چطور با آبرسانی عمقی پوستی شاداب داشته باشیم؟

شما هم احساس می‌کنید پوست‌تان طراوت سابق را ندارد و دوست دارید به اصطلاح کمی “آب زیر پوست‌تان” برود؟ پس با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد آب رسانی عمقی پوست بدانید. دکتر لیلا فرد در این مطلب در مورد آبرسانی عمقی پوست یا Glow Lift به عنوان یکی از بهترین روش‌های سلامت پوست توضیح می‌دهند.

آبرسانی عمقی پوست چیست؟

آب رسانی عمقی (Glow Lift) با هیالورونیک‌های غیر حجم دهنده که نقش تأمین کننده رطوبت پوست را به صورت عمقی ایفا می‌کند، باعث تأمین آب لایه‌ی درم، تحریک کلاژن سازی و افزایش قوام و شادابی پوست می‌شود. این روش با احیای آب از دست رفته‌ی لایه‌ی درم، نقش مؤثری در سلامت پوست ایفا می‌کند.

آبرسانی عمقی پوست چطور انجام می‌شود؟

در لایه‌ی درم علاوه بر کلاژن و الاستین، آب میان بافتی هم وجود دارد. آب میان بافتی از 28 سالگی به بعد به تدریج از دست می‌رود و باعث کم شدن قوام پوست و افتادگی چهره می‌شود. یک روش مؤثر برای تأمین آب این لایه، استفاده از هیالورنیک‌های آب رسان است. مثل استایلیج هایدرو (Stylage Hydro)، رستیلین (Restylane Vital) که skin booster دارد، ژوویدرم، و دیگر برندها که همگی هیالورونیک‌های آبرسان هم دارند.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


به طور کلی هیالورونیک‌ها دو دسته هستند:

  • فیلرها (Filler): به طور عام برای استفاده در ناحیه خط خنده، پر کردن گودی‌ها و بافت‌های از دست رفته استفاده می‌شود که حجم‌دهی بسیار خوبی دارند.
  • نان-فیلرها (Non-filler): به منظور آبرسانی لایه‌ی عمقی پوست به کار برده می‌شود.

جایگزینی آب از دست رفته‌ی لایه‌ی درم، به خوبی با هیالورونیک‌هایی که آب را به خودشان جذب می‌کنند و کم کم پوست پس می‌دهند میسر است و به صورت تزریق‌های پراکنده انجام می‌شود. که اصطلاحا Glow Lift نامیده می‌شود.

دکتر لیلا فرد:
هیالورونیک تزریق شده در این روش، چون به عنوان ماده‌ی اولیه ساخت کلاژن توسط سلول‌های فیبروبلاست به کار می‌رود در طول یک سال کلاژن‌سازی بسیار عالی تقویت می‌شود و به همین دلیل است که این تزریق‌ها عمر هیالورونیک حجم‌دهنده یا فیلرها را هم افزایش می‌دهند.

آبرسانی عمقی پوست برای چه کسانی مناسب است؟

آبرسانی عمقی پوست در کسانی که کاهش وزن، خستگی و استرس‌های طولانی مدت داشته‌اند، روش بسیار عالی برای تامین آب از دست رفته پوست بدون حجم دهی به شمار می‌رود. بنابراین این روش برای افراد زیر مناسب است:

  • کسانی که دوران پر استرس داشتند
  • افرادی که لاغری زیاد داشتند
  • افرادی که ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند
  • افرادی که به دلیل افزایش سن آب لایه‌ی درم‌شان از دست رفته

اثرات آبرسان عمقی پوست

  • تامین آب از دست رفته پوست
  • افزایش قوام و سفتی پوست که مانع افتادگی و پیری می‌شود
  • افزایش عمر فیلرها با کلاژن سازی

طول دوره‌ی درمان با آبرسان عمقی پوست چقدر است؟

این تزریق را معمولا به صورت ماهانه و تا 4 ماه پشت سر هم باید انجام داد. این دوره را می‌توان یک سال بعد تکرار کرد.

دکتر لیلا فرد:
البته بعد از همان جلسه اول شاهد افزایش شفافیت، تازگی و طراوت پوست خواهیم بود. این آبرسانی در ناحیه دور چشم هم برای رفع چروک‌های ریز و کمک به بهبود تیرگی دور چشم در 4 جلسه ماهانه انجام می‌شود. در حال حاضر این اقدام زیبایی را انجام نمی‌دهم.

آبرسانی عمقی پوست چقدر ماندگاری دارد؟

تمام اثرات ایجاد شده با روش آبرسانی عمقی پوست برای یک سال ماندگاری دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *