موزون سازی چهره و لیفت غیرجراحی با فیلر

ناهماهنگی اجزای چهره و یا ناموزون بودن آن می‌تواند برای بسیاری از ما دغدغه‌آفرین باشد. خبر خوب برای کسانی که به دنبال موزون‌سازی چهره‌ی خود هستند و نمی‌خواهد زیر بار عمل جراحی و عوارض احتمالی آن بروند، لیفت غیرجراحی با فیلر هیالورونیک است. در این مطلب به جزییات روش موزون‌سازی چهره از دیدگاه دکتر لیلا فرد می‌پردازیم. همراه ما باشید.

موزون سازی چهره چیست؟

مشکلات مختلفی در صورت، موجب خسته به نظر رسیدن یا ناهماهنگی اجزای صورت می‌شود. گودی خط خنده، خط اشکی، میانه گونه، رأس گونه، گودی زیر چشم و چین‌وچروک‌های پیشانی از دلایلی هستند که در شادابی و جوان به نظر رسیدن چهره سهم موثری دارند.

موزون‌سازی با چه روشی انجام می‌شود؟

موزون سازی چهره در واقع برطرف کردن مشکلات پیش گفته، مطابق با نیاز چهره و برنامه زیبایی اختصاصی هر مراجع به تشخیص پزشک معالج انجام می‌شود. در این روش از فیلر هیالورونیک و بوتاکس دیسپورت برای اهداف درمانی مورد انتظار استفاده می‌شود.

در ادامه نمونه‌هایی از موزون‌سازی چهره که توسط دکتر لیلا فرد انجام شده است را با هم می‌بینیم:

  1. نمونه اول

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

برای این مراجع عزیزم که گودی خط خنده و افتادگی دو طرف صورت، تیرگی و گودی دور چشم چهره‌شان را تکیده و خسته نشان می‌داد، با تزریق فیلر هیالورونیک، در نواحی مختلف، علاوه بر هماهنگ شدن اجزای چهره و موزون سازی، به نتایج بسیار عالی و طبیعی برای لیفت دست یافتیم.
تزریق فیلر در خط اشکی، میانه گونه، خط خنده، ماریونت و رأس گونه انجام شده است. ضمنا برای بهبود خط اخم و خطوط پیشانی و گوشه چشم از بوتاکس دیسپورت استفاده شده است.

2. نمونه دوم

لیفت غیرجراحی

 

در این مراجع عزیزم با تزریق فیلر هیالورونیک در نواحی خط اشکی، رأس گونه، میانه گونه، خط خنده و ماریونت، حالت چهره لطیف‌تر، زنانه‌تر و موزون‌تر شده و در عین حال، فرم کاملا طبیعی آن حفظ شده است.

3. نمونه سوم

لطفا ورق بزنید و تغییرات عالی صورت مراجع عزیزم را ببینید. علاوه بر رفع افتادگی‌ها و جوان‌تر شدن حداقل ۱۰ سال، به بهبود گودی و تیرگی دور چشم، لیفت گونه (بهتر شدن انحنای آن)، کاهش گودی خط خنده، لیفت گوشه‌های لب رو به بالا با تزریق فیلر در ماریونت (خط اندوه) و کانتورینگ خط فکی، توجه کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

 

دکتر لیلا فرد:
نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که با وجود تزریق فیلر هیالورونیک، حالت طبیعی چهره، تغییر نکرده است. مشخصه اصلی صورت ایشان حفظ شده اما افتادگی‌ها و اثرات افزایش سن، محو شده‌اند. بعد از لیفت غیر جراحی با فیلر، حس واقعی که دارند این است:
“ خودشان هستند، اما ۱۰ سال جوانتر “

4. نمونه چهارم

لیفت غیرجراحی

دکتر لیلا فرد:

برای مراجع عزیزم، فیلر دو طرف چانه (خط فکی) ماریونت، خط خنده و راس گونه تزریق کرده‌ام. به بهبود افتادگی دو طرف چانه، کاهش گودی خط خنده و ماریونت و نیز لطیف‌تر شدن فرم چهره دقت کنید.

با تزریق بوتاکس پیشانی، ضمن باز شدن خط اخم و صاف شدن پیشانی، لیفت مختصر ابرو هم ایجاد شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *