همه آنچه باید در مورد فیلر هیالورونیک اسید بدانید

چطور می‌توان صورتی درخشان و پوستی باقوام داشت؟ فیلر هیالورونیک اسید همان معجزه‌ای است که به دنبالش می‌گردید. فیلر هیالورونیک اسید همچون معجزه‌ای در طب زیبایی محسوب می‌شود که اثرات درمانی آن می‌تواند تغییرات چشمگیری در چهره‌ی شما ایجاد کند. در ادامه با ما باشید تا با ابعاد مختلف درمانی این فیلر از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید بزرگ‌ترین ماده اصلی سازنده پوست به حساب می‌آید. با بالا رفتن سن تولید اسید هیالورونیک کند می‌شود. کند شدن روند تولید هیالورونیک اسید تأٍیر مستقیمی بر عمیق‌تر شدن چین‌وچروک‌های پوست دارد. در واقع استحکام و درخشش پوست با افزایش سن و به دلیل کاهش کلاژن، الاستین و هیالورونیک پوست کمتر می‌شود. به همین دلیل استفاده از فیلر هیالورونیک اسید تا حد زیادی می‌تواند این کمبود را جبران کند و اثرات شفابخشی بر پوست ما بگذارد.

فیلر هیالورونیک اسید در کدام نواحی قابل تزریق است؟

فیلر هیالورونیک اسید در قسمت‌های مختلف صورت قابلیت تزریق دارد. تشخیص ناحیه‌ی صحیح تزریق فیلر هیالورونیک اسید به تخصص و تبحر پزشک معالج شما برمی‌گردد. این نواحی به طور کلی عبارتند از:

  1. خط اشکی
  2. خط خنده
  3. ماریونت (خط بغض)
  4. اصلاح کناره صورت
  5. گونه‌گذاری
  6. لیفت و فرم‌دهی لب
  7. اصلاح خط فکی
  8. اصلاح تیرگی و چروک‌های دور چشم
  9. اصلاح چروک‌های پیشانی
  10. زاویه فکی
  11. فک
  12. چانه
  13. شقیقه
  14. فرم‌دهی بینی

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

چرا اسید هیالورونیک مرغوب گران است؟

مرغوبیت ارزان به دست نمی‌آید. برای این‌که بیشتر با فیلر هیالورونیک اسید مرغوب آشنا شوید، لازم است بدانید که هیالورونیک‌های تاپ برند و مرغوب در کارخانه‌های صنعتی ساخته نمی‌شوند. این نوع هیالورونیک‌ها در در آزمایشگاه‌های بالینی و از طریق غذا دادن به یک باکتری بی‌ضرر ساخته می‌شوند. این باکتری‌ها ماده‌ای را که ساختار آن به هیالورونیک بدن ما بسیار نزدیک است تولید می‌کنند، سپس با روش‌های تخصصی این ماده از باکتری‌ها استخراج می‌شود. به همین دلیل درجه خلوص هیالورونیک اسید مرغوب و باکیفیت بسیار بالاست و همین موضوع بر فرایند قیمت‌گذاری آن اثر می‌گذارد.

مزایای هیالورونیک اسیدهای مرغوب

حتما شما هم در بین دوستان و آشنایانتان کسی را داشته‌اید که از تزریق فیلرهای نامرغوب ناراضی بوده و یا اثرات نامطلوبی بر چهره‌ی آن گذاشته است. برای جلوگیری از این اثرات نامطلوب توصیه می‌کنیم حتما از فیلرهای مرغوب و تاپ برند استفاده کنید تا گنج زیبایی و سلامتی‌تان را به خطر نیندازید.
بیایید با هم ببینیم فیلرهای مرغوب چه مزایی دارند که آن‌ها را اینقدر محبوب کرده؟

  • آلرژی نمی‌دهد

اولین ویژگی این فیلرها آن است که آلرژی و حساسیت ایجاد نمی‌کنند، بنابراین با خیال آسوده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • گلوله نمی‌شود

برخلاف فیلرهای بی‌کیفیت، فیلرهای تاپ برند به هیچ وجه زیر پوست گلوله نمی‌شوند و اصلا نگران این مشکل نباشید.

  • گرانوله نمی‌شود
  • جابه‌جا نمی‌شوند

یکی از ترس‌های رایج مراجعان، جابه‌جا شدن فیلر در صورت است، اما با استفاده از فیلرهای تاپ برند خیالتان از این بابت هم می‌تواند کاملا راحت باشد.

  • عفونت نمی‌دهند.

یکی از قابل توجه‌ترین مزایای فیلرهای تاپ برند این است که هیچ‌گونه عفونتی ایجاد نمی‌کند. مشکلی که متاسفانه اغلب در فیلرهای بی‌کیفیت و ارزان موجود در بازار دیده می‌شود.

دوره درمان هیالورونیک اسید چقدر است؟

دوره درمان این نوع فیلر 9 ماه تا 1 سال است، اما چون اسید هیالورونیک مرغوب باعث کلاژن‌سازی در لایه زیرین پوست می‌شود، اثرات آن معمولا بین 3 تا 5 سال باقی می‌ماند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *