سلبریتی‌هایی که اقدامات زیبایی انجام داده‌اند (قسمت اول)

احتمالا شما هم با دیدن پوست‌های درخشان و صورت‌های بی‌نقص هنرمندان هالیوودی حسرت می‌خورید و از خودتان می‌پرسید راز و رمز این زیبایی چیست؟ باید به شما بگوییم بسیاری از سلبریتی‌ها از اقدامات زیبایی بهره می‌برند و زیبایی طبیعی آن‌ها با این اقدامات چند برابر می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با بعضی از این هنرمندان آشنا شوید.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

در زیبایی جنیفر لوپز شکی نیست و همه می‌دانیم که او زیبایی طبیعی دارد. اما زیبایی طبیعی به اين معنا نيست كه براى حفظ و نگهداريش، كارى انجام نمي‌دهد. به تفاوت چهره‌ی او در تصویر زیر دقت کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


خطوط پيشانى که با بوتاكس رفع شده، فيلر خط خنده و ماريونت، جوانسازى دور چشم، فك و گردن از جمله اقدامات زیبایی است که این هنرمند از آن‌ها بهره گرفته و تأثیر شگفت‌انگیزی در چهره‌ی او به جا گذاشته است.

هالی بری (Halle Berry)

چهره‌ی زیبای هالی بری را در 20 سالگی و 50 سالگی مقايسه كنيد. چقدر خوب است كه اينقدر طبيعى، با وقار و با حفظ شاخص‌هاى اصلى چهره خودمان پير شویم. هالی بری علي‌رغم ابتلا به بيمارى ديابت، بر خلاف برخی ديگر از چهره‌هاى هاليوودى بسيار اصولى، علمى و دقيق مراقب زيبايى طبيعى چهره‌اش بوده و اقدامات غير عادى كه چهره‌اش را مصنوعى كند انجام نداده.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


سه نكته‌ی كليدى و مهم در حفظ زيبايى طبيعى چهره ما نقش دارند.

  • اول داشتن برنامه زيبايى اختصاصى چهره خودمان كه ستون اساسى حفظ زيبايى ماست.
  • دوم استفاده از مواد مرغوب و با كيفيت و انجام اقدامات اصولى، با پشتوانه‌ی علمى و تبحر يک پزشک حاذق و ماهر
  • سوم پرهيز از دست‌كاري‌هاى زياد و بى‌مورد، چون شاخص‌هاى طبيعى چهره‌ی ما را به هم مي‌زند.

اوا مندز (Eva Mendes)

اوا مندز 45 ساله در طول یک بازه‌ی زمانی 10 ساله زيباتر، جوان‌تر و جذاب‌تر شده. وقتى اقدامات طب زيبايى را بر اساس یک برنامه‌ی علمى، معيارهاى علمى و با استفاده از عالى‌ترين و مرغوب‌ترين مواد انجام دهيم، هر روز جوان‌تر و شاداب‌تر خواهيم بود.

دکتر لیلا فرد:
نكته‌ی مهمى كه من هميشه در جلسه‌ی ويزيت و معاينه به مراجعين عزيزم تأكيد مي‌كنم اين است كه “ما مي‌توانيم باوقار و زيبا مسن‌تر شویم. مي‌توانيم در هر لحظه از زمان و عمرمان خودمان باشيم، اما بسيار جوان‌تر و شاداب‌تر.”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


باید توجه داشت که افزايش سن و/ يا انجام اقدامات غير علمى با مواد بى‌كيفيت عواملی هستند که چهره‌ی ما را غیرعادی می‌کنند. وگرنه، اقدامات علمى با مواد مرغوب هرگز چهره‌ی ما را غيرطبيعى نمي‌كند. ما مي‌توانيم خودمان باشيم اما 10 تا 15 سال جوانتر. عين اتفاقى كه در بازيگر بسيار محبوب من، اوا مندز رخ داده است. مشتاقم كه چهره‌ی زيبا و شيرين او را در پنجاه و پنج سالگى ببينم.

رزی هانتینگتون وایلی (Rosie Huntington Whiteley)

اتفاقاتى كه در چهره‌ی رزى 32 ساله رخ داده، بى‌نظير و شگفت‌انگيز است. تزريق بوتاكس در پيشانى براى ليفت ابرو، اصلاح گونه و حجم‌دهى لب، استخوان فک، زاويه‌ی فكى با تزریق فيلر و جراحى پلاستيک بينى از مواردى هستند كه به طور واضح در چهره‌ی رزی انجام شده است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on


وقتی این با برنامه‌ريزى حساب شده و دقيق و با استفاده از بهترين و مرغوب‌ترين فيلرها و بوتاكس انجام می‌شود، چنین نتیجه‌ی شگفت‌انگیزی به جا می‌گذارد.

لی لی پانز (Lele Pons)

ترکیبی از جراحی پلاستیک، دندانپزشكى زيبايى و اقدامات طب زيبايى تفاوتى در چهره‌ی لی لی ايجاد کرده كه باورنکردنی است. البته این بازيگر دوست داشتنى و زيبا هم هرگز این اقدامات زیبایی را انكار نكرده و هميشه تأكيد مي‌كند که در نوجوانى اصلا زيبا نبوده، اعتماد به نفس پايينی داشته و خيلى هم خجالتى بوده. حالا با اين همه تغيير و زيباتر شدن، هنوز از هم بازيگران متواضع، دوست‌داشتنى و محبوب به شمار می‌رود.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr.Leila Fard | دكتر ليلا فرد (@drleilafard) on

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *