بازگشایی مجدد مطب دکتر لیلا فرد

سلام به شما همراهان عزیز. همانطور که مطلع هستید، شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مطب دکتر لیلا فرد از اسفندماه 1398 تعطیل باشد و به تبع آن تمامی وقت‌های گرفته شده‌ی مراجعان کنسل شد. خبر خوب آنکه مطب  دکتر لیلا فرد با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و مطابق با قوانینی جدید از روز یکشنبه 11 خردادماه 1399 مجددا شروع به کار خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزییات طرح بازگشایی مطب توسط دکتر فرد مطلع شوید.

شرایط بازگشایی مطب از روز یکشنبه 1399/3/11

از روز یکشنبه 11 خرداد مطب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا آغاز به فعالیت خواهد کرد. این پروتکل بهداشتی مرحله‌ای که در ادامه با آن آشنا خواهید شد، توسط دکتر لیلا فرد و بر اساس واقعیت‌های علمی بین‌المللی و جهانی طراحی شده است. جزییات این پروتکل به شرح زیر است:

  • همه‌ی مراجعان عزیز و گرامی در بدو ورود با دو لایه ماسک جدید، دستکش، روکش کفش و گان (لباس استریل یک بار مصرف) پوشش داده می‌شوند.
  • در هر لحظه از زمان فقط 1 یا 2 مراجع در اتاق‌های مختلف مطب حضور دارند. علت این موضوع پیشگیری از ازدحام و انتشار ویروس در هواست.
  • در 2 یا 3 هفته اول، اولویت پذیرش با مراجعان قدیمی است که در ماه‌های اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد وقت تزریق بوتاکس داشته‌اند. فعلا با تزریق بوتاکس دیسپورت و تزریق ژل و فیلر آغاز به کار می‌کنیم
  • فعلا ویزیت و مشاوره مراجعان جدید نخواهم داشت. علت این موضوع زمان‌بر بودن انجام کار مراجعان قدیمی است که حدود 3.5 ماه به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. قطعا شرایط جدید پذیرش را به صورت مرحله‌ای اعلام خواهم کرد.

دکتر لیلا فرد:

با توجه به لزوم وقت‌دهی با فاصله‌ی زمانی طولانی‌تر از قبل (برای پیشگیری از ازدحام) در هر روز تعداد مراجعان کمی را می‌توانم پذیرش کنم.

دکتر لیلا فرد:

از اینکه با صبر و حوصله، شرایط جدید پس از پاندمی کرونا را مد نظر قرار می‌دهید و با من همراهید سپاسگزارم. این پروتکل مرحله‌ای، توسط خودم و بر اساس واقعیت‌های علمی بین‌المللی و جهانی طراحی شده است. بنابراین خواهش می‌کنم پس از اعلام زمان بازگشایی، با پرسنل پذیرش، برای وقت گرفتن خارج از شرایط پروتکل، بحث و مجادله نفرمای و شرایط فعلی را بپذیرید. این پروتکل صرفا برای حفظ سلامت و ایمنی خود شماست.

نکاتی که شما مراجعان عزیز در مراجعه به مطب باید رعایت کنید:

  1. حتی‌المقدور از به همراه آوردن کیف خودداری کنید و در صورت امکان یک کیف کمری یا رودوشی کوچک به همراه داشته باشید.
  2. طبق روال سابق اکیدا از پذیرفتن همراه معذوریم.
  3. برای کوتاه شدن زمان حضور شما در مطب و نزدیک نشدن پرسنل به شما برای استفاده از پماد بی‌حسی، لطفا پماد زایلا پی یا پملا از داروخانه تهیه بفرمایید و 20 دقیقه قبل از حضور در مطب روی محل تزریق استفاده کنید.
  4. در صورت تب، علایم بدن درد یا آبریزش بینی (علایم سرماخوردگی) و یا وجود علایم تب خال به هیچ عنوان مراجعه نفرمایید و با تماس تلفنی وقت خود را جابه‌جا کنید. حتما وقت سریعی به شما داده خواهد شد، نگران نباشید.
  5. وقت دهی به صورت بسیار دقیق صورت می‌گیرد و هر یک از زمان‌های اختصاص داده شده به شما، به معنای این است که فرد دیگری در انتظار این نوبت بوده. ضمنا من به عنوان پزشک شما، زمان مشخصی را برای درمان و تزریق شما اختصاص داده‌ام. در صورتی که بدون اطلاع از این نوبت استفاده نفرمایید به هیچ عنوان وقت دیگری به شما اختصاص داده نخواهد شد. پس اگر به هر دلیل از انجام کار منصرف شدید، حداقل 24 ساعت قبل برای احترام به وقت من و دیگر مراجعان حتما این انصراف را اطلاع دهید تا وقت شما را به فرد دیگری اختصاص دهیم.
  6. چون در هرلحظه از زمان، فقط 1یا 2 نفر از مراجعان عزیز در مطب حضور دارند، در صورت تأخیر بیش از 5 دقیقه از پذیرفتن شما اکیدا معذوریم. چون حضور شما با نفر بعدی همزمان خواهد شد که در تناقض با پروتکل‌های ایمنی-سلامت برای پیشگیری از انتظار ویروس می‌باشد.

بنابراین مراجعان عزیزی که شرایط پیش گفته را دارند، برای تعیین وقت با شماره‌های بخش پذیرش مطب تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

شماره‌های تماس مطب دکتر فرد:

26130509/ 22235035

09128331422/ 09120481492

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *