با 3 کاربرد اصلی تزریق فیلر آشنا شوید

تزریق ژل و فیلر همچون شاه‌کلیدی‌ست که ما را به هدف لیفت و احیای پوست صورت می‌رساند. اگر شما هم به تزریق فیلر فکر می‌کنید، اما با کاربردهای آن آشنا نیستید، در ادامه همراه ما باشید. در این مطلب دکتر لیلا فرد ما را با 3 کاربرد اساسی تزریق فیلر آشنا می‌کنند.

با تزریق فیلر 15 سال جوان‌تر شوید

بسیاری از مراجعان خواهان فرم‌دهی، افزایش حجم، لطافت گونه‌ها، بهبود حالت چهره از نیمرخ و مجموعا زیباسازی و لیفت همزمان هستند. تزریق فیلر هیالورونیک در نواحی خاص و ویژه مثل خط خنده، رأس گونه و میانه گونه، صورت را شاداب‌تر و لطیف‌تر می‌کند. فیلر و ژل در واقع نام مشترک یک ماده هستند که با اثرگذاری روی بافت پوست تأثیرات لیفت و گاهی حجم‌دهندگی دارند. البته هر فیلری چنین اثری ندارد و تنها فیلرهای هیالورونیک هستند که چنین خاصیتی دارند. فیلرهای هیالورونیک نزدیک‌ترین ساختار را به بافت پوست انسان دارد و به همین دلیلی نتایج بسیار عالی و طبیعی بر جای می‌گذارد. تزریق فیلر 5 نقطه‌ای و 8 نقطه‌ای کمک می‌کند چهره‌ی شما حداقل 15 سال جوان‌تر شود. توجه داشته باشید که این اثرگذاری بدون نیاز به جراحی و تنها با تزریق فیلر امکان‌پذیر می‌شود. برای نمونه به تصویر زیر توجه کنید:

دکتر لیلا فرد:
در یکی از مراجعین عزیزم، بنیان استخوانی صورت در نواحی فک، چانه و گونه بسیار عالی و محکم بود (که امتیاز بزرگی برای هر چهره محسوب می‌شود). اما لطافت و حجم بافت نرم بسیار کم و ضعیف بود. این اشکال خصوصا در بخش میانی صورت و گونه بیشر به نظر می‌رسید و حالت زنانه و لطیف چهره را کمتر کرده بود. با تزریق فیلر هیالورونیک در نواحی که نام بردم، جذابیت و لطافت زنانه چهره بیشتر شد. از طرفی با رفع افتادگی گونه و گوشه‌های لب (تزریق فیلر رای گونه و ماریونت) حالت غمگین و فروافتاده صورت بهبود پیدا کرد. تزریق فیلر دور چشم و خط اشکی گودی و تیرگی دور چشم را بهتر کرده و مجموعا با لیفت چند نقطه‌ای به قول خودشان به چهره 15 سال قبل برگشتند.

حال که با اثرات کلی تزریق فیلر آشنا شدید، بیایید ببینیم 3 کاربرد اساسی فیلرهای هیالورونیک که اثرات معجزه‌آسایی دارند چه هستند.

1. درمان گودی و تیرگی دور چشم

گودی و تیرگی دور چشم از مشکلات رایج چهره ماست. اغلب ما از این‌که خسته به نظر می‌رسیم در حالی که به میزان کافی خوابیده‌ایم یا پوست دور چشم‌مان از بقیه بخش‌های صورت به لحاظ سن پوستی جلوتر است، رنج می‌بریم. تزریق فیلر هیالورونیک دور چشم، درمانی عالی برای برخی از موارد گودی و تیرگی است. این درمان باید بسیار ظریف، دقیق و با تکنیک‌های عالی انجام شود تا عوارض به حداقل برسند. انتخاب نوع فیلر مناسب دور چشم هم بسیار مهم است. در کنار این دو عامل، آنچه که در دستیابی نتایج عالی این درمان تاثیرگذار است، دید زیبایی‌شناسی پزشک شما و تشخیص درست موارد مناسب است. قطعا همه انواع گودی‌ها و تیرگی‌ها را نمی‌توان با تزریق فیلر هیالورونیک بهبود بخشید.

تزریق فیلر چشم
تزریق فیلر چشم در این مراجع موجب کاهش پف‌آلودگی و خستگی چشم‌ها هم شده است.

ماندگاری فیلرهای هیالورونیک دور چشم، حدود 1 سال است، اما اثرات لیفت و ضدتیرگی و چروک آن‌ها، به دلیل کلاژن‌سازی تا 3 سال باقی می‌ماند. دوره درمان همواره طولانی است و باید برای رفع مشکلات دور چشم صبور باشید. در جلسه اول در هر سمت، حداکثر 0.5 سی‌سی فیلر تزریق می‌شود و حدود 4-6 هفته بعد پس از ارزیابی مجدد، در صورت نیاز، سی‌سی دوم تزریق می‌شود. پس از تزریق فیلر دور چشم برای مدت 1-2 ماه از غذاهای کم نمک و سرشار از ویتامین استفاده کنید تا مراحل بهبودی و فرایند تکیل درمان سرعت یابد. در مجموع تزریق فیلر دور چشم جهت رفع مشکلاتی نظیر تیرگی، گودی و چروک از درمان‌های بسیار ظریف، تخصصی و دقیق در حیطه‌ی طب زیبایی به شمار می‌آید و انجام آن مستلزم داشتن مهارت و تجربه بالاست.

2. درمان افتادگی خط بغض و گوشه‌های لب

گونه‌ها و گوشه‌های لب فروافتاده باعث می‌شود چهره ما خسته و غمگین به نظر برسد. فیلرهای هیالورونیک مرغوب ضمن پر کردن گودی‌ها، فرم‌دهی و بهبود فروافتادگی‌ها در طولانی‌مدت باعث کلاژن‌سازی می‌شوند. ماندگاری آن‌ها 6-9 ماه است اما اثرات کلاژن‌سازی و بهبود قوام بافتی تا 5 سال باقی می‌ماند. به تصاویر زیر دقت کنید:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

دکتر لیلا فرد:

در مراجع عزیزم سمت درمان شده را با سمت درمان نشده به لحاظ لیفت گونه‌ها، کشیده شدن گوشه لب رو به بالا، بهبود گودی خط خنده و خط اشکی مقایسه کنید. از 1 سی‌سی فیلر هیالورنیک برای تزریق در ناحیه راس گونه، خط اشکی، میانه گونه، خط خنده و ماریونت استفاده کرده‌ام.

3. تزریق فیلر رأس گونه

تزریق فیلر راس گونه به صورت عمقی و با تکنیک ویژه ضمن لیفت بخش‌های پایینی صورت مانند خط خنده و میانه گونه، باعث بهتر شدن حرکات عضلات آن ناحیه نیز می‌شود. در واقع قرارگیری فیلر هیالورونیک در لایه‌های مختلف پوست و یا زیر عضله نتایج متفاوتی خواهد داشت.

دکتر لیلا فرد:
حتما بسیاری از شما عزیزان که برای ویزیت و معاینه به من مراجعه کردید، می‌دانید که همواره تاکید اصلی من در لیفت با فیلر بر تقویت ناحیه راس گونه با تزریق فیلر هیالورونیک است. چون این ناحیه نقش آویز برای بخش‌های پایینی صورت و حتی دور چشم ایفا می‌کند. تزریق این ناحیه را به صورت عمیق و جهت تقویت حرکات عضلات آن ناحیه و نیز بهبود گودی و فروافتادگی گونه انجام می‌دهیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *