تزریق ژل گونه انجام بدهیم یا نه؟

شما جزء کدام دسته هستید؟ طرفدار برجسته سازی با تزریق ژل گونه هستید یا مخالف آن؟ تزریق فیلر گونه از آن دست اقدامات زیبایی‌ست که بحث پیرامون آن زیاد است. بسیاری از مراجعان از مصنوعی شدن چهره در این روش نگران هستند و در مورد انجام آن تردید دارند. ژل گونه اگر درست و اصولی تزریق شود، نه تنها موجب مصنوعی شدن چهره نمی‌شود، بلکه به بهبود نمای سایر قسمت‌های صورت هم کمک می‌کند. در این مطلب همراه ما باشید تا با اصول تزریق ژل گونه از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

تزریق ژل گونه چیست؟

ناحیه‌ی گونه تأثیر زیادی در زیبایی چهره ایفا می‌کند. در واقع این ناحیه همچون آویزی برای نواحی میانی صورت، خط خنده، خط اشکی و حتی ناحیه پایینی صورت عمل می‌کند. زمانی که سن ما بالاتر می‌رود، چربی ناحیه میانی صورت، رو به پایین جابه‌جا می‌شود. به همین دلیل است که همیشه از گونه به عنوان یک «آویز» نام می‌بریم.

اصلاح گودی زیر استخوان گونه
پر کردن و اصلاح گودی زیر استخوان گونه با تزریق فیلر توسط دکتر لیلا فرد

اصلاح و برجسته‌سازی ناحیه گونه با استفاده از روش تزریق ژل گونه موجب بهبود فرم این ناحیه می‌شود. منظور از ژل گونه همان فیلر هیالورونیک است که اگر با دید اصولی و علمی تزریق شود، نتیجه‌ای بسیار طبیعی و خوشایند به همراه خواهد داشت.

آیا اصلاح گونه بر سایر قسمت‌های صورت تأثیر دارد؟

اصلاح گونه یا همان «نقطه آویز» نقش کلیدی در لیفت خط خنده، خط اشکی و حتی ناحیه پایینی صورت ایفا می‌کند.

دکتر لیلا فرد:

دلیل اصلی این‌که من در طراحی «برنامه زیبایی اختصاصی شما» همیشه به ناحیه گونه (رأس گونه، میانه گونه، زیر استخوان گونه و خط اشکی) توجه ویژه دارم، تأثیر شگفت‌انگیز و عالی اصلاح این ناحیه روی سایر اجزای چهره است.

درواقع تزریق ژل گونه موجب کانتورینگ و لیفت صورت می‌شود و همین هدف، نشان‌دهنده‌ی اهمیت ظرافت و دقت تزریق ژل گونه است.

ناحیه گودی زیر استخوان گونه
آناتومی صورت برای نشان دادن CK5

تزریق ناحیه رأس گونه چه اثراتی دارد؟

تزریق فیلر راس گونه به صورت عمقی و با تکنیک ویژه، ضمن لیفت بخش‌های پایینی صورت مانند خط خنده و میانه گونه، باعث بهتر شدن حرکات عضلات آن ناحیه نیز می‌شود.

دکتر لیلا فرد:

حتما بسیاری از شما عزیزان که برای ویزیت و معاینه به من مراجعه کرده‌اید، می‌دانید که همواره تاکید اصلی من در لیفت با فیلر، بر تقویت ناحیه رأس گونه با تزریق فیلر هیالورونیک است. چون این ناحیه نقش آویز را برای بخش‌های پایینی صورت و حتی دور چشم ایفا می‌کند. تزریق این ناحیه را به صورت عمیق و جهت تقویت حرکات عضلات آن ناحیه و نیز بهبود گودی و فروافتادگی گونه انجام می‌دهیم.

تزریق فیلر در عمق عضله و روی استخوان زایگوما با تغییر حرکات عضلات این ناحیه، ضمن بهبود فرم گونه، به تناسب اجزای چهره کمک می‌کند. در واقع قرارگیری فیلر هیالورونیک در لایه‌های مختلف پوست و یا زیر عضله، نتايج متفاوتی خواهد داشت.

آیا تزریق ژل گونه چهره را مصنوعی می‌کند؟

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، تزریق ژل گونه در ناحیه آناتومیک آن انجام می‌شود. به همین دلیل است که تزریق ژل گونه با این روش موجب برجستگی بیش از حد گونه‌ها و یا مصنوعی شدن چهره نمی‌شود.

تزریق ژل گونه چقدر ماندگاری دارد؟

چنانچه در تزریق ژل گونه یا همان فیلر هیالورونیک از فیلرهای تاپ برند و مرغوب استفاده شود، ماندگاری بین 6 تا 9 ماه دارد. از طرفی به دلیل تحریک کلاژن‌سازی پوست، آثار آن گاهی تا 2 سال هم باقی می‌ماند و در طولانی مدت به‌تدریج نیاز به تزریق فیلر کاهش پیدا می‌کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *