با پروفایلو جوان بمانید؛ بدون حجم دهی و کاملا طبیعی

احساس می‌کنید پوست‌تان شادابی گذشته را ندارد و به دنبال روشی غیرجراحی برای احیای جوانی آن هستید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است و در عین حال نمی‌خواهید از روش‌های حجم‌دهنده استفاده کنید، بهتر است درباره پروفایلو بدانید. در این مطلب دکتر لیلا فرد درباره‌ی روش درمانی پروفایلو برای لیفت بدون حجم دهی توضیح می‌دهند.

پروفایلو چیست؟

پروفایلو در واقع هیالورنیکی است که حجم نمی‌دهد، اما به شدت کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند و موجب آبرسانی عمقی و لیفت می‌شود. پروفایلو از دسته‌ی هیالورونیک‌های غیرحجم‌دهنده محسوب می‌شود، یعنی در عین اثرگذاری حجم دهنده نیست.

فرایند تزریق پروفایلو به چه شکل است؟

پروفایلو در نقاط مشخصی که تأثیر بسیار زیادی در لیفت صورت دارند، تزریق می‌شود (bio aesthetic points). پس از تزریق در قسمت‌های مختلف صورت پخش می‌شود اما حجم نمی‌دهد و پف آلودگی ایجاد نمی‌کند. این هیالورنیک آبرسان که کلاژن سازی را به شدت تحریک می‌کند، به میزان 2 میلی لیتر در هر جلسه تزریق می‌شود و ماه بعد مجددا تکرار خواهد شد.

دکتر لیلا فرد:

نواحی مورد تزریق، با کرم لیدوکائین بی‌حس می‌شود و شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

تزریق پروفایلو چه اثراتی دارد؟

استرس، کم‌خوابی، لاغری ناگهانی و افزایش سن موجب تغییر در متابولیسم کلاژن و الاستین پوست می‌شود. این تغییر در متابولیسم می‌تواند پوست ما را دچار افتادگی و شلی کند. در چنین مواردی استفاده از پروفایلو برای لیفت و افزایش قوام پوست بسیار کاربردی است. در واقع اگرچه پروفایلو حجم نمی‌دهد اما باعث سفتی و لیفت پوست، آبرسانی عمقی، حفظ چربی زیرجلدی و بهبود کیفیت پوست می‌شود. بنابراین اثرات تزریق پروفایلو عبارتند از:

  • افزایش سفتی و قوام پوست
  • لیفت پوست
  • آبرسانی عمقی
  • حفظ چربی زیر جلدی
  • بهبود کیفیت پوست
  • افزایش عمر فیلرهای تزریق شده
  • لیفت و افزایش شادابی پوست

نکته بسیار مهم در مورد پروفایلو این است که قرار نیست گودی‌ها را پر کند یا اینکه جای فیلر خط خنده، خط اشکی یا گونه را بگیرد. تزریق پروفیالو انجام می‌شود تا کللاژن سازی به شدت توسط فیبروبلاست‌ها تحریک شود. اتفاق بسیار خوبی که با درمان با پروفایلو می افتد این است که میزان حجم فیلر مورد نیاز را به شدت کم می کند. بنابراین در کنار سایر درمان‌ها مثل تزریق ژل و فیلر و بوتاکس دیسپورت پروفایلو یک مکمل بسیار عالی است.

پروفایلو؛ روش درمانی برتر 2019 در مجله‌ی Times

در این مقاله تأکید شده که پروفایلو در واقع هیالورونیک بسیار تغلیظ شده و غیرحجم دهنده‌ای است که با هدف لیفت و بدون حجم دهی در 2 جلسه به فاصله‌ی یک ماه در نقاط تعریف شده تزریق می‌شود و پس از یک سال تکرار خواهد شد. اثرات افزایش شادابی و لیفت آن ظرف 2 هفته خود را نشان می‌دهد. پروفایلو جایگزین فیلر و بوتاکس نیست اما به عنوان روش درمانی تکمیلی بسیار عالی شناخته شده است و از آن به عنوان بهترین روش لیفت غیر جراحی در سال 2019 نام برده می‌شود.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

پروفایلو برای چه کسانی مفید است؟

  • کسانی که در حال لاغر شدن هستند و می‌خواهند از افتادگی و شلی پوست‌شان پیشگیری کنند.
  • در کنار تزریق فیلر و بوتاکس برای افزایش قوام و سفتی پوست خصوصا در کناره‌های صورت از 18 سالگی تا 98 سالگی (تزریق پروفایلو محدودیت سنی ندارد. اساسا هر وقت احساس شلی و افتادگی در پوست داشته باشید، قابل تزریق است).
  • در کسانی که با ورزش سنگین، صورتشان لاغر می‌شود یا می‌خواهند در کنار داشتن اندامی ورزیده و سالم صورتی شاداب و پر داشته باشند.
  • کسانی که به دلایل شخصی و سلیقه‌ای نمی‌خواهند فیلر بزنند و حجم و فرم صورتشان عوض شود و فقط خواهان لیفت، شادابی، طراوت و سفتی پوستشان هستند.

طول دوره‌ی درمان با پروفایلو چقدر است؟

این نوع هیالورونیک با نام تجاری پروفایلو دو بار به فاصله یک ماه تزریق می‌شود و ماندگاری آن یک سال است. بعد از یک سال مجددا تزریق تکرار خواهد شد.

از پروفایلو در چه نواحی غیر از صورت استفاده می‌شود؟

علاوه بر ناحیه صورت در ناحیه‌ی گردن، دست‌ها و زیر بازو هم از پروفایلو می‌توان استفاده کرد. تزریق پروفایلو در این نواحی، باعث از بین رفتن خطوط، افزایش قوام و سفتی پوست می‌شود.

پروفایلو چه تفاوتی با فیلر دارد؟

دکتر لیلا فرد

فیلر ماده‌ای حجم دهنده است؛ یعنی هیالورونیک طبیعی که قرار است گودی‌ها را پر کند و ضمنا کلاژن سازی را هم تحریک می‌کند (البته همه فیلرها هیالورنیک نیستند). پروفایلو هیالورنیک خاص با ساختار مولکولی بسیار پیشرفته است که حجم دهی ندارد اما کلاژن سازی را 10 تا 20 برابر هیالورونیک‌های فیلری تحریک می‌کند. بنابراین لیفت و افزایش قوام پوست ایجاد می‌کند و ضمنا خواص آبرسانی عمقی و بهبود کیفیت پوست هم دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *