چگونه با هیالورونیک‌های غیرحجم دهنده صورتی جوان داشته باشیم؟

اگرچه داشتن صورتی جوان و شاداب آرزوی همه‌ی ماست، اما بسیاری از ما به دنبال زیبایی طبیعی و بدون حجم‌دهی قسمت‌های مختلف چهره هستیم. اگر شما هم به دنبال چنین راهکاری هستید، وقت آن است با هیالورونیک غیرحجم‌دهنده آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزییات این روش از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

هیالورونیک غیرحجم دهنده چیست؟

هیالورونیک‌های غیرحجم دهنده و جوانساز، معجزه‌ی‌ طب زیبایی هستند. این نوع از هیالورنیک‌ها را اصطلاحا skinbooster یا تقویت کننده و بازسازی کننده پوست می‌نامند.

هیالورونیک غیرحجم دهنده چه اثراتی دارد؟

هیالورونیک‌های غیرحجم‌دهنده (skinboosters) باعث لیفت، رفع چروک‌های سطحی، تحریک کلاژن سازی، یک دست شدن پوست و بهبود نسبی اسکارهای آکنه می‌شوند. این هیالورونیک‌ها، علاوه بر تحریک شدید کلاژن‌سازی باعث آبرسانی عمقی پوست، بهبود کیفیت آن و کاهش چروک‌های ریز و سطحی هم می‌شوند. بنابراین اثرات درمانی این روش به صورت موردی عبارتند از:

  • تحریک کلاژن سازی
  • آبرسانی عمقی پوست
  • بهبود کیفیت پوست
  • بهبود نسبی اسکارهای آکنه
  • یک دست شدن پوست
  • کاهش چروک‌های ریز و سطحی

دکتر لیلا فرد:
هیالورونیک تزریق شده در این روش، چون به عنوان ماده‌ی اولیه ساخت کلاژن توسط سلول‌های فیبروبلاست به کار می‌رود در طول یک سال کلاژن‌سازی بسیار عالی تقویت می‌شود و به همین دلیل است که این تزریق‌ها عمر هیالورونیک حجم‌دهنده یا فیلرها را هم افزایش می‌دهند.

استفاده از هیالورنیک‌های غیرحجم دهنده در اطراف چشم

هیالورونیک‌های غیرحجم دهنده را با هدف لیفت، کاهش تیرگی، بهبود کیفیت و قوام پوست و کاهش چروک‌های ریز، علاوه بر صورت برای دور چشم هم می‌توان تزریق کرد. تزریق هیالورونیک غیرحجم دهنده در ناحیه‌ی دور چشم برای افزایش شادابی و شفافیت، بهبود کیفیت و قوام پوست دور چشم، کاهش تیرگی، افزایش عمر تزریق فیلر و تحریک شدید کلاژن سازی پوست بسیار مؤثر است.

دکتر لیلا فرد:
این تزریق‌ها به صورت بسیار ظریف در ناحیه دور چشم انجام می‌گیرد. ممکن است کبودی وجود داشته باشد اما به دلیل اینکه تزریق‌ها در لایه‌ی خیلی عمیق انجام نمی‌شود بسیار کوتاه مدت است.

دوره‌ی نقاهت این روش چقدر طول می‌کشد؟

معمولا ناحیه‌ی دور چشم، ناحیه‌ی حساسی است و بهتر است 1 هفته تا 10 روز بعد از تزریق، جلسه کاری مهم، مهمانی یا ملاقات کاری نداشته باشید. لازم است یک هفته تا 10 روز دوره‌ی نقاهت را بگذرانید.

قرص آناهیل بعد از تزریق ژل موثر است؟

دکتر لیلا فرد:
می‌توانید فردای بعد از تزریق از کانسیلر و کرم پودر برای پوشاندن کبودی احتمالی استفاده کنید. ضمن اینکه قرص عصاره‌ی آناناس که نمونه‌ی ایرانی آن به نام آناهیل شناخته می‌شود، به صورت کلی در کاهش همه‌ی کبودی ها موثر است. مصرف روزانه 3 تا 4 عدد قرص آناهیل بعد از تزریق می‌تواند خیلی سریع کبودی را از بین ببرد.

طول دوره‌ی درمانی skinbooster ها چقدر است؟

طول دوره‌ی درمانی هیالورونیک‌های غیرحجم دهنده به صورت ماهانه است. در واقع درمان به صورت ماهی یکبار انجام می‌شود و این تزریق چهار بار تکرار خواهد شد.

دکتر لیلا فرد
پس از پایان دوره، اگر نیاز باشد سال آینده آن را تکرار خواهیم کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *