برای داشتن پوستی سالم‌تر و صاف‌تر، به فکر جوانسازی پوست باشید!

آیا اخیرا بازنشسته شده‌اید؟ این موضوع می‌تواند برای شما یک نعمت باشد، زیرا الان می‌توانید از زمانی که لیاقتش را دارید و حق شماست، لذت ببرید! حالا که بازنشسته شده‌اید، می‌توانید روی کارهایی تمرکز کنید که بدون فشار آوردن به خود، بتوانید آن‌ها را انجام دهید. آیا می‌خواهید یک عمل زیبایی انجام دهید؟ این کار را بکنید! البته اگر از جراحی می‌ترسید، روش‌های غیر‌تهاجمی مانند جوانسازی پوست ممکن است برای شما بهتر باشد.
بیشتر اوقات، افرادی که به تازگی بازنشسته شده‌اند، کمی احساس سرگردانی و بی برنامگی می‌کنند، زیرا بعد از ده‌ها سال برای اولین بار، زمان زیادی در اختیارشان دارند. شما ممکن است کم کم احساس آزردگی و افسردگی کنید. اما می‌توانید با انجام کارهایی که از آن لذت می‌برید، این معضل را به صورت کامل برطرف کنید.

در همین رابطه بخوانید: چگونه در 70 سالگی مثل 30 سالگی خودمان باشیم؟

به خودتان اهمیت بدهید!

چند بار آرزو کرده‌اید تا یک ساعت بیشتر وقت داشته باشید که به سالن زیبایی بروید و مدل مو یا آرایش خود را تغییر دهید، یا به صورت تفریحی به مرکز خرید بروید؟ حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است؟ الان شما می‌توانید همه این کارها را بدون دغدغه و فشار کاری از سمت رئیس‌تان، انجام دهید.
بعد از این همه سال تلاش و سختی که برای تشکیل خانواده، مراقبت از بچه‌ها، و پیشرفت در شغل‌تان متحمل شده‌اید، الان زمان آن رسیده است که به خودتان اهمیت دهید. برای خانم‌ها، اهمیت دادن به خود معمولاً به معنای آرایش کردن است – اول از پوست‌تان شروع کنید! جوان‌سازی پوست با روش غیرتهاجمی می‌تواند ظاهری سالم‌تر به شما بدهد، به‌علاوه چهره شما را سال‌ها جوان تر می‌کند.
چندین گزینه وجود دارد که می‌توانید برای جوانسازی پوست در نظر بگیرید. می‌توانید عمل بدون جراحی لیفت صورت یا گردن را انجام دهید، که شما را جوان‌تر می‌کند، یا حداقل شما را از سن واقعی‌تان کوچک‌تر نشان می‌دهد!

دکتر لیلا فرد:
بهبود قوام پوست، یک دست کردن و افزایش شفافیت پوست، جوانسازی و روشن شدن (نه از بین رفتن) لک‌ها، بسته شدن منافذ پوست، شادابی و طروات پوست، اهداف درمانی جوانسازی به شمار می‌آیند.

همچنین درمان‌هایی برای جوان‌سازی پوست وجود دارد که پوست پاها و ران‌ها را سفت‌تر می‌کند و باعث می‌شود که آنها انعطاف‌پذیرتر به نظر برسند. به خاطر داشته باشید که نتایج ممکن است بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده نباشد، بنابراین اگر بلافاصله نتوانستید تغییراتی را مشاهده کنید، نا امید نشوید. چند هفته صبر کنید و قطعاً بهبودی قابل توجهی را در پوست‌تان مشاهده خواهید کرد.
بخشی از اهمیت‌دادن به خود، انجام کارهایی است که دوست‌شان دارید. شاید بتوانید سرگرمی جدیدی را شروع کنید، یا سرانجام آن سرگرمی‌ای که سال‌ها به دلیل کمبود وقت به تعویقش انداخته بودید را انجام دهید. اکنون شما تمام وقت دنیا را برای دنبال کردن علایق خود دارید.
بازنشسته بودن به معنای بیکار بودن نیست. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارند. با دوستان قدیمی‌تان تماس بگیرید و آن دورهمی را که همیشه می‌خواستید برگزار کنید، برنامه ریزی کنید. فیلم تماشا کنید. در باشگاه ثبت‌نام کنید. یک غذای عالی برای دوستان و خانواده خود درست کنید. یک کسب و کار خانگی راه‌اندازی کنید! یک زبان جدید یاد بگیرید! شما آزاد هستید که هر کاری را که دوست دارید انجام دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *