اصلاح خط فکی با تزریق فیلر هیالورونیک

شما هم از افتادگی خط زیر گونه و خط فکی رنج می‌برید و در عین حال از جراحی می‌ترسید؟ ما به شما این نوید را می‌دهیم که با روشی غیر جراحی و با تزریق ژل و فیلر می‌توان به راحتی این نواحی را اصلاح کرد. در این مطلب دکتر لیلا فرد از روش اصلاح خط فکی از طریق تزریق فیلر هیالورونیک صحبت می‌کنند. پس همراه ما باشید.

اصلاح خط زیر گونه و خط فکی

شادابی گونه و خط فکی تأثیر شگفت‌انگیزی در جوان ماندن چهره‌ی ما دارد. اگرچه عوامل مختلفی موجب افتادگی این نواحی صورت می‌شود، اما خبر خوب آن است که این افتادگی‌ها با روشی غیر جراحی کاملا قابل درمان است. در واقع با تزریق فیلر هیالورونیک می‌توان شادابی را به این نواحی صورت بازگرداند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

 

اصلاح گودی دو طرف چانه (Prejawl Addressing)

خط فکی (دو طرف چانه) مانند یک پایه‌ی محکم است که دو سمت صورت را به خوبی نگه می‌دارد. زمانی که ناحیه دو طرف چانه (خط فکی) را اصلاح می‌کنیم، دو طرف صورت بالا کشیده می‌شود. اصلاح گودی خط فکی (دو طرف چانه) در بهبود افتادگی کناره‌های صورت و کانتورینگ تأثیر عالی و محسوسی دارد. با استفاده از فیلر هیالورونیک تاپ برند و مرغوب که در عین پر کردن گودی‌ها باعث بافت‌سازی و تحریک کلاژن‌سازی می‌شوند، این ناحیه مهم و کلیدی را می‌توان در مراجعان عزیز اصلاح کرد.

دکتر لیلا فرد:
همانطور که اشاره شد اصلاح خط فکی می‌تواند دو طرف صورت را بالا بکشد. اما در کنار خط فکی همیشه بهتر است خط بغض یا ماریونت را هم اصلاح کنیم.

اصلاح خط فکی
اصلاح خط فکی مراجع با فیلر هیالورونیک
  • فلش سفید: ناحیه خط فکی
  • دایره سفید: افتادگی دو طرف صورت

فلش سفید در این تصویر ناحیه prejawl خط فکی را نشان می‌دهد که گود شده است. پر کردن این ناحیه با فیلر باعث بهبود و پیشگیری از افتادگی کناره‌های صورت (دایره سفید) خواهد شد.

دکتر لیلا فرد:
اگر می‌خواهید از افتادگی دو طرف صورتتان پیشگیری کنید یا آن را درمان کنید، مهم‌ترین اقدام طبی تزریق فیلر در ناحیه خط فکی محسوب می‌شود.

اصلاح خط فکی، رأس گونه وزاویه فکی
اصلاح خط فکی، رأس گونه وزاویه فکی
  • فلش سفید: گودی خط فکی
  • دایره سفید: افتادگی دو طرف صورت
  • مستطیل سیاه: زاویه فکی
  • مستطیل سفید: رأس گونه

دکتر لیلا فرد:
اگر بخواهیم افتادگی دو طرف صورت را اصلاح یا پیشگیری کنیم، در کنار خط فکی بهتر است رأس گونه و زاویه فکی که نقش آویز را برای دو طرف صورت دارند با فیلر پر کنیم.

اصلاح گودی و افتادگی خط اشکی و میانه گونه با فیلر هیالورونیک و تأثیر آن بر خط فکی

تأثیر اصلاح خط اشکی و میانه گونه بر خط فکی
تأثیر اصلاح خط اشکی و میانه گونه بر خط فکی

نواحی مانند خط اشکی، میانه گونه، رأس گونه و زیر استخوان گونه نقش آویز را برای نواحی پایین‌تر صورت مانند خط خنده، خط فکی، کناره‌های صورت و ماریونت ایفا می‌کنند. اصلاح و پر کردن نواحی آویز باعث رفع افتادگی و بهبود قوام نواحی پایینی صورت به شکل غیرمستقیم می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *