لیفت صورت بدون جراحی ممکن است؟

دوست دارید 15 تا 20 سال جوان‌تر به نظر برسید، آن هم بدون این‌که ریسک جراحی را به جان بخرید؟ اگر جوابتان مثبت است، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با لیفت صورت بدون جراحی از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید. ما در این مطلب به شما می‌گوییم چطور می‌توان صورتی جوان و شاداب، بدون نیاز به جراحی داشت. همراه ما باشید.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت به مجموعه اقدامات طب زیبایی گفته می‌شود که به صورت غیرتهاجمی موجب شادابی و لیفت چهره خواهد شد. در این روش پزشک بر اساس نیاز چهره شما تشخیص می‌دهد که کدام نقاط صورت به اقدام زیبایی نیاز دارند و کدام نقاط، نه.در واقع اهمیت برنامه زیبایی اختصاصی اینجا نمایان می‌شود.

جوان‌سازی و موزون‌سازی چهره
جوانسازی و جوان نگه داشتن چهره یک مسیر درمانی پرچالش است.
در این مسیر پرچالش، چند پیش نیاز اساسی وجود دارد که نهایتا شما را به مقصدی به نام” زیبایی اختصاصی” می رساند

دکتر لیلا فرد:

برنامه زیبایی اختصاصی مجموعه اقداماتی است که بر اساس خواست و سلیقه شما، فرم و حالت چهره و نیاز چهره طراحی می‌شود. سپس در آن برنامه قدم به قدم به سمت حفظ چهره‌ی زیبا و خاص خودتان پیش می‌رویم.

لیفت صورت چگونه انجام می‌شود؟

پس از تشخیص نیازهای چهره شما و تعیین نقاطی که به اقدام زیبایی نیاز دارند، کار لیفت شروع می‌شود. در این روش از تزریق فیلر هیالورونیک و بوتاکس برای پر کردن گودی‌ها و رفع چین و چروک‌های مزاحم پیشانی و گوشه چشم استفاده می‌شود.

تزریق فیلر

فیلرها با ترکیباتی که دارند موجب پر شدن و بهبود گودی‌های صورت می‌شوند. البته هر فیلری شما را به این نتیجه نخواهد رساند و تنها فیلرهای مرغوب و تاپ برند نتایج درخشان خواهند داشت. برندهای مرغوب فیلر هیالورونیک اسید به دلیل نزدیکی که به بافت پوست انسان دارند نتایج طبیعی‌تر و در عین حال با دوام‌تری دارند.

  • این نوع فیلرها در نقاطی از صورت از جمله زیر چشم، گونه، خط اشکی، خط خنده، خط فکی، شقیقه و لب مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • فیلرهای هیالورونیک اسید مرغوب علاوه بر پر کردن گودی‌های این نواحی، لیفت صورت را هم به ارمغان می‌آورند. البته توجه داشته باشید که تخصص پزشک در نتایج نهایی، تأثیر به‌سزایی دارد.
  • فیلرهای هیالورونیک اسید کبودی و دوره نقاهت خاصی ندارند و اغلب بین 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند. البته اثرات آن ممکن است تا یک سال هم به طول انجامد و در پی تکرار تزریق به‌تدریج نیاز شما را تزریق فیلر کمتر کند.
عکس قبل و بعد موزون سازی چهره
جوانسازی چهره با تزریق فیلر هیالورونیک

دکتر لیلا فرد:

اگر فیلر هیالورونیک خالص و مرغوب استفاده کنیم، اینطور نیست که برای همه عمر نیازمند تزریق ژل و فیلر باشیم. از طرفی با استفاده از فیلر هیالورونیک مرغوب و با کیفیت، نگرانی از جابجایی، گلوله شدن، التهاب و آلرژی و از همه مهم‌تر، مصنوعی شدن نداریم.

تزریق بوتاکس

اگر شما هم از خطوط مزاحم چهره رنج می‌برید، حتما نام بوتاکس را شنیده‌اید. بوتاکس نام تجاری ماده‌ای است که از باکتری به نام بوتولونیوم گرفته می‌شود. این ماده در آزمایشگاه دستکاری شده و به عنوان درمان طلایی چین‌وچروک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • بوتاکس از طریق فلج کردن موقتی عضلات، تاثیر خود را بر چین‌وچروک‌های چهره می‌گذارد.
  • در بین انواع بوتاکس موجود در بازار، بوتاکس دیسپورت مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکاست. این نوع بوتاکس نتایجی طبیعی‌تری دارد و صورت را ماسکه و عروسکی نمی‌کند.
  • اثرات بوتاکس از روز سوم تزریق شروع و تا 3 هفته بعد از تزریق بوتاکس کامل می‌شود.
  • ماندگاری این روش برای بار اول حدودا 3 ماه و برای بار دوم حدودا 6 ماه خواهد بود.

معجزه لیفت صورت بدون نیاز به جراحی اجرا شده توسط دکتر لیلا فرد

دکتر لیلا فرد:

تزریق فیلر هیالورونیک و بوتاکس، در مراجع عزیزم که در دهه ۸ زندگی به سر می‌برند، چهره‌ای حداقل ۲۰-۱۵ سال جوان‌تر برای‌شان به ارمغان آورده است. ارزشمندی این لیفت این است که بدون هیچ گونه جراحی و دوران نقاهت، چنین تغییرات آشکار و عالی را شاهد هستیم.

توضیحاتی در  مورد تغییرات چهره یکی از مراجعین

  • نقاط تزریق فیلر هیالورونیک:

دور چشم، رأس گونه، میانه گونه، ماریونت، خط فکی( دو طرف چانه) و کناره های صورت

میران فیلر مورد نیاز در لیفت و لیفت کل چهره در هر شخص با دیگری متفاوت است. در جلسه ویزیت و معاینه، بر اساس سن، قوام پوست، میران افتادگی، میزان و نواحی گودی‌ها، مقدار فیلر را مشخص می‌کنیم.

  • تزریق بوتاکس:

تزریق بوتاکس در نواحی خط اخم، پیشانی و گوشه چشم انجام شده و بهبود قابل ملاحظه و درخشان چین‌های پلک و خطوط پیشانی را به دنبال تزریق بوتاکس می‌بینیم.

شما هم دوست دارید به چهره جوانی خود برگردید؟ پس همین حالا برای گرفتن وقت ویزیت اقدام کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *