آیا سن مناسبی برای تزریق بوتاکس وجود دارد؟

شما هنوز در اوایل 20 سالگی خود هستید و با این حال، از الان خطوط اخم روی صورت شما ظاهر شده است. احتمالاً درباره چند روش زیبایی شنیده‌اید که می‌تواند این موارد را اصلاح کند، مانند تزریق بوتاکس، اما نمی‌دانید انجام چنین کاری روی صورت‌تان در سنین پایین کار درستی است یا نه. آیا شما باید این کار را انجام بدهید؟
مردم اغلب می‌گویند: “وقتی به کاری شک دارید، آن را انجام ندهید.” اما در این مورد، اگر مطمئن نیستید، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. اگر می‌خواهید در مورد یک عمل زیبایی، که قصد انجام آن را دارید مطمئن شوید، از پزشک مورد اعتماد خود مشاوره و اجازه انجام آن را بگیرید. اگر داروی خاصی را به صورت منظم مصرف می‌کنید یا سابقه واکنش آلرژیک به برخی داروها، مواد شیمیایی و مواد غذایی را دارید، مشورت کردن و گرفتن تایید پزشک بسیار مهم است.

تزریق بوتاکس چیست؟

به طور خلاصه، تزریق بوتاکس یک عمل زیبایی است که چین و چروک، خطوط اخم، و شیارهای روی صورت را صاف می‌کند. برای مدت زمان معینی، بوتاکس این عیب‌های ظاهری را برطرف می‌کند. این یک پروسه بدون جراحی است که بسته به اینکه چند قسمت از صورت‌تان را می‌خواهید تحت درمان قرار بدهید، می تواند در کمتر از بیست دقیقه انجام شود.

دکتر لیلا فرد:
در تزریق بوتاکس به این موارد دقت کنید:
1. نوع داروی بوتاکس مهم است
2. ماندگاری مهم نیست، حفظ حالت طبیعی چهره مهم است.
3. عجله نکنید و به بوتاکس فرصت دهید تا اثر آن کامل شود.
4. اثر بوتاکس در خط اخم و گوشه چشم به دلیل داشتن عضلات قوی‌تر و پوست نازک‌تر ممکن است زودتر از پیشانی از بین برود.

برای مثال شما می‌خواهید در یک کلینیک بوتاکس تزریق کنید، آنچه که بطور کلی اتفاق می‌افتد این است که متخصص مراقبت‌های بهداشتی حاضر در آنجا، بوتاکس مورد تأیید سازمان غذا و دارو را در مناطقی از صورت شما که در آن خطوط و چین و چروک وجود دارد، تزریق می‌کند. از آنجایی که این روش بسیار ساده است، برای انجام آن نیاز به بیهوشی نخواهید داشت و سریع و بدون درد است.
چون تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است، برخی از افراد از ابتدای شروع 20 سالگی و به محض اینکه متوجه ظاهر شدن خطوطی روی صورت‌شان می‌شوند، شروع به تزریق بوتاکس می‌کنند. اگر هنوز مطمئن نیستید، بهتر است با کلینیکی که می‌خواهید به آن مراجعه کنید و تزریق بوتاکس را انجام دهید، درباره کل این روش و اثرات آن سوال بپرسید. از سوال پرسیدن نترسید و تا حد امکان صادق باشید و خجالت نکشید تا به تمام سوالات‌تان پاسخ داده شود، زیرا این کار می‌تواند به شما در فرآیند تصمیم‌گیری کمک کند.
در پایان، اگر از خطوط روی صورت خود ناراضی هستید و می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید و مدت زیادی است که به فکر تزریق بوتاکس هستید، اولین قدم را بردارید. به کلینیک مورداعتماد خود بروید و هر آنچه که می‌خواهید را در مورد این روش از آن‌ها بپرسید. هنگامی که به تمام سؤالات شما پاسخ داده شد، می‌توانید با خیال راحت اقدام به تزریق بوتاکس کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *