ابروهای ناقرینه‌ خود را با بوتاکس لیفت کنید

ناقرینگی ابروها از آن دست مشکلاتی است که تأثیر زیادی روی تصویر کلی چهره و به خصوص حالت چشم‌ها می‌گذارد. اگر از ابروهای ناقرینه یا افتادگی پلک رنج می‌برید اما نمی‌خواهید سراغ روش‌های جراحی بروید، وقت آن است با بوتاکس ابرو آشنا شوید. در ادامه با گفته‌های دکتر لیلا فرد همراه باشید تا با جزییات این روش بیشتر آشنا شوید.

بوتاکس ابرو چیست؟

بوتاکس ابرو روشی است که علاوه بر درمان خط اخم، فاصله‌ی بین چشم‌ و ابروها را زیاد می‌کند. این روش با سست کردن ماهیچه‌ی بین ابروها و عضلات زیر پوست کاری می‌کند که ابروها به سمت بالا حرکت کنند و بدین ترتیب چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

بسیاری از پزشکان پس از اتمام بوتاکس ابرو مابقی آن را به انتهای ابروها تزریق می‌کنند تا عضلات آن قسمت هم سست شوند. اینکار کمک می‌کند ماهیچه‌های پیشانی بتوانند انتهای ابرو را هم بالا بکشند.

شدت بالا رفتن ابروها و نتایج نهایی بسته به سن و توان ماهیچه‌ی افراد متفاوت است. با اینحال کیفیت بوتاکس هم بی‌تاثیر نیست. بوتاکس دیسپورت ایپسن، یکی از معتبرترین و ایمن‌ترین انواع بوتاکس است که بیش از 30 سال است توسط حاذق‌ترین متخصصسن دنیا برای بهبود خطوط اخم، خطوط افقی پیشانی، گره پیشانی و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم استفاده می‌شود. دکتر لیلا فرد برای بوتاکس ابرو هم از همین برند استفاده می‌کنند.

بوتاکس دیسپورت

کاربرد بوتاکس ابرو  در اصلاح ناقرینگی ابروها

تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و گوشه چشم، علاوه بر باز کردن خطوط عمیق اخم و پنجه کلاغی‌ها، می‌تواند پف و افتادگی پلک را رفع کند. در سنین بالاتر که بافت پلک شل شده، نیاز به جراحی بلفاروپلاستی است اما در افراد جوان عدم قرینگی پلک و ابروها به خوبی با بوتاکس ابرو برطرف می‌شود و پف و افتادگی پلک رفع خواهد شد.

اصلاح ناقرینگی ابروها
اصلاح نسبی ناقرینگی ابروها و افتادگی پلک  با تزریق بوتاکس ابرو توسط دکتر لیلا فرد

دکتر لیلا فرد:

با تزریق بوتاکس دیسپورت و با استفاده از تکنیک دقیق، حساب شده و علمی نه تنها ابروها قرینه خواهند شد بلکه طبیعی‌ترین فرم پیشانی پس از بوتاکس را تجربه خواهید کرد.

آیا تزریق بوتاکس ابرو حالت ابروها و پیشانی را مصنوعی می‌کند؟

بوتاکس دیسپورت بسیار ملایم و حساب شده عضلات را تضعیف می‌کند. بنابراین اگر با تکنیک درست و میزان دقیق تزریق شود، حالت چهره را ماسکه و غیرعادی نمی‌کند.

ماندگاری بوتاکس دیسپورت چقدر است؟

به دلیل تأثیر حساب شده و دقیق، گاهی در افرادی که بار اول است بوتاکس ابرو تزریق می‌کنند، ماندگاری آن حدود 2.5 تا 3 ماه است. در تزریق‌های مکرر ماندگاری بیشتر می‌شود و گاهی به حدود 9 ماه تا 1 سال می‌رسد.

نمونه‌هایی از اصلاح ابرو با تزریق بوتاکس دیسپورت توسط دکتر لیلا فرد

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DrLeilaFard|دکترمیرعلیزاده فرد (@drleilafard) on


اصلاح ناقرینگی ابرو و بهبود حالت پیشانی در مراجع عزیزم که قبلا تجربه 3 بار تزریق بوتاکس توسط پزشکان دیگری را داشتند و به تجربه‌ی مطلوبی نرسیده بودند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DrLeilaFard|دکترمیرعلیزاده فرد (@drleilafard) on


تغییر افتادگی و پف پلک‌ها خصوصا در سمت چپ عکس را ببینید. از بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس برای این مراجع عزیز استفاده کردم و عکس بالایی که عکس بعد است پس از یک هفته تهیه شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *