اصلاح گونه با تزریق فیلر چگونه است؟

گونه از اجزای اصلی چهره به حساب می‌آید و نقش کلیدی در زیبایی چهره ایفا می‌کند. بسیاری از مراجعان با شنیدن عبارت “تزریق فیلر گونه” نگران می‌شوند و ترس از مصنوعی شدن چهره سریعا به سراغشان می‌آید. شاید این نگرانیِ شما هم باشد، پس خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنیم. در این مطلب، دکتر لیلا فرد چگونگی اصلاح اصولی و علمی گونه با تزریق فیلر و تأثیر آن در زیبایی صورت را به صورت کامل توضیح می‌دهند.

برجسته سازی و اصلاح گونه

ناحیه‌ی گونه و برجستگی یا فروافتادگی آن، از نکات بسیار تأثیرگذار در فرم و حالت چهره است. اگر گونه فرو افتاده باشد، صورت هم تکیده‌تر می‌شود. از طرفی از آنجا که گونه نقطه‌ی آویز خط خنده و خط اشکی به حساب می‌آید، این نواحی هم دچار ضعف و افتادگی می‌شوند. اصلاح گونه و قرینه‌سازی آن و ایجاد تناسب بین سایر اجزای صورت و حجم گونه، نیازمند داشتن دید زیبایی‌شناسی اصیل و دقیق است و در عین حال اندازه‌گیری‌های ظریف می‌طلبد. استفاده از مواد مرغوب و تکنیک درست، کلید داشتن گونه و صورتی جوان و زیباست، بدون اینکه چهره حالت بالشی و پف آلود پیدا کند.

تزریق ژل و فیلر

هدف از اصلاح گونه چیست؟

هدف از اصلاح گونه لیفتینگ است که با یک تزریق ظریف و حساب شده در گونه، به راحتی به دست می‌آید. اصلاح ناحیه‌ی آناتومیک گونه تأثیر به سزایی در هدایت صورت به سمت بالا یا همان لیفتینگ دارد.

دکتر لیلا فرد:
اصلاح گونه یا گونه گذاری به طور متداول همین است. هدف، اصلاح جهت و سمت‌وسوی صورت یا همان کانتورینگ است.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

تزریق فیلر هیالورونیک در ناحیه بالای استخوان گونه

بسیاری از مراجعان با شنیدن تزریق فیلر گونه وحشت می‌کنند و یاد چهره‌های مصنوعی می‌افتند. اما باید گفت منظور از تزریق گونه، تزریق ناحیه آناتومیک گونه است که قوی و پر بودن آن اهمیت زیادی دارد. چرا که این ناحیه هم مثل پایه برای دور چشم عمل می‌کند و بخشی از گودی و حتی تیرگی دور چشم را بهتر می‌کند و هم مثل یک “آویز” برای خط خنده و ماریونت مانع افتادگی آن‌ها می‌شود. پس ناحیه‌ی مهم و کلیدی در چهره به حساب می‌آید.

تأثیر تزریق فیلر گونه روی سایر قسمت‌های صورت

فیلر ناحیه‌ی رأس گونه، نقش مهمی در بهبود حالت چهره، خصوصا کاهش افتادگی خط خنده و خط اشکی ایفا می‌کند. تزریق ژل و فیلر در این ناحیه همچنین می‌تواند به بهتر شدن فرم و حالت لب بالا (بدون تزریق اضافی در این ناحیه) کمک کند.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

از چه فیلری برای تزریق در ناحیه‌ی گونه استفاده می‌شود؟

در مرکز زیبایی دکتر فرد همواره سعی شده تا از فیلرهای تاپ برند و مرغوب استفاده شود. برای تزریق در ناحیه‌ی گونه از فیلر ژوویدرم وولیفت، به نسبتی که برای هر مراجع تشخیص داده شده، استفاده می‌شود.

ماندگاری فیلر گونه چقدر است؟

برای تزریق فیلر گونه از فیلرهای هیالورونیک تاپ برند استفاده می‌شود که طول عمر آن‌ها بین 6 الی 9 ماه است. اما اثرات لیفت ماندگاری بسیار بیشتری دارند، چون خود این فیلرها باعث کلاژن‌سازی و بهتر شدن قوام پوست در طولانی مدت می‌شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *