متخصصان پوست می‌گویند ادعای بوتاکس نکردن جنیفر لوپز واقعیت ندارد

جنیفر لوپز (ستاره‌ی مشهور آمریکایی) با معرفی لاین جدید محصولات مراقبت پوستی خود (با برند JLO Beauty) مورد انتقاد شدید قرار گرفت؛ او ادعا می‌کند روغن زیتون (به عنوان ترکیب اصلی استفاده شده در محصولات مراقبت پوستی او) راز اصلی جوان ماندنش است.
این مادر 51 ساله، چند وقت پیش، عکس سلفی بدون آرایش خود را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد؛ در این عکس پوست او فوق‌العاده درخشان و شفاف به نظر می‌رسید. گمانه‌زنی‌ها وقتی شروع شد که جنیفر لوپز اعلام کرد بر خلاف ظاهر جوان پوستش “تا امروز هیچوقت بوتاکس نکرده است” و علت طراوت و جوانی پوستش، میراث خانوادگی بر گرفته از دل طبیعت، یعنی روغن زیتون است. اما آیا واقعا روغن زیتون می‌تواند چین و چروک‌ها را درمان کند؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

جنیفر لوپز به داشتن صورت جوان (و به اصطلاح کوچکتر از سنش) مشهور است، به همین خاطر وقتی برند جدید محصولات مراقبت پوستی خود (به نام JLO Beauty) را معرفی کرد، هوادارانش به وجد آمدند؛ این ستاره ادعاهای عجیبی را در مورد رازهای مراقبت از پوست خود منتشر کرده. او گفته است:

مادر من می‌گفت روغن زیتون دوای هر دردی است، راز جوانی پوست من هم همین است، روغن زیتون واقعا موثر بوده و هست. به همین‌خاطر وقتی (تولید محصولات JLO Beauty) شروع کردیم، اولین چیزی که گفتم این بود: روغن زیتون باید پایه‌ی محصولات ما باشد.

بعد از این اتفاق، متخصصان پوست غوغا به پا کردند؛ آنها شک داشتند که روغن زیتون راز نهفته‌ی زیبایی جنیفر لوپز باشد.
دکتر کوری هارتمن (متخصص پوست، حرفه‌ای در زمینه‌ی بوتاکس، فیلر و لیزر) در صفحه‌ی اینستاگرامش یک عکس از خواهران کارداشیان منتشر کرد که مستقیم به دوربین خیره شده بودند و نوشت:
قیافه‌ی متخصصان پوست وقتی جنیفر لوپز می‌گوید بوتاکس نکرده است و ادعا می‌کند همه‌ی این‌ها کار روغن زیتون است.
و در کپشن ادامه داد:

به نظر من، اگر جنیفر لوپز بوتاکس کرده باشه، احتمالا داره فراموش می‌کنه، اما مطمئنم برای حقظ درخشش پوستش از چیزی بیشتر از روغن زیتون استفاده کرده.

در آخر هم نوشت:

انتخاب هرکسی به خودش بستگی داره، برای جنیفر با روغن زیتون آرزوی موفقیت می‌کنم.
جنی عزیز، ما حرف شما رو باور نمی‌کنیم اما هنوز هم دوستت داریم.

اگر جنیفر بوتاکس کرده باشد، هیچ خجالتی ندارد، اما اگر لایه‌های پوست بفهمند با انکار کردن می‌توان نیازهای آنها را کتمان کرد و با روغن زیتون به استانداردهای دست نیافتنی زیبایی دست یافت، ناامید می‌شوند.
دکتر پائول جارود فرانک، متخصص پوست و نویسنده‌ی The Pro-Aging Playbook با انتشار یک عکس نوشت:

مگه دوران کلیشه‌ای انجام کارهای ساده برای رسیدن به زیبایی چشمگیر تمام نشده؟ البته شایدم سلبریتی‌ها می‌خوان به مردم بگن ژن‌شون بهتر از بقیه‌اس…

و شاید یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها انتشار کلیپ خنده‌دار دکتر سوبیو (dr.subbio) در صفحه‌ی اینستاگرامش باشد. این طنز گویای همه‌چیز است.

جمع بندی

با وجود اینکه ممکن است جنیفر لوپز راست گفته باشد و توانسته باشد با یک روتین زیبایی طبیعی، چین و چروک‌هایش را درمان کرده باشد، اما متخصصان پوست باور نمی‌کنند که روغن زیتون تنها دلیل جوان ماندن پوست او باشد.
مسلما که افراد غیر متخصص نمی‌توانند درست یا غلط بودن ادعای جنیفر لوپز در مورد رازهای معجزه‌آسای روغن زیتون را تایید یا تکذیب کنند، اما مطمئنا متخصصان پوست اینکار را بهتر از هرکسی بلد هستند.
تمام کاری که لازم است ما انجام دهیم، پذیرفتن ارزش واقعی حرف‌های جنیفر است؛ قرار نیست هر ماده موثره‌ای که سلبریتی‌ها معرفی می‌کنند قبول کنیم.
به عنوان جمله‌ی پایانی، مطمئن باشید رازهای سلامت و زیبایی پوست جنیفر لوپز فراتر از همان یک بخشی است که به اشتراک گذاشته است. پس به سادگی گول نخورید و به پزشک خود اعتماد کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *