با اصلاح خط فکی، 10 سال جوان‌تر شوید

خط فکی از قسمت‌های مهم صورت است که تأثیر چشمگیری در شادابی و جوانی صورت دارد. اگر خط فکی یکدستی ندارید یا دچار افتادگی در آن شده‌اید اصلا نگران نباشید، چرا که با روشی غیر جراحی می‌توان به راحتی آن را اصلاح کرد. در ادامه همراه گفته‌های دکتر لیلا فرد باشید تا با اصلاح این قسمت از صورت با فیلر و تأثیر آن در زیبایی چهره آشنا شوید.

یکدست بودن خط فکی: رمز جوانی و شادابی

خط فکی و یکدست بودن آن تأثیر شگفت انگیزی در شادابی چهره دارد. جالب است بدانید افتادگی نواحی از صورت مثل خط بغض و دو طرف چانه تأثیر مستقیمی در ظاهر خط فکی دارد. بنابراین گاهی برای اصلاح خط فکی نیاز است تا قسمت‌های دیگری از صورت را هم اصلاح کرد تا شاهد نتیجه‌ی غیر مستقیم آن در خط فکی بود.

اصلاح خط فکی توسط دکتر لیلا فرد
اصلاح خط فکی توسط دکتر لیلا فرد

افتادگی خط فکی چگونه اصلاح می‌شود؟

اغلب افراد از افتادگی‌های کناره‌های صورت در ناحیه خط فکی ناراضی هستند و دلیل آن را شل شدن و کاهش قوام پوست کناره‌های صورت می‌دانند. اصلاح این ناحیه گاهی نیازمند اصلاح نواحی درگیر و مؤثر در ناحیه خط فکی است.

  • اصلاح کناره‌های چانه: اصلاح گودی خط فکی (دو طرف چانه) در بهبود افتادگی کناره‌های صورت و کانتورینگ، تأثیر عالی و محسوسی دارد. با استفاده از فیلر هیالورونیک تاپ برند و مرغوب که در عین پر کردن گودی‌ها باعث بافت سازی و تحریک کلاژن سازی می‌شوند.
  • اصلاح خط خنده: اصلاح خط خنده، موجب لیفت قسمت پایین چهره می‌شود.
  • اصلاح ماریونت (خط بغض): افتادگی ماریونت (خط بغض که از گوشه لب‌ها به پایین کشیده می‌شود) و گودی خط فکی باعث افت قسمت پایینی چهره می‌شود. درمان این افتادگی و گودی با فیلر، تکنیک بسیار دقیق و خاصی دارد و باید با فیلر مناسب آن ناحیه انجام بگیرد. در غیر این صورت حالت پف آلود و حتی افتادگی بیشتر ایجاد می‌شود.

دکتر لیلا فرد: برای رفع افتادگی خط فکی، از تزریق فیلر در ناحیه گود افتاده و انجام آر اف در کناره‌های صورت برای ایجاد لیفت استفاده می‌کنیم.

البته در درصد بالایی از این موارد برای بهبود حالت چهره، به ترکیب روش تزریق ژل و فیلر در ناحیه گود شده و انجام رادیوفرکوئنسی در قسمت‌های افتاده، نیاز است. در بعضی موارد تنها تزریق فیلر در ناحیه گود شده کناره‌های چانه مشکل را حل می‌کند.

اصلاح خط فکی مطابق با برنامه زیبایی اختصاصی شما

اقداماتی که جامع، کامل و اختصاصا برنامه‌ریزی شده برای خود شما باشند، نمای کلی چهره را بسیار شاداب‌تر خواهد کرد. معنای زیبایی اختصاصی، طراحی و انجام اقدامات بر اساس فرم و حالت چهره شما و همچنین خواست و سلیقه‌ی خود شماست که توسط دکتر لیلا فرد طراحی و در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آیا تزریق فیلر در ناحیه خط فکی درد دارد؟

ناحیه‌ی مورد تزریق با کرم املا بی‌حس می‌شود تا هیچگونه دردی احساس نشود، البته خود فیلر هم حاوی لیدوکایین است که موجب کاهش درد خواهد شد.

ماندگاری فیلر خط فکی چقدر است؟

فیلرهای تاپ برند و مرغوب معمولا ماندگاری بین 6 تا 9 ماه دارند.

نمونه‌هایی از اصلاح خط فکی توسط دکتر لیلا فرد:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DrLeilaFard|دکترمیرعلیزاده فرد (@drleilafard) on

دکتر لیلا فرد:

در این مراجع نازنینم از فیلر Restylane Lyft برای اصلاح هر دو ناحیه استفاده کردم (هر ناحیه یک سی سی) ماندگاری فیلر 6 الی 9 ماه است و با بی حسی با کرم املا هیچ دردی حس نمی‌شود چون خود فیلر هم حاوی لیدوکایین است.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DrLeilaFard|دکترمیرعلیزاده فرد (@drleilafard) on

دکتر لیلا فرد:

بسیاری از اوقات در اثر این گودی، که به دلیل از دست رفتن بافت طبیعی و کلاژن پوست اتفاق می‌افتد، کناره‌های صورت حالت افتادگی پیدا می‌کند. در موارد مناسب با پر کردن این گودی‌ها خط فکی کاملا یکدست می‌شود. خط خنده و ماریونت هم با فیلر اصلاح شده. لیفت لب بالا و پایین هم با فیلر مناسب باعث کمی حجیم‌تر شدن و جوان‌تر شدن لب‌ها شده. مجموعه این اقدامات نیمه پایینی صورت این مراجع عزیز را 7 تا 10 سال جوان‌تر کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *