5 دلیل که از اقدامات موزون‌سازی می‌ترسید

حتما برای شما هم پیش آمده که با وجود عدم رضایت از عارضه‌های پوستی اقدامی برای درمان آن انجام ندهید و مقاومت کنید. به راستی چه می‌شود که با وجود میل قلبی و باطنی برای جوان ماندن و جوانسازی پوست، از هر کاری در این زمینه واهمه داریم و ترجیح می‌دهیم چروک‌ها و علائم پیری را تحمل کنیم؟ دکتر لیلا فرد در این مطلب پنج دلیل را برمی‌شمارند که مانع از انجام اقدمات موزون‌سازی می‌شوند. پس همراه ما باشید.

دکتر لیلا فرد
دکتر لیلا فرد؛ مبدع موزون‌سازی اختصاصی

دکتر لیلا فرد متخصصی حاذق با بیش از 15 سال سابقه در حوزه‌ی پوست، مو و موزون‌سازی هستند که در این مدت به حدود 2100 مراجعه‌کننده خدمات موزون‌سازی ارائه داده‌اند. ایشان تجربه‌های بسیار غنی در زمینه اقدامات موزون‌سازی دارند و همواره از به‌روزترین روش‌ها بهره می‌گیرند. دکتر فرد علاوه بر تخصص پزشکی خود، هنرمندی برجسته با مهارت زیبایی‌شناسی هستند که با هنرمندی هر چه تمام‌تر دانش و هنر را با هم تلفیق کرده و در کار خود آن را به کار می‌برند. برنامه موزون‌سازی اختصاصی از مهم‌ترین فعالیت‌های‌ست که ایشان به مراجعان خود ارائه می‌دهند تا اقدامات موزون‌سازی کاملا متناسب با سن، موقعیت اجتماعی و سلیقه‌ی خود داشته باشند. بنابراین برای اقدامات موزون‌سازی خود می‌توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از تخصص و کیفیت روش‌های درمانی دکتر فرد به ایشان مراجعه کنید.

1- ترس از مصنوعی شدن

دلیل شایعی که مانع بسیاری از افراد برای انجام اقدامات موزون‌سازی می‌شود، ترس از غیر عادی شدن و مصنوعی شدن چهره است. مرغوب نبودن مواد استفاده شده در اقدامات موزون‌سازی، عدم تجربه‌ی کافی پزشکان یا افرادی که بدون تخصص اقدام به انجام کارهای موزون‌سازی می‌کنند اثرات منفی بر ذهن افراد گذاشته. این در حالی است که اگر برنامه‌ی موزون‌سازی درست و سنجیده‌ای داشته باشیم خودمان خواهیم بود. در واقع با انجام این اقدامات به صورت طبیعی، جوان و شاداب مسن‌تر خواهیم شد؛ اما بسیار باوقار، نه با حالت مصنوعی و ماسکه.

2- غیرعادی شدن صورت در اثر بوتاکس یا حرکت فیلر

بسیاری از ما فکر می‌کنیم که چون بوتاکس یک سم است و عضلات ما را فلج می‌کند موجب ماسکه شدن پیشانی می‌شود. از طرفی همین تصور را در مورد فیلرها هم داریم و فکر می‌کنیم ممکن است فیلر حرکت کند یا حالت غیرعادی به صورت ما بدهد. هر دو این تصورات با استفاده از برندهای مرغوب بوتاکس مثل تزریق بوتاکس، برندهای مرغوب فیلر هیالورونیک و تزریق فیلر به مقدار درست و حساب شده کاملا نامحتمل و غیرواقعی هستند.

3- ترس از درد تزریق

ترس از درد تزریق و دوران نقاهت از ترس‌های شایع دیگری است که مانع افراد برای انجام اقدامات موزون‌سازی می‌شود. درد تزریق با استفاده از کرم‌های بی‌حسی و تکنیک درست، بسیار بسیار ناچیز است.

اغلب شما عزیزانی که نزد من تزریق داشته‌اید بعد از انجام کار اظهار می‌کنید آن همه ترس قبل از تزریق کاملا بی‌دلیل بوده.

ترس از کبودی احتمال دیگری است که گاهی ممکن است به وجود بیاید، که البته با کرم پودر قابل پوشاندن است. مصرف قرص‌هایی مثل آناهیل (عصاره آناناس) هم به کوتاه شدن دوره‌ی کبودی هم کمک می‌کند.

4- ترس از بدتر شدن صورت پس از کمرنگ شدن اثرات ژل و بوتاکس

بسیاری از مراجعان تصور می‌کنند وقتی اثر ژل و بوتاکس از بین برود، صورت افتاده‌تر خواهد شد. این تصور صددرصد غیر علمی است و واقعیت ندارد. واقعیت علمی این است که شما برای مدتی پوستتان را از اثرات منفی افزایش سن محافظت می‌کنید. بعد از اتمام تأثیر این مواد نه تنها صورت افتاده‌تر نمی‌شود بلکه چون هیالورونیک‌های مرغوب بافت‌سازی و کلاژن‌سازی می‌کنند، پوست شما جوان‌تر و شاداب‌تر از قبل می‌شود. به هر حال همه ما در حال پیر شدن هستیم و اقدامات مکرر، متوالی و نگه‌دارنده را لازم داریم.

5- تصور مؤثر بودن کرم به جای بوتاکس و فیلر

بعضی از مراجعان تصور می‌کنند با استفاده از کرم‌های گران قیمتی که ادعای لیفت صورت و دور چشم را دارند می‌توان جلوی خطوط عمقی مثل خط خنده و خطوط پیشانی را گرفت. واقعیت علمی این است که هیچ کرم و سرمی جایگزین فیلر و بوتاکس نیست و نباید اجازه دهید چنین ادعای غیرعلمی روی انتخاب روش درمانی شما اثر بگذارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *