهت را به ساختار پوست انسان دارند و به همین دلیل برای اهداف فیلر بهترین هستند.

قبل و بعد فرم دهی و جوانسازی لب با تزریق فیلر
فرم دهی و جوانسازی لب

در تزریق فیلر لب 3 موضوع اهمیت دارد:

  • کیفیت فیلر تزریق شده
  • میزان تخصص و مهارت پزشک معالج
  • تکنیک تزریق

تکنیک تزریق برای رسیدن به نتایج دلخواه، بسیار اهمیت دارد. در این مقاله به توضیح یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌های تزریق لب یعنی تکنیک BDLA اشاره خواهیم کرد.

تکنیک BDLA چیست؟

تکنیک نوین و تخصصی BDLA که NLL نیز نامیده می‌شود، توسط همکار و استاد برجسته طب زیبایی آقای دکتر هریس ابداع شده است. در این تکنیک، مرز لب صورتی (گوشت لب) و پوست صورت دست نخورده باقی می‌ماند (با ورود سوزن به این مرز، امکان جابه‌جایی فیلر به بالا و پایین لب وجود دارد) ولی در عین حال فرم‌دهی می‌شود.

تکنیک BDLA چه مزایایی دارد؟

این تکنیک ویژه و منحصر به فرد مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها دارد، از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار طبیعی لب را حفظ می‌کند
  • خطر نکروز عروقی ندارد
  • لب‌ها را پف آلود و بادکنکی نمی‌کند

در واقع با این روش، لب‌های‌تان شاداب‌تر و جوان‌تر می‌شود بدون این‌که تغییر شکل عجیب و غریب پیدا کند.

آیا فیلر لب با این روش موجب مصنوعی شدن آن می‌شود؟

فیلر و فرم دهی لب، از جمله اقداماتی است که بسیار مورد توجه است و از طرفی متاسفانه به دلیل همین موضوع در اغلب موارد شاهد لب‌های عجیب و غریب، زیادی برجسته، پف آلود و بادکنکی، اردکی و مصنوعی هستیم.
با استفاده از تکنیک BDLA می‌توانید از مصنوعی نشدن چهره‌تان اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت به استقبال لب‌هایی زیبا و جوان بروید.

تزریق فیلر لب با استفاده از این تکنیک چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق فیلر لب در این تکنیک حدودا 6 تا 9 ماه ماندگاری دارد، اما اثرات فیلر آن ممکن است تا یک سال هم باقی بماند.

جمع‌بندی

در این مقاله به توضیح یکی از جدیدترین تکنیک‌های فیلر لب به نام BDLA پرداختیم. مزیت بزرگ این روش حفظ حالت طبیعی لب‌ها و جلوگیری از مصنوعی شدن آن است. اگر شما هم دوست دارید با این روش، لب‌هایی جوان و شاداب داشته باشید، همین حالا برای تعیین نوبت حضوری از خانم دکتر لیلا فرد اقدام نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *