سوالات متداول اصلاح گودی و تیرگی دور چشم

بسیاری از ما دنبال راه حلی برای رفع گودی و تیرگی دور چشم‌مان هستیم، اما تعدد پاسخ‌ها به ما اجازه این را نمی‌دهد که اطمینان کنیم و با خیال راحت سراغ درمان برویم. البته که هر درمانی هم مناسب نیست، در این مطلب خانم دکتر لیلا فرد، با یک نمونه از مراجعین محترم، به سوالات متداول شما درباره استفاده از تزریق فیلر هیالورونیک برای اصلاح گودی و تیرگی دور چشم پاسخ می‌دهد.

یکی از موارد بسیار سخت و پیچیده در مشکلات دور چشم، زمانی است که پف غیر واقعی (که با معاینه از نوع واقعی افتراق داده می‌شود) همراه گودی در یک زمینه پوست نازک و شکننده وجود داشته باشد. در این مراجع بسیاز زیبا و عزیزم، با تلفیق ۳ تکنیک متفاوت و خاص، علاوه بر درمان گودی، تیرگی نیز بلافاصله پس از تزریق بسیار بهتر شد.
این ۳ تکنیک عبارتند از:

  1. استفاده از کانولا در زیر جلد
  2. استفاده از کانولا در زیر لایه چربی
  3. استفاده از سوزن زیر عضله و روی استخوان

این درمان باعث شادابی، رفع خستگی و بهبود ظاهر کل چهره فرد می‌شود زیرا پف اطراف چشم، همواره ما را خسته نشان می‌دهد. ماندگاری فیلرهای هیالورونیک دور چشم معمولا بیش از ۱ سال است. برای تکمیل درمان و بهبود بیشتر تیرگی و نیز افزایش قوام پوست و رفع چروک‌های ریز، من همواره درمان‌های مکمل مانند مزونیدلینگ را نیز توصیه می‌کنم.

۱. آیا چشم‌های من پس از تزریق فیلر کوچک می‌شود؟

دکتر لیلا فرد: خیر. اگر میزان مناسب فیلر مرغوب با تکنیک درست تزریق شود، هرگز این اتفاق رخ نمی‌دهد.

فیلر چشم
تزریق صحیح و اصولی هرگز به چهره شما آسیب وارد نمی‌کند و باعث کوچک شدن چشم نمی‌شود

۲. آیا درد تزریق فیلر دور چشم زیاد است؟

دکتر لیلا فرد: خیر. اتفاقا برعکس کمترین میران درد در تزریق این ناحیه وجود دارد. طوری که وقتی کار به پایان می‌رسد بسیاری از شما عزیزان باور نمی‌کنید که اصلا سوزن وارد صورت شما شده است. البته دلیل اصلی آن استفاده از تکنیک‌های علمی و به‌روز است.

۳. چند وقت بعد دوباره باید آن را تکرار کنم؟

دکتر لیلا فرد: اگر لاغر نشوید، بی‌خوابی و استرس نداشته باشید، سیگار نکشید و ورزش سنگین نکنید، گاهی ۳-۲ سال فیلر دور چشم باقی می‌ماند.

۴. چرا بهتر است قبل از تزریق فیلر دور چشم، رأس و میانه گونه‌ام را با تزریق فیلر اصلاح کنم؟

دکتر لیلا فرد: چون این نواحی به ترتیب نقش آویز و پایه را برای دور چشم دارند و اصلاح آنها تاثیر فیلر دور چشم را چند برابر بهتر نمایان می‌کند.

۵. چرا چند نفر از دوستانم فیلر دور چشم زده‌اند و ورم و گلوله ایجاد شده است؟
دکتر لیلا فرد: نوع فیلر نامناسب بوده، به میزان زیاد تزریق شده، در لایه نامناسب پوست و با تکنیک اشتباه تزریق شده است.

فیلر دور چشم
تفاوت را در این مراجع عزیزم مشاهده کنید

۶. چقدر از گودی و تیرگی دور چشم من با تزریق فیلر اصلاح می‌شود؟
دکتر لیلا فرد: در جلسه اول همواره ۷۰-۶۰٪ از گودی را اصلاح می‌کنیم. مقداری فضا برای آب کشیدن تدریجی فیلر در طول زمان و حرکت عضلات هنگام خنده و صحبت باقی می‌گذاریم. در واقع فقط به حالت استاتیک و بی‌حرکت توجه نمی‌کنیم بلکه حرکات و فرم دینامیک چهره هم مهم است تا هنگام خندیدن، دور چشم شما پف نکند. میزان تیرگی با فیلر حدود ۳۰-۲۰٪ بلافاصله پس از تزریق کم می‌شود و تدریجا بهتر می‌شود.

۷. اگر دوباره فیلر را تکرار نکنم مشکلات دور چشمم بدتر می‌شود؟
دکتر لیلا فرد: خیر. فیلر در مدتی که زیر پوست شماست، کلاژن‌سازی توسط فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند و گردش خون زیر جلدی را بهتر می‌کند. پس شما عملا از پیری دور چشم در این مدت پیشگیری کرده‌اید.

۸. آیا پس از تزریق فیلر دور چشم باز هم کرم دور چشم لازم دارم؟
دکتر لیلا فرد: بله. کرم برای آب‌رسانی اپیدرم لازم است.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *