لیفت گوشه‌های لب با فیلر چگونه است؟

از آن دسته افرادی هستید که خنده از روی لبتان محو نمی‌شود یا این‌که همیشه دلیلی برای نخندیدن دارید؟ درست است که لب خندان آرزوی قلبی همه‌ی ماست، اما گاهی این خندیدن‌های عمیق در ترکیب با سایر عوامل زیستی دردسرساز می‌شوند. بارزترین نشانه‌ی آن هم، افتادگی خط خنده و گوشه‌های لب است. آیا این افتادگی با فیلر درمان می‌شود؟ در ادامه همراه ما باشید تا با اصلاح خط خنده و لیفت گوشه‌های لب از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

خط خنده چگونه عمیق می‌شود؟

خط خنده به خطوط عمودی اطلاق می‌شود که هنگام خندیدن در کنار لب‌های ما نمایان می‌شوند. این خطوط تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله افزایش سن، کاهش وزن، بی‌خوابی و استرس‌های محیطی به تدریج گود و عمیق می‌شود. از تأثیرات دیگری که گود شدن خط خنده به همراه دارد، افتادگی گوشه‌های لب است که هر دوی این موارد با تزریق فیلر قابل درمان هستند. فیلر خط خنده، هم چهره ما را شاداب‌تر می‌کند و هم گوشه‌های لب را بالا می‌برد.

حساسیت ناحیه خط خنده

ناحیه خط خنده، از خطرناک‌ترین نواحی صورت محسوب می‌شود چرا که محل عبور عروق خونی بسیار مهم و پراهمیت است. به همین دلیل تزریق فیلر خط خنده باید بسیار ظریف و با تکنیک ویژه انجام شود.

لیفت لب
تصاویر قبل و بعد را ببینید

به دلیل آناتومی پیچیده این ناحیه، وجود عروق فراوان و عضلات مختلفی که در جهات گوناگون کار می‌کنند، تزریق فیلر ماریونت باید با تکنیک‌های تخصصی و دقیق انجام شود تا ضمن پرهیز از برجسته شدن زیاد و ناهمواری پوست، فرم دهان و حرکات آن هنگام صحبت کردن و خندیدن تغییر نکند. بنابراین در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را بکنید.

تأثیر اصلاح خط خنده بر لیفت گوشه‌های لب

گوشه‌های پایین افتاده‌ی لب از جمله مشکلاتی است که با گودی خط خنده همراه می‌شود. بنابراین با اصلاح گودی و افتادگی خط خنده، علاوه بر بهتر شدن فرم کلی صورت، گوشه‌های لب نیز رو به بالا لیفت می‌شود.

تزریق فیلر لب
تصاویر را مشاهده کنید

همانطور که در این مراجع می‌بینید، تزریق فیلر در ناحیه ماریونت (از گوشه‌های لب رو به چانه) باعث بهبود افتادگی لب می‌شود.

پیشگیری از گودی و افتادگی خط خنده

یک اصطلاح معروف در طب زیبایی وجود دارد: بهترین خطوط آن‌هایی هستند که هرگز ایجاد نشده‌اند؛ یعنی پیشگیری همواره بر درمان ارجح است.

دکتر لیلا فرد:

اجازه ندهید خطوط و گودی‌ها عمیق شوند، بعد به فکر درمان باشید. هر چه میزان گودی و افتادگی کمتر باشد، درمان راحت‌تر و نتایج طبیعی‌تر خواهد بود.

پیشگیری از گودی و افتادگی ناحیه خط خنده، اهمیت ویژه‌ای دارد چون در صورتی که گودی آن عمیق باشد، ممکن است قابل درمان با تزریق فیلر نباشد.

این درمان چقدر ماندگاری دارد؟

فیلرهای هیالورونیک مرغوب تقریبا بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند، اما اثرات کلاژن‌سازی آن ممکن است تا یک سال هم باقی بماند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *