لیفت صورت بدون جراحی چیست؟

لیفت صورت بدون جراحی چطور انجام می‌شود؟ افتادگی پوست چیست و حین لیفت در آناتومی صورت چه اتفاقی می‌افتد؟ دکتر لیلا فرد در این ویدیو توضیحات کامل درباره لیفت صورت در چند نقطه و بدون جراحی را ارائه می‌دهند.

 

لیفت صورت با فیلر بدون حراجی

لیفت صورت با هیالورونیک اسید در 5، 6، 7 یا 8 نقطه انجام می‌شود.

صورت انسان، علاوه بر پوست ظاهری، عضلات، عروق و اعصاب متعدد دارد. دلیل اصلی اینکه تزریق فیلر یا ژل باید توسط پزشک متخصص و مجرب انجام شود، وجود همین عروق و اعصاب است. در صورت تزریق اشتباه (در ناحیه غلط یا به شکل و فرم اشتباه)، امکان صدمه جبران ناپذیر به صورت و چهره فرد، وجود دارد. تزریق فیلر و تزریق بوتاکس، باید با روش‌ها و تکنیک‌های روز و بدون اثر منفی روی صورت فرد و با در نظر گرفتن عروق و اعصاب صورت انجام شود.

 

لیفت 5 نقطه ای چیست؟

اگر صورت فرد در بخش‌هایی از پوست، بافت‌های نرم و عضلات، شل شده است، با تزریق فیلر می‌توان این افتادگی و کاهش قوام پوست را جبران کرد. وقتی صحبت از تزریق 5 نقطه ای فیلر می‌شود، منظور نواحی زیر است:

  • تزریق فیلر در خط اشکی
  • تزریق فیلر در ماریونت یا خط بغض
  • تزریق فیلر خط خنده
  • تزریق فیلر در راس گونه
  • تزریق فیلر چشم برای رفع تیرگی و گودی دور چشم

در این نواحی ممکن است، کاهش چربی و کلازن پوست در اثر کاهش وزن، استرس، تغذیه و دیگر عوامل رخ بدهد. بنابراین لیفت 5 نقطه ای، شامل این موارد است اما با بروز مشکلات جسمی یا بالا رفتن سن، ممکن است نیاز به تزریق ژل گونه (در زیر استخوان گونه)، تزریق فیلر در ناحیه شقیقه، تزریق فیلر در ناحیه خط فکی (در فک یا زاویه فکی) و تزریق فیلر چانه باشد. به این صورت، لیفت 6 نقطه ای، لیفت 7 نقطه ای، لیفت 8 نقطه ای و لیفت 9 نقطه ای، به مراجعه کنندگان پیشنهاد می‌شود.

 

دز تزریق فیلر و لیفت صورت چه چیزی مهم است؟

در روند و فرآیند زیباسازی و جوانسازی صورت، مهم نیست که چه اسمی برای این نقاط در نظر گرفته می‌شود. در عوض، مهم است که:

این موارد است که میزان تزریق و تعداد نواحی تزریق را مشخص می‌کند. مشورت با متخصص طب زیبایی می‌تواند برای انجام درست و صحیح کار، موثر باشد. معاینه شدن توسط پزشک، کاملا الزامی است و باید حالت چهره توسط پزشک در میزان فیلر و انتخاب نوع آن، لحاظ شود. مهم است که از فیلرهایی استفاده کنید که مرغوب و بدون عارضه باشند. فیلر مرغوب، به تولید کلاژن و جوانسازی پوست کمک خواهد کرد و فواصل تزریق را طولانی‌تر می‌کند.



لیفت صورت بدون جراحی چیست؟