لیفت گردن با چه روشی انجام می‌شود؟

به پوست گردن و دست‌های‌تان دقت کرده‌اید؟ لیفت، تنها به اجزای صورت محدود نمی‌شود و نباید از لیفت سایر اجزای بدن همچون گردن غافل شد. در این مطلب همراه ما باشید تا با فرایند لیفت گردن از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

لیفت گردن چیست؟

لیفت گردن به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که موجب بهبود، لیفت و لیفت خطوط گردن می‌شود. از طریق روش‌های مختلف طب زیبایی می‌توان به هدف لیفت گردن دست پیدا کرد.

جوانسازی گردن
لیفت گردن با تزریق فیلر و پروفایلو

تزریق بوتاکس و پروفایلو بعضی از روش‌های درمانی مورد استفاده برای لیفت گردن هستند. تشخیص بهترین راه درمان خطوط گردن و لیفت آن به جلسه ویزیت و تبحر پزشک شما بستگی دارد. حال بیایید ببینیم لیفت گردن با چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

لیفت گردن با بوتاکس

یکی از بهترین روش‌ها برای لیفت و لیفت گردن، تزریق بوتاکس است. اگرچه بوتاکس را بیشتر به عنوان درمان طلایی خطوط پیشانی، خط اخم و گوشه چشم می‌دانیم، اما این درمان طبی-زیبایی کاربردهای دیگری هم دارد. کاربردهای بسیار جالب و موثر دیگر بوتاکس، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بهبود سردردهای تنشی و میگرن
  2. درمان دندان قروچه
  3. درمان تعریق بیش از حد زیر بغل
  4. لیفت نوک بینی
  5. درمان خنده لثه‌ای
  6. کاهش باندهای عضلانی گردن و لیفت پوست گردن

لیفت گردن با فیلر هیالورونیک و پروفایلو

روش بسیار ایمن و موثر دیگر برای لیفت گردن در کنار بوتاکس، تزریق فیلر هیالورونیک و پروفایلو است. در این روش در نقاط تعریف شده به نام bioasthetic points فیلر و در کنار آن پروفایلو تزریق می‌شود. در هر یک از این نقاط 0.2 سی سی پروفایلو تزریق می‌شود.

پروفایلو در واقع هیالورونیک بسیار تغلیظ شده و غیرحجم دهنده است که با هدف لیفت و بدون حجم دهی در دو جلسه به فاصله یک ماه در نقاط تعریف شده، تزریق می‌شود. اثرات افزایش شادابی و لیفت آن را ظرف 2 هفته می‌بینیم و سال آینده آن را تکرار می‌کنیم.

دکتر لیلا فرد:

پروفایلو جایگزین فیلر و بوتاکس نیست، اما به عنوان روش درمان تکمیلی بسیار عالی شناخته شده است و از آن به عنوان بهترین روش لیفت غیر جراحی 2019 یاد می‌شود.

لیفت گردن با آبرسانی عمقی

یکی از اقدامات بسیار موثر برای بهبود خطوط گردن، آبرسانی عمقی گردن (glow lift) است. در این روش از ترکیب داروها، ویتامین‌ها، هیالورونیک اسید و مواد محرک رشد سلولی برای اهداف لیفت استفاده می‌شود.

آبرسانی عمقی یا Glow Lift با هیالورونیک از استایلیج هایدرو انجام می‌شود. دوره درمان این روش به صورت ماهانه است و تا 4 جلسه تکرار می‌شود.

آیا لیفت گردن درد دارد؟

لیفت گردن، همچون سایر روش‌های غیرتهاجمی درد بسیار مختصری وجود دارد که با بی‌حسی موضعی کاملا قابل تحمل می‌شود. به این منظور کرم بی‌حسی املا چند دقیقه قبل از تزریق روی سطح مورد نظر مالیده می‌شود تا مراجع هنگام انجام این اقدام زیبایی، هیچگونه دردی نداشته باشد.

جمع‌بندی

اگر شما هم از پژمرگی پوست گردن‌تان ناراحت هستید و دوست دارید دوباره گردنی شاداب و جوان داشته باشید، همین حالا برای وقت معاینه و ویزیت اقدام کنید. در جلسه معاینه و ویزیت، نیاز چهره شما برای انجام نوع اقدام زیبایی سنجیده می‌شود و مطابق با آن نیاز برای شما وقت تعیین می‌گردد. هنوز تردید دارید؟ سوالاتتان درباره لیفت گردن را از دکتر لیلا فرد بپرسید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *