از اصول زیبایی چه می‌دانید؟

شادابی و جوانی همچون گنجی ارزشمند است که جز با مراقبت دائمی و رعایت اصول زیبایی حاصل نخواهد شد. اگر شما هم برای سلامت پوست‌تان ارزش قائلید و خواستار گنج زیبایی هستید، باید از اصول آن آگاه شوید. در این مطلب همراه ما باشید تا با اصول زیبایی از نگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

زیبایی هم اصل و اصولی دارد

زیبایی هم مانند هر مفهوم دیگر، اصولی دارد و نمی‌توان برای زیباتر شدن به این اصول بی اعتنا بود. شما هم این روزها چهره‌های مشابه زیادی را می‌بینید؟ این تشابه ظاهری دلیلی جز بی توجهی به اصول زیبایی و عدم رعایت آن در مراکز زیبایی ندارد. هر چهره تناسب و نیاز خاص خود را دارد و نمی‌توان برای همه چهره‌ها اقداماتی یکسان و مشابه انجام داد. برای زیبایی اصولی لازم است چند گام را دنبال کنید که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

لاغری ادل خواننده
تغییرات اصولی و با برنامه‌ی زیبایی ادل خواننده معروف همه را شگفت‌زده کرد

3 قدم تا زیبایی اصولی

داشتن برنامه زیبایی اختصاصی، انجام اقدامات علمی توسط پزشک حاذق و حفظ و نگهداری این اقدامات، 3 گام اساسی برای زیبایی اصولی هستند. اما هر یک از این گام‌ها دقیقا چه معنایی دارند؟

  • قدم اول: ویزیت، معاینه و داشتن برنامه زیبایی اختصاصی

برنامه زیبایی اختصاصی دقیقا چه معنایی دارد؟ برنامه زیبایی (Beauty Plan) همچون نقشه گنج، راهنمای اقدامات زیبایی شما می‌شود. باید توجه داشت که برنامه زیبایی اختصاصی هر چهره با چهره دیگر متفاوت است؛ یعنی ابتدا باید نیازهای چهره شما در جلسه معاینه و ویزیت سنجیده شود. سپس بر اساس آن نیازها اقدامات لازم مانند تزریق بوتاکس و فیلر در هر ناحیه و حجم فیلر مورد نیاز طراحی و اولویت‌بندی شود. پس از آن شما بر اساس این برنامه جامع و کامل که «برنامه زیبایی اختصاصی» نامیده می‌شود اقدامات درمانی را با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد شروع می‌کنید. هر مسیری غیر از این باعث اتلاف وقت و هزینه شما می‌شود و از طرفی نه تنها زیباتر نمی‌شوید بلکه عوارض و مشکلات جبران ناپذیری روی چهره شما باقی خواهد ماند.

  • قدم دوم: انجام اقدامات علمی، اصولی و محکم با پشتوانه علم روز دنیا، توسط پزشک حاذق و باتجربه بر اساس برنامه زیبایی اختصاصی

اگرچه مهارت و تجربه پزشک در تمامی شاخه‌های طب اهمیت ویژه دارد، اما در طب زیبایی این اهمیت به حد اعلای خود می‌رسد. نتیجه اقدامات مستقیم پزشک در طب زیبایی مستقیما در صورت مراجع دیده می‌شود و این تأثیرات در موارد بسیاری ماندگاری طولانی دارند. بنابراین برای اقدامات زیبایی نمی‌توان ریسک کرد و زیبایی خود را قربانی عدم مهارت و تجربه‌ی کافی پزشکان یا مسئولان زیبایی بدون صلاحیت کرد.

  • قدم سوم: حفظ و نگهداری دستاوردهای به دست آمده

اگر دو قدم قبلی را درست برداشته‌اید، قدم سوم زیبایی اصولی کاملا به خودتان برمی‌گردد. در واقع برای حفظ و نگه‌داری دستاوردهای زیبایی باید اقدامات متعدد زیبایی را به صورت مرتب انجام دهید و تداوم را فراموش نکنید. این اقدامات شامل موارد زیر می‌شود:

  • معاینات دوره‌ای
  • تداوم تزریق فیلر و بوتاکس
  • رعایت درمان‌های روتین منزل و پرهیز از استرس
  • پرهیز از سیگار
  • پرهیز از چاق و لاغر شدن مکرر
  • تغذیه و خواب نامناسب

 

در نهایت امیدواریم با آشنایی با این اصول، در انجام اقدامات زیبایی حداکثر دقت را به عمل آورید و از نتایج اصولی و مطابق با نیاز چهره‌ی خود کمال لذت را ببرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *