تجربه‌ای جدید از پوستی شفاف با لیزر جوانسازی غیرتهاجمی

به دنبال روشی مؤثر و غیرتهاجمی برای جوانسازی و زیبایی پوست‌تان می‌گردید؟ پس با این مطلب همراه باشید تا با روشی جدید برای جوانسازی پوست آشنا شوید که نه درد دارد، نه قرمزی و نه دوره‌ی نقاهت. در این روش با استفاده از لیزر غیرتهاجمی، زیبایی و شفافیت به پوست شما بازخواهد گشت. در ادامه با صحبت‌های دکتر لیلا فرد همراه خواهیم شد تا لیزر جوانسازی غیر تهاجمی را بیشتر بشناسیم.

لیزر جوانسازی غیر تهاجمی چیست؟

لیزر جوانسازی غیرتهاجمی یکی از روش‌های عالی برای تحریک و تقویت کلاژن‌سازی پوست به شمار می‌رود. این روش در طب زیبایی کاربردهای وسیعی دارد و به دلیل غیر تهاجمی بودن مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است. در این روش قرمزی، پوسته ریزی، درد، تورم و دوران نقاهت وجود ندارد. این بدان معناست که بلافاصله بعد از انجام آن می‌توانید فعایت‌های روزانه را مطابق معمول انجام بدهید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

اثرات لیزر جوانسازی غیرتهاجمی

اثرات لیزر جوانسازی غیرتهاجمی تنها به جوانسازی پوست محدود نمی‌شود، بلکه کاربردهای دیگری هم دارد، از جمله:

  • جوانسازی و بهبود قوام پوست
  • بهبود آکنه و افزایش شفافیت پوست
  • رفع عروق برجسته، بهبود لک و یک دست شدن چهره
  • رفع تیرگی و چروک دور چشم‌
  • کاهش و بهبود لک‌های ناشی از افزایش سن و تابش آفتاب
  • بستن منافذ
  • بهبود چروک‌های ریز و سطحی
  • سفتی پوست به دلیل تحریک کلاژن‌سازی
  • افزایش شادابی و شفافیت پوست

جوانسازی

مکانیسم اثر لیزر جوانسازی غیرتهاجمی

همانطور که گفته شد، لیزر جوانسازی غیرتهاجمی روشی غیرتهاجمی در طب زیبایی محسوب می‌شود که تأثیرات شگفت‌انگیز و کمترین عوارض را دارد. در واقع این روش با تحریک کلاژن‌سازی، افزایش گردش خون و شکستن مولکول‌های رنگدانه ملانین اثر خود را بر پوست بر جای می‌گذارد. بنابراین مکانیسم اثر روش لیزر جوانسازی غیرتهاجمی عبارت است از:

  • تحریک کلاژن‌سازی
  • افزایش گردش خون
  • شکستن مولکول‌های رنگدانه ملانین

فرایند انجام این لیزر به چه شکل است؟

ابتدا ژل خنک‌کننده روی پوست شما زده می‌شود تا پوست بی‌حس شود. سپس با دستگاه مخصوص روی قسمت‌های مورد نیاز صورت، لیزر اعمال خواهد شد. آنچه که باید در مورد آن اطمینان داشته باشید آن است که این روش به هیچ وجه درد و قرمزی ندارد و جای جوش و لک‌ها را به مرور از بین خواهد برد.

دکتر لیلا فرد:
دستگاه لیزری که اخیرا در مطب استفاده می‌کنم، یکی از جدیدترین و کارآمدترین لیزرهای دنیاست. این نوع دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد، 7 قابلیت تخصصی دیگر هم دارد. 7 نوع فیلتر اختصاصی برای جوانسازی و لیفتینگ، رفع انواع لک مانند لک‌های ناشی از بارداری یا افزایش سن، رفع تیرگی و چروک دور چشم، بستن منافذ پوست، رفع عروق برجسته، بهبود روزاسه یا پوست‌های مخملی و بهبود آکنه را دارا می‌باشد.

طول دوره درمان لیزرهای جوانسازی غیر تهاجمی چقدر است؟

دوره‌های درمانی با استفاده از لیزر جوانسازی غیرتهاجمی، 6 تا 8 جلسه‌ به صورت هفته‌ای یکبار انجام داده می‌شود. البته تأثیرات این روش را از همان جلسات دوم و سوم خواهید دید. به خاطر داشته باشید که دوره‌ی درمانی لیزر جوانسازی پوست را سالی دو بار باید تکرار کرد تا تأثیرات لازم خود را داشته باشد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

کاربردهای لیزر جوانسازی غیر تهاجمی

درمان تیرگی دور چشم: لیزر غیرتهاجمی باعث افزایش خون‌رسانی بافتی، تحریک کلاژن‌سازی و بهبود اکسیژن‌رسانی دور چشم می‌شود. این روش در ترکیب با سایر درمان‌ها روشی بسیار مؤثر در بهبود تیرگی دور چشم محسوب می‌شود.

درمان آکنه: لیزر جوانسازی غیرتهاجمی در کنار میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ، پایه‌های درمان آکنه و لک جای آن را تشکیل می‌دهد.

دکتر لیلا فرد: وقتی با آکنه مراجعه می‌کنید، هدف اولیه کنترل جوش‌های فعال و التهابی است که با داروها و کرم‌ها در منزل، لیزر غیرتهاجمی آکنه در جلسات متوالی هفتگی و میکرودرم ابریژن صورت می‌گیرد. پس از آن برای رفع لک جای جوش و کمک به ترمیم پوست و پیشگیری از عود آن، علاوه بر ادامه درمان‌های مناسب در منزل و میکرودرم ابریژن، لیزر غیر تهاجمی لک جای جوش و میکرونیدلینگ انجام می‌دهیم.

لیزر عروق: لیزر عروق راه حل بسیار کاربردی برای بهبود عروق برجسته صورت و کناره‌های بینی یا لب به شمار می‌رود. می‌توان از لیزر غیرتهاجمی جوانسازی که به صورت اختصاصی فقط عروق و هموگلوبین را مورد هدف قرار می‌دهد استفاده کرد.

جوانسازی پوست دست:

دکتر لیلا فرد:
بسیاری از ما به صورت‌مان خوب رسیدگی می‌کنیم، اما مراقبت از دست‌هایمان را فراموش می‌کنیم. پوست دست‌ها هم نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد، حتی بیشتر از صورت. چرا که خیلی بیشتر در معرض عوامل محیطی مثل شوینده‌ها و نور آفتاب قرار می‌گیرد. شوینده دست ما باید متناسب با نوع پوست‌مان باشد. اگر دست‌های خشک و حساس به شوینده و صابون دارید بهتر است از شوینده‌های ملایم استفاده کنید.

استفاده از لیزر جوانسازی غیرتهاجمی، یکی از راه‌های عالی برای جوانسازی و رفع چروک‌های دست، از بین بردن لک‌های ریز ناشی از آفتاب و افزایش قوام پوست دست محسوب می‌شود. این نوع لیزر برای صورت و گردن هم استفاده می‌شود و هیچگونه دوره نقاهت، درد و قرمزی ندارد.

دلیل ترجیح لیزر غیر تهاجمی بر لیزرهای تهاجمی

دکتر لیلا فرد: لیزرهای غیر تهاجمی، در طب زیبایی جایگاه ویژه‌ای دارند. دلیل اصلی اینکه در بسیاری از موارد لیزرهای غیر تهاجمی را به انواع تهاجمی ترجیح می‌دهیم، کوتاه بودن دوران نقاهت است و اینکه هیچ گونه عارضه‌ای ندارند. از طرفی احتمال تیرگی و لک بعد از لیزر وجود ندارد. در عین حال تأثیر عالی و معجزه‌آسای لیزرهای غیرتهاجمی را در چند جلسه می‌بینیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *