نکات علمی قابل توجه درباره بوتاکس دیسپورت

سروکله‌ی خطوط مزاحم در پیشانی شما هم پیدا شده؟ شاید هم وقتی می‌خندید چند چروک کوچک کنار چشم‌های‌تان خودنمایی می‌کند؟ در هرصورت بهتر است قبل از عمیق شدن آن‌ها به فکر چاره باشید و تا دیر نشده کاری برای این مهمان‌های ناخوشایند کنید. بوتاکس دیسپورت راه حل طلایی رهایی از این چین و چروک‌های مزاحم است. در ادامه همراه ما باشید تا با حقایقی علمی و قابل توجه درباره بوتاکس دیسپورت از دیدگاه دکتر لیلا فرد آشنا شوید.

بوتاکس دیسپورت چه کاربردی دارد؟

بسیاری از ما هنگامی که صحبت می‌کنیم یا می‌خندیم، همه حرکات صورت‌مان در پیشانی منعکس می‌شود. در طولانی مدت این حالات باعث ایجاد گره پیشانی، خطوط افقی و ناهمواری در چهره می‌شود.
استاندارد طلایی درمان خط اخم عمیق، چروک‌های پیشانی و خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم، تزریق بوتاکس است. در مطالب قبلی به ماهیت بوتاکس اشاره شد، در این مطلب به کاربرد بوتاکس دیسپورت و حقایقی علمی درباره این نوع بوتاکس خواهیم پرداخت.

حقایقی علمی درباره بوتاکس دیسپورت

  1. این دارو بیش از ۳۵ سال است که برای مقاصد زیبایی و درمانی مانند فلج های اسپاستیک، بیماران MS و جراحی‌های مغز و اعصاب به کار می‌رود و مطالعات ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساله آن کامل شده است. تکمیل مطالعات ۳۰ ساله درباره هر دارو یک استاندارد طلایی مهم محسوب می‌شود و به معنای تایید کامل آن دارو به لحاظ ارزیابی عوارض، تاثیرگذاری، ماندگاری، نقاط قوت و ضعف در تکنیک‌های تزریق و … می‌باشد.
  2. بوتاکس دیسپورت، ذاتا بسیار ملایم، دقیق و حساب شده روی پایانه‌های عصبی متصل به عضلات اثر می‌کند. این تأثیر دقیق و در عین حال ملایم، متضمن نتايج طبیعی پس از تزریق آن است، به گونه‌ای که به هیچ عنوان حالت ماسکه و کاملا بی‌حرکت ایجاد نمی‌کند و فرم خنده، صحبت کردن و نگاه را تغییر نمی‌دهد.
  3. به صورت بسیار ایمن و تقریبا بدون عارضه می‌توان از این دارو، جهت بهبود خنده لثه‌ای، رفع تعریق بیش از حد زیر بغل، درمان حالت پوست پرتقالی چانه و بهبود مختصر افتادگی نوک بینی، استفاده کرد.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @drleilafard

دلیل محبوبیت بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت ایپسن انگلیس، ۲ ویژگی منحصر به فرد دارد:

  1. بسیار متعادل و ملایم، روی عضلات تاثیر می گذارد. بنابراین، بخشی از خطوط و حرکات دینامیک پیشانی را باقی میگذارد. بنابراین فرم و حالت چهره را مصنوعی نمی‌کند.
  2. به دلیل آنکه دقیقا در همان نقطه تزریق، تاثیر می‌گذارد و اثرات آن در سایر نقاط پخش نمی‌شود (حساب شده و دقیق اثر می‌کند) حرکات سایر عضلات را تغییر نمی‌دهد. یعنی حالت خنده، نگاه و فرم گونه ها موقع صحبت کردن و غذا خوردن تغییر نمی‌کند.

دکتر لیلا فرد: متاسفانه تغییر حالت صورت به دلیل انتشار دارو، عارضه مهم و شایع بوتاکس‌های متفرقه است و بسیاری از مراجعین عزیزم، به دلیل همین عارضه ناشی از بوتاکس‌های متفرقه و تجربه‌های قبلی، از تزریق بوتاکس می‌ترسند.

 

عکس تزریق بوتاکس پیشانی و خط اخم توسط دکتر لیلا فرد

با تزریق بوتاکس دیسپورت برای این مراجع عزیز، از شدت گره ابروها در حالت اخم، کاسته شده اما حالت طبیعی ابروها حفظ شده است. صمنا حالت پیشانی، گشاده تر و کیفیت پوست شاداب تر شده است. به کاهش چین های پلک بالا در اثر لیفت ابرو با بوتاکس، دقت کنید.

بوتاکس دیسپورت پیشانی و خط اخم

چرا از تزریق بوتاکس می‌ترسیم؟

تجربه‌ی ناموفق بسیاری از مراجعان موجب شده تا موجی از نگرانی درباره تزریق بوتاکس به وجود بیاید. حتما شما هم با دیدن چهره اخمو، ابروهای زیادی بالا پریده، چشم‌های تابه‌تا، حالت‌های غیرعادی و مصنوعی هنگام خنده و صحبت کردن و پیشانی ماسکه و بدون حرکت بعضی از نزدیکانتان که تجربه‌ی تزریق بوتاکس داشته‌اند، ترسیده‌اید و با خودتان عهد کردید سراغ این اقدام زیبایی نروید. مانند هر اقدام دیگری، اقدامات زیبایی هم اگر بدون تحقیق و اطلاعات کامل انجام شوند، می‌توانند عوارض بعضا جبران‌ناپذیری داشته باشند.

دکتر لیلا فرد:

روزانه تعداد زیادی از مراجعان را برای اولین بار ویزیت می‌کنم، که از تجربه‌های قبلی بوتاکس بسیار ناراضی هستند. دلایل این نارضایتی‌ها چیست؟

دلایل نارضایتی از بوتاکس چیست؟

ظرافت و ریزه‌کاری‌هایی در نحوه تزریق بوتاکس وجود دارد که نتیجه نهایی را تغییر می‌دهد. فاصله بوتاکس بد و بوتاکس خوب به باریکی یک خط است. خطی که پزشک شما آن را ترسیم می‌کند، با:

  1. دید زیبایی‌شناسی درست که باعث می‌شود با وجود تجربه هزاران مورد تزریق، با دیدن فرم چشم و ابرو، فاصله چشم‌ها با هم، ارتفاع و فرم پیشانی، فاصله پلک و ابرو، فاصله دو ابرو با گوشه چشم، فاصله تاج ابرو با بینی، ارتفاع کره چشم و … تشخیص دهد چه تکنیکی برای شما مناسب است.
  2. دارویی که تزریق می‌شود نقطه‌ی ابتدا و انتهای این خط باریک است.

دکتر لیلا فرد:

تزریق بوتاکس صرفا کاری برای رفع چروک‌ها نیست. به عنوان کسی که بیش از 15 سال است که دیسپورت تزریق می‌کنم، این کار را تلفیقی از علم و هنر می‌دانم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *