آشنایی با آناتومی صورت و لیفت صورت

وقتی از لیفت 5 نقطه‌ای صحبت می‌کنیم، هدف ما این است که اگر بخش‌هایی از عضلات صورتمان شل شده‌اند بتوانیم این افتادگی و شل شدن را با تزریق فیلر این افتادگی و کاهش قوام را جبران کنیم. در این ویدیو توضیحات کامل درباره لیفت 5نقطه‌ای روی صورت را ببینید.

 

قبل از انجام اقدامات لیفت صورت با تزریق فیلر، تزریق ژل و تزریق بوتاکس، باید درباره آناتومی صورت و اجزای آن بدانید. باید دیدن این ویدئو متوجه می‌شوید که صورت هر فرد، چه اجزایی دارد و تزریق در کدام نقاط انجام می‌شود. اصلا افتادگی صورت چرا اتفاق می‌افتد و چگونه می‌توان از اقدامات لیفت صورت برای جوانسازی پوست و شادابی دوباره، استفاده کرد.

 

لیفت با فیلر چیست؟

لیفت صورت با فیلر، یک روش غیرجراحی و کم عارضه است که برای جوانسازی پوست صورت، دست، گردن و… استفاده می‌شود. به کمک فیلر هیالورونیک اسید، کلازن سازی پوست دوباره فعال می‌شود و در طول دوره درمان، آرام آرام به حالت قبلی خودش بازمی‌گردد. تزریق فیلر همچنین می‌تواند باعث افزایش قوام پوست شود و آن را بهبود ببخشد.

 

لیفت با بوتاکس چیست؟

تزريق بوتولينوم توكسين يا همان بوتاکس، به رفع خطوط و چروک روی پوست و پُر کردن فضاهای خالی زیر پوست کمک می‌کند. بوتولينوم، یک ماده پروتئينى است كه  عضلات دست یا صورت را به صورت موقت تضعيف می‌كند. در اثر چنین کاری، چهره و صورت فرد بدون اینکه غیرطبیعی و مصنوعی جلوه کند، جوان‌تر می‌شود. البته در صورت استفاده از بوتاکس تقلبی یا با کیفیت پایین، امکان بروز عارضه و غیرطبیعی شدن چهره وجود دارد.